Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogille nimi?

Vierailija
03.09.2014 |

Haluaisin alkaa kirjoittamaan blogia mutta nimen keksiminen vastustaa. Saisiko täältä ideoita tai rakennusaineita nimeen. Miten keksiä hyvä nimi? Ideoita? 

Blogissa olisi lapsiperhearkea, eläimiä, käsitöitä, pihaa, puutarhaa, ruoka ohjeita ym. Tarkkaa sisältöä en vielä tiedä, kunhan ilokseni kirjoittelisin. Hyvin luonnonläheistä elämää kuitenkin. 

Nimen toivoisin olevan suomenkielinen ja selkeä. Itse olen näitä pyöritellyt jo niin kauan että mieleen tulee juurikin noita väkisin keksittyjä. Omasta nimestä en halua blogin nimeä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavaippaelämää tamponinnarussa?

Vierailija
2/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis "PS. Olen pitänyt puutarhani kunnossa" ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää lisää blogeja! Blogit ovat tuholaisia! Niiden ei saa antaa lisääntyä, niitä pitää alkaa torjumaan ja myrkyttämään pois tästä maasta sinne mistä ovat tulleetkin!

Vierailija
4/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonläheistä elämää

Vierailija
5/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:34"]

Luonnonläheistä elämää

[/quote]

TYLSÄ! "Ekohörhöilyä" olisi parempi

Vierailija
6/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hullumpi nimi, sitä enemmän kävijöitä koska näin pienessä maassa liikaa kilpailua.

Vierailija
7/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:32"]

Paskavaippaelämää tamponinnarussa?

[/quote]

Kun tuo paskavaippaelämä olisi niin pienessä osassa että suurin painopiste olisi noissa käsitöissä. Itse asiassa tuo lapsiperhearjen voisi vetää tuosta listasta kokonaan pois. 

Ap 

Vierailija
8/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaohjeita on yhdyssana, kannattaa opetella oikeinkirjoitusta ennen blogin perustamista, koska lukijat tarttuu siihen seikkaan alta aikayksikön.

Vierailija
9/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiliseinän takana

Vierailija
10/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöblogi, mutta joku voisi väärinkäsittää sen.....

Vierailija
11/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:34"]

Luonnonläheistä elämää

[/quote]

Tämä olisi hyvä ideana mutta tosiaan tylsä. Tähän pitäisi saada jotain särmää tai persoonallisuutta.

"Ekohörhöily" taas menee jo överiksi. 

Ap

Vierailija
12/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:39"]

Ruokaohjeita on yhdyssana, kannattaa opetella oikeinkirjoitusta ennen blogin perustamista, koska lukijat tarttuu siihen seikkaan alta aikayksikön.

[/quote]

Uskon että se tulee kyllä opittua kirjoittamisen ohessa, vähintäänkin kantapään kautta. Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
13/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:33"]Miten olis "PS. Olen pitänyt puutarhani kunnossa" ???
[/quote]
Lukisin ehdottomasti tuon nimistä blogia.

Vierailija
14/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöitä joita teen ovat luonnonmateriaaleista, risusta, oksista, sammalesta, heinistä, jäkälästä ym. Myös rautalankatöitä ja vähän kaikenlaista mutta sukkia en kudo.

Silti olisi kiva jos nimi olisi vähän jopa maalaisromanttinen mutta ei saisi olla klisee. 

Ap

Vierailija
15/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsiperheen perustylsää elämää"

Vierailija
16/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotus on et ei blogia 

Vierailija
17/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:51"]

Mun ehdotus on et ei blogia 

[/quote]

Tässä blogissa ei olisikaan ideana kalastella lukijoita vaan jakaa askarteluideoita  mm. luonnonmateriaaleista, kierrätysmateriaaleista jne. Kierrellään myyjäisiä, messuja ja toreja. 

Omavaraisuus idea olisi myös taustalla vaikka asuntaankin kaupungissa. Samoin ekologisuus. Luonnon kosmetiikka. Valmistetaan monenlaista itse ja jaetaan ohjeita. 

Blogissa pysyisi asiat ja ohjeet tallessa itsellekin + uskon että moni saisi ihan hyviä vinkkejä varsinkin askarteluun. Samoin viljattomaan ruoanlaittoon ja leivontaan. Hyviä ohjeita tarvitaan aina ja meidän perheessä puolella on vilja-allergia joten olen kehitellyt ohjeita vaikka mihin joita olisi mukava jakaa sillä netissä aika huonosti näitä on. Aina kun tulee jokin hyvä ohje taas kehiteltyä niin alkaa harmittaa kun ei vieläkään ole sitä blogia. (Olen jo 2.v asiaa miettinyt :)

Sillä ei olisi mitään merkitystä kuinka paljon lukijoita blogilla olisi. Blogia kirjoittaisin ensisijaisesti itselle, ainakin alkuun. 

Ap

Vierailija
18/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, nimen keksiminen on tosi vaikeaa, itsekin juuri pohdin mikä olisi hyvä nimi... Perustamassa sitä paheksuttua lifestyleblogia ;)

Vierailija
19/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kuvauksesta suorilta mieleen Tikusta asiaa. Sori :D

Nimen keksiminen ON tosi vaikeaa.[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:47"]

Käsitöitä joita teen ovat luonnonmateriaaleista, risusta, oksista, sammalesta, heinistä, jäkälästä ym. Myös rautalankatöitä ja vähän kaikenlaista mutta sukkia en kudo.

Silti olisi kiva jos nimi olisi vähän jopa maalaisromanttinen mutta ei saisi olla klisee. 

Ap

[/quote]

Vierailija
20/24 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussun Turinat olis ihq

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme