Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autolla leuhkivat naiset on TODELLA WT

Vierailija
03.09.2014 |

eräs kaverini on hankkinut kalliin laitetun Audin ja nyt leveilee sillä joka käänteessä ja puhuu miten ei voisi tyytyä enää mihinkään tavisautoon, ajelee hulluna ylinopeutta ja käyttäytyy ylimielisesti liikenteessä. Facebookissa siitä on kuvia lähes joka päivä eri kuvakulmassa.

Minusta tuollainen vouhotus on lapsellista yli 30-vuotiaalta naiselta ja osoittaa jonkinlaista järjen puutetta.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:26"]

Ylinopeus on kääntäen verrannollinen kaasua painavan älykkyysosamäärään. Vain idiootti ignooraa nopeusrajoitukset. Ja vain täydellinen idiootti häpeilemättä leuhkii sillä.

[/quote]

Minä ajan aina ylinopeutta ja nautin siitä.

Bonuksena kaltaistesi ärsyyntyminen... hienoa!

(Ikää yli 40 ja 25 vuoden kokemus, onnettomuksia 0)

[/quote]

No onnea vaan sinulla, arvon kolaroimaton. 

Idiootti.

Vierailija
62/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaguar ei ehkä siinä mielessä ole tavisauto, että se ei ole yleinen merkki, mutta hintansa puolesta se on aivan kenen tahansa hankittavissa, muutamalla tonnilla saa vanhoja ja eipä se jo mainittu Mondeojagge ollut edes uutena kallis.

Minua aina huvittaa ihmiset, jotka selittävät jonkun auton olevan tosikallis ja harvalla on varaa. Jokaisella on varaa kun alkaa mennä tarpeeksi vanhaksi vuosimalli, poislukien Ferrarit ja vastaavat. Mutta siis Jaget, Porschet, Mersut, Bemarit, Audit, halvalla saa jos vain merkki ratkaisee eikä vuosimalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:23"]

http://wallpaper-download.net/wallpapers/car-wallpapers-mercedes-benz-sports-car-wallpaper-33627.jpg

[/quote]

Tuosta ei muuten sitten pääse ulos suomalaisella ahtaalla parkkipaikalla tai -hallissa, koska ovet aukeaa sivuille kuin linnun siivet :D Muutenkin ahdas auto, ja sieltä matalasta penkistä on hankala nousta ylös, olin kyydissä pari kertaa koska amerikkalaisen kaverini miehellä oli tuollainen, vaihtoi sen edullisempaan mutta silti S-sarjan Mersuun (vielä kalliimpi versio siitä Cheekin Mersusta).

Vierailija
64/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity suoraan aiheeseen. Olin taannoin illanvietossa ja siellä oli n. 22-vuotias nainen, joka kännipäissään kihersi miehille, että autot ovat hänen mielestään seksikkäitä. Oli pukeutunut verkkosukkahousuihin, korsettiin ja leopardikuvioiseen roiskeläppään, kengät stripparityyliä.

Tunsin etäistä myötähäpeää.

Vierailija
65/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:38"]

Jaguar ei ehkä siinä mielessä ole tavisauto, että se ei ole yleinen merkki, mutta hintansa puolesta se on aivan kenen tahansa hankittavissa, muutamalla tonnilla saa vanhoja ja eipä se jo mainittu Mondeojagge ollut edes uutena kallis.

[/quote]

Ne uuden malliset luksus-Jaguarit on kalliita, miehen veljellä on sellainen edustusautona ja se maksoi tietääkseni n.90 tonnia, mutta nuo brittimerkkikuskit pitää viileän matalaa profiilia eikä paljon hinnoista huutele eikä autojaan tuolla päristele tai tuunaa, eli eivät siis yleensäkään mitään materiaa palvo. Minun mies tiesi auton hinnan, veljensä ei sitä hintaa huudellut ja saimme tietää autosta vasta monta viikkoa sen hankinnan jälkeen eli eivät tulleet meidän pihalle ensimmäisenä brassailemaan ja kaasuttelemaan! :D Naisista ja autoista puheenollen, vaimonsa ovat sellaisia aika tyypillisiä klassisia espoolaisrouvia (Espoossa näkee noita brittimerkkejä kuten Rangea, Jaguaria ja pienempää sorttia kuten Miniä enemmän kuin Helsingissä tai Vantaalla, huom) jotka ovat tyytyväisiä että auto on siisti, turvallinen ja kulkee vaivattomasti. Heille se merkki saattaa olla enemmän suvusta lähtöisin oleva perinne, kuin joku typerä statussymboli.

Vierailija
66/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:10"]

Ei liity suoraan aiheeseen. Olin taannoin illanvietossa ja siellä oli n. 22-vuotias nainen, joka kännipäissään kihersi miehille, että autot ovat hänen mielestään seksikkäitä. Oli pukeutunut verkkosukkahousuihin, korsettiin ja leopardikuvioiseen roiskeläppään, kengät stripparityyliä.

Tunsin etäistä myötähäpeää.

[/quote]

Se naikkonen ei taida tuntea autoista mitään muuta kuin hikiset takapenkit ;D

Vierailija
67/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:08"]Ihan sama onko WT vai ei. Olen itse varmaan tuollainen osin, tosin en kauheasti kyllä leuhki, mutta olen kyllä ylpeä autostani. Hankin hiljattain itselleni aika hiton hienon kaksipaikkaisen sport coupe mallisen tehokkaan auton. On sillä kiva ajella, välillä tulee ylinopeuttakin vähän ajettua kyllä ja kiihdyteltyä vauhdilla liikennevaloista ihan tunteakseen koneen voiman. Olen 40 v akateemisesti koulutettu IT-konsultti. Ja minua ei siis haittaa pätkääkään jos perheautoihmiset halveksii minun autoani ja minua ;-)
[/quote] Poliisi päivää, nimi ja osoite niin tulen juttusille.

Vierailija
68/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:05"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:17"] Kuka haluaa ajaa mersulla? [/quote] MINÄ ajaisin jos olisi varaa! BMWllä en kehtaisi ainakaan, ne on jotenkin niin nolojen wannabeiden autoja. Pienet Audit on kivoja, ne isot on jotenkin kankean näköisiä, niistä puuttuu tietty sulavuus. Joku Passatkin näyttää paljon vauhdikkaammalta ja mersumaisemmalta nykyään kuin Audit. [/quote] Mersu on "pappa-auto" :) [/quote] http://wallpaper-download.net/wallpapers/car-wallpapers-mercedes-benz-sports-car-wallpaper-33627.jpg Pappa-auto? :D [/quote] Voisin ajaa tolla, JOS OLISIN ALIEN.

[/quote]

vaikka olisit kuinka iso alien niin sinulla ei silti olisi varaa siihen, joten......

Vierailija
69/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:32"]

Ajan aika paljon pitkää matkaa ja harvasen kerta näkee teitä maanteiden sankareita, jotka ohittelee JONOSSA niin että muut joutuvat siellä takana jarruttamaan äkkiä että tämä yksi kusipää pääsisi turvallisesti takaisin jonoon koska lähti sieltä jostain perältä ohittamaan vaikka vastaantulevalla kaistalla on tulossa autoja. Samoin ohituskaistoilla ja päättyvillä kaistoilla täytyy päästä kiilaamaan niin monta autoa kuin mahdollista, sen seurauksena sitten kaikki muut jälleen painavat jarrun pohjaan että tämä yksi pääsee menenmään menojaan.

[/quote]

Jonossa ei tarvitse jarruttaa yhtään, kun turvavälit on kunnossa. Laissa jopa edellytetään, ettei hankaloiteta ohitusta. Jos itse haluat ajaa rekan perässä, silloin on syytä pitää sopivaa väliä, jotta taaempana olevat pääsevät asiallisesti takaisin kaistalle, kun ovat ohittaneet sinut.

Ei ole velvoitetta ohittaa koko letkaa, vaan nimenomaan suositeltavin ja turvallisin tapa ohittaa maantiellä on edetä yksi auto kerrallaan. Jos enemmän pyrkii, silloin nopeuskin nousee helposti reilun ylinopeuden puolelle.

Itse ajan paljon työmatkoja ja 100 km/t rajoitusalueilla syntyy letkoja, koska monet eivät halua tai uskalla lähteä ohittamaan rekkaa, asuntovaunuja tai muita hitaampia selkeissä ohituspaikoissa. Kun jää jonoon, on tärkeää huomioida ohittavat, lakikin edellyttää sitä.

Silloin, kun on yhtenäiset pitkät letkat, ei tietenkään ole vastaavaa hyötyä ohituksesta, mutta etenkin silloin on syytä helpottaa ohitusta, koska liikenne on vilkasta. Koska emme pysty päättämään toistemme puolesta liikenteessä, ne ohittajat ohittavat joka tapauksessa ja meidän velvollisuus on huolehtia, että meitä ohittaessamme ohitus ei vaikeudu. Jos toinen tekee virheen, ei se virhe muutu sillä, että yrittää itse edelleen hankaloittaa hänen liikkumistaan. 

Liikenneturvallisuus paranee, kun ei murehdi toisen tekemisten motiiveja, vaan pyrkii itse luomaan omalta osaltaan edellytykset myös muiden turvalliselle liikkumiselle. Liikenteessä toisten murheiden murehtiminen on kuin löisi omaa päätä seinään - aivan turhaa vaivaa itselle.

Vierailija
70/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:08"]Ihan sama onko WT vai ei. Olen itse varmaan tuollainen osin, tosin en kauheasti kyllä leuhki, mutta olen kyllä ylpeä autostani. Hankin hiljattain itselleni aika hiton hienon kaksipaikkaisen sport coupe mallisen tehokkaan auton. On sillä kiva ajella, välillä tulee ylinopeuttakin vähän ajettua kyllä ja kiihdyteltyä vauhdilla liikennevaloista ihan tunteakseen koneen voiman. Olen 40 v akateemisesti koulutettu IT-konsultti. Ja minua ei siis haittaa pätkääkään jos perheautoihmiset halveksii minun autoani ja minua ;-) [/quote] Poliisi päivää, nimi ja osoite niin tulen juttusille.

[/quote]

Eikös poliisi tietäisi, että kullakin palstalla kunnioitetaan sen palstan sääntöjä. Taisi olla säännöissä, ettei henkilöiden nimiä kirjoiteta ketjuihin.

Vierailija
71/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kauhea, pahamaineinen uudehko audi. Ostin sen, koska nyt satuin vaan pitämän siitä. Mutta so what, auto se vaan, eikö mun tarvi kellekään olla sitä mainostamassa. Eikä se tee minusta yhtään sen kummempaa kuin muutkaan kuskit liikenteessä.

Voiskohan osalla näistä, joilla toi auto on joku pakkomielteinen oman egon pönkittämisen väline, olla joku tyhjiö elämässään, tai sitten muuten vaan todella huono itsetunto?

Vierailija
72/89 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän ajavani yhdellä maailman turvallisimmista autoista, saabilla. Jonka hevosvoimat eivät heti lopu kesken, joten vähän pienempäänkin väliin uskaltaa lähteä ohittamaan ;) Autot ovat miehelle harrastus, joten en uutuudesta tai hevosten määrästä silti lähtisi facebookissa kehuskelemaan jatkuvasti
T. 20v blondi

Vierailija
73/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni täällä on maksanut autonsa ilman pankkilainaa, käsi ylös? Jokainen saa sitten miettiä arvostaako velka mersua vai käteisellä ostettua vähän ajettua toyotaa. Aina kun nään uuden auton niin tämä tulee mieleen. Tekisi mieli kysyä paljonko otit velkaa mutten viitsi olla epäkohtelias ja pahoittaa kenenkään mieltä. Totuus kun on  useasti tämä, eikö vain? Auto on aika huono sijoituskohde joten viisas ei siihen paljoa sijoita, ostaa käteisellä ja laittaa loput rahat säästöön. Sitten on nämä jotka haluavat näyttää ulospäin, että "hyvin menee" vaikka sitten kitutettaisiin velkavankeudessa autolainan ja parhaassa tapauksessa vielä asuntolainan kanssa joten kannattaako näitä kenenkään järkevän ihmisen kadehtia?

Vierailija
74/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:08"]Ihan sama onko WT vai ei. Olen itse varmaan tuollainen osin, tosin en kauheasti kyllä leuhki, mutta olen kyllä ylpeä autostani. Hankin hiljattain itselleni aika hiton hienon kaksipaikkaisen sport coupe mallisen tehokkaan auton. On sillä kiva ajella, välillä tulee ylinopeuttakin vähän ajettua kyllä ja kiihdyteltyä vauhdilla liikennevaloista ihan tunteakseen koneen voiman. Olen 40 v akateemisesti koulutettu IT-konsultti. Ja minua ei siis haittaa pätkääkään jos perheautoihmiset halveksii minun autoani ja minua ;-)
[/quote]krohom....noh, aviomieheni osti minulle auton tassa hiljattain. Olen tosi kiitollinen pick up truck:istani.....mutta "lapsellisena" naisena en voi ymmartaa liikenteessa tahallaan hurjastelijoita. Luuletteko etta ainoastaan kalliilla autolla voi ajaa ylinopeutta? Kylla minunkin vanhalla romulla pystyi samaan.....Neljantoista vuoden jalkeen omistan ihanan auton. Olin siis pitkaan "perheautoihminen". En silti halveksisi taikka ihannoisi kaltaistasi....samalla tapaa sina puet housusi paalle....

Vierailija
75/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:58"]

Minusta autolla ylpeilevät ihmiset ovat säälittäviä. Oli koulutus tai tulotaso mikä hyvänsä. Jee, sä laitoit rahat autoon, oletpas parempi kuin me muut, ja muutenkin hienompi ihminen nyt kun on kallis auto.

Kyllä, minua ei kiinnosta autot tipan tippaakaan ja niillä leuhkivat ihmiset lähinnä ärsyttävät. Koska EI KIINNOSTA millä te ajatte tai miten. Paitsi silloin kun vaarannatte muut idioottiohituksilla ja perseessä roikkumisella.

Yleensäkin jostain syystä tiettyjen automerkkien omistajat kokevat tarpeelliseksi alleviivata ajokkinsa merkkiä. Jee.

T: 16v vanhalla opelilla hurnuttava mies. 

[/quote]Ja mua ei kiinnosta lapset, joten jälkikasvullaan leuhkivat äityli ja isukit ovat tyhmiä ja säälittäviä. Jee.

t: Mies isolla ämmällä
[/quote]ja siksipa hengaat vauvapalstalla. JEE backacha!

Vierailija
76/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:08"]Ihan sama onko WT vai ei. Olen itse varmaan tuollainen osin, tosin en kauheasti kyllä leuhki, mutta olen kyllä ylpeä autostani. Hankin hiljattain itselleni aika hiton hienon kaksipaikkaisen sport coupe mallisen tehokkaan auton. On sillä kiva ajella, välillä tulee ylinopeuttakin vähän ajettua kyllä ja kiihdyteltyä vauhdilla liikennevaloista ihan tunteakseen koneen voiman. Olen 40 v akateemisesti koulutettu IT-konsultti. Ja minua ei siis haittaa pätkääkään jos perheautoihmiset halveksii minun autoani ja minua ;-) [/quote] Halveksin ylinopeutta ajavia ihmisiä koulutuksesta ja perseen alla olevasta merkistä huolimatta. Miksi ajat ylinopeutta ja samalla vaarannat normaalisti käyttäytyvien kanssakuskiesi turvallisuuden? Tiedän kyllä ihmistyypin mitä edustat, ja toivon todella että pysyisit omassa kotipihassasi ihailemassa sitä autoasi. Kuvaillet itseäsi myös "keskivertoa paremmaksi kuskiksi, joten ylinopeudesta ei ole haittaa" - pahoittelen, mutta olet väärässä.

[/quote]

En minä ketään vaaranna. Ajan ylinopeutta paikoissa joissa on erittäin alhainen riski että sillä ketään vaarantaisi. En esim. ikinä aja ylinopeutta kaupunkialueella paikoissa joissa on risteäviä teitä tms. Mutta tyhjä moottoritie tai öinen tyhjä risteyksetön katu niin saatanpa vaikka vähän ylinopeutta ajaakin. 

En kovin vaarallinen kuski kyllä selvästikään ole, vaikka myönnän tietyllä tapaa "aggressiivisen" ajotyylin eli sen että kiihdyttelen mielelläni sallittuun nopeuteen nopeasti ja ohitan jos mahdollisuus on ja joku ajaa kovin hiljaa, nimittäin ainoa minkäänlainen onnettomuus mihini olen joutunut on että juuri kortin saatuani peruutin isän autolla tolppaan mistä pieni lommo. Sen jälkeen ei ikinä mitään, ei myöskään esim. ylinopeussakkoja, vain jokunen parkkisakko, tämä 21 vuoden lähes päivittäisen autoilun ajalta.
[/quote]

Jösses, että inhoan kaltaisiasi kuskeja!!!

Vierailija
77/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naisilla on tätä tarvetta korostaa olen kuin mies tullut nyt myös liikenteeseen. Hyväksykää itsenne naisena ja ajakaa sääntöjen mukaan. Se on kova mimmi, joka osaa kaikki liikennesäännöt. Itse väitän osaavani suurimman osan. 

Vierailija
78/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliroolit ovat pahasti menneet sekaisin. Miehistä on tullut tyttöilijöitä, joilla tarve päteä liikenteessä, koska ilman audiaan ovat pelkkiä vikiseviä neitejä.

Naisille kasvaa munat ratin takana ja pitää yrittää olla niin äijää. 

Nuo molemmat tyypit syyllistyvät törkeisiin rikkomuksiin ja koheltamiseen, itse vaan kuvittelevat olevansa sporttisia ja muiden yläpuolella.

Vierailija
79/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan, jos Audi on Suomessa hienouden huippu niin taidan ensi kesalomalla laivata Escaladeni sinne, siina Audit kalpenee. Millaan Marsulla en myoskaan suostu ajamaan, joku tolkku se pitaa olla.

Kiitos paivan nauruista, olette kylla ihme tosikkoja noiden autojenne kanssa.

Vierailija
80/89 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Audi pihassa. Jossa on uudet tassut alla. Olen ihan helvetin onnellinen siitä autosta! Olenko nyt WT?
:D