Autolla leuhkivat naiset on TODELLA WT
eräs kaverini on hankkinut kalliin laitetun Audin ja nyt leveilee sillä joka käänteessä ja puhuu miten ei voisi tyytyä enää mihinkään tavisautoon, ajelee hulluna ylinopeutta ja käyttäytyy ylimielisesti liikenteessä. Facebookissa siitä on kuvia lähes joka päivä eri kuvakulmassa.
Minusta tuollainen vouhotus on lapsellista yli 30-vuotiaalta naiselta ja osoittaa jonkinlaista järjen puutetta.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:02"]
vaikka auto seisoisi ihan rauhallisesti parkissa. Näille nauran päin naamaa :D
[/quote]
Ni vittu niin varmaan. Poraat kotona miehellesi kun joku oli ilkeä. Pah.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:58"]
Minusta autolla ylpeilevät ihmiset ovat säälittäviä. Oli koulutus tai tulotaso mikä hyvänsä. Jee, sä laitoit rahat autoon, oletpas parempi kuin me muut, ja muutenkin hienompi ihminen nyt kun on kallis auto.
Kyllä, minua ei kiinnosta autot tipan tippaakaan ja niillä leuhkivat ihmiset lähinnä ärsyttävät. Koska EI KIINNOSTA millä te ajatte tai miten. Paitsi silloin kun vaarannatte muut idioottiohituksilla ja perseessä roikkumisella.
Yleensäkin jostain syystä tiettyjen automerkkien omistajat kokevat tarpeelliseksi alleviivata ajokkinsa merkkiä. Jee.
T: 16v vanhalla opelilla hurnuttava mies.
[/quote]Ja mua ei kiinnosta lapset, joten jälkikasvullaan leuhkivat äityli ja isukit ovat tyhmiä ja säälittäviä. Jee.
t: Mies isolla ämmällä
Minä rakastan meidän Audia, kuinka se kulkee, kiihtyy jne. En silti hehkuta siitä muille, koska en usko että se muita kiinnostaa. Sitäpaitsi se on noloa, myös miehen mielestä. Enkä kaahaile tai aja ylinopeutta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:52"]
Miksi ne on aina nää BEMARI- tai AUDI-pariskunnan naiset jotka niillä heidän perheen autoilla lesoilee? Miehet on vaan että "juu toin tuon puoli vuotta vanhan kärryn Saksasta muutama viikko sitten ja että ihan hyvin kulkee" niin nainen on kiljumassa siihen väliin että "Ja sehän oli siis uusi(?!) AUDI!!!" :D
[/quote]
Jos se olisi Mersulla tms klassisemmalla kalliimmalla autolla ajava pariskunta, niin ne osaisivat sentään pitää matalampaa profiilia ;-)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:08"]
Hankin hiljattain itselleni aika hiton hienon kaksipaikkaisen sport coupe mallisen tehokkaan auton.
Olen 40 v akateemisesti koulutettu IT-konsultti.
[/quote]
Minä olen 36-vuotias akateemisesti koulutettu IT-konsultti ja minulla oli tuo kaksipaikkais-sporttiautovaihe joskus 4 vuotta sitten. Sen jälkeen oli bensasyöppömaasturi muutaman vuoden, mutta nekin on nyt totaalisen out kuten väsyneet munanjatke-sportitkin, jonka ratissa näyttäisin tänä päivänä lähinnä säälittävältä keski-ikäiseltä ihmiseltä jolla ylitsepääsemätön ikäkriisi.
Nyt olen taas ihan trendin aallonharjalla mukana koska hankin pienen mutta tehokkaan ekodieselin, ja mieheni valitsi itselleen sähköauton työautoksi. Avautuu ne sinunkin silmäsi vielä vihreämpään arvomaailmaan ennemmin tai myöhemmin :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:17"]
Kuka haluaa ajaa mersulla?
[/quote]
MINÄ ajaisin jos olisi varaa!
BMWllä en kehtaisi ainakaan, ne on jotenkin niin nolojen wannabeiden autoja.
Pienet Audit on kivoja, ne isot on jotenkin kankean näköisiä, niistä puuttuu tietty sulavuus. Joku Passatkin näyttää paljon vauhdikkaammalta ja mersumaisemmalta nykyään kuin Audit.
Ylinopeus on kääntäen verrannollinen kaasua painavan älykkyysosamäärään. Vain idiootti ignooraa nopeusrajoitukset. Ja vain täydellinen idiootti häpeilemättä leuhkii sillä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:17"]
Kuka haluaa ajaa mersulla?
[/quote]
MINÄ ajaisin jos olisi varaa!
BMWllä en kehtaisi ainakaan, ne on jotenkin niin nolojen wannabeiden autoja.
Pienet Audit on kivoja, ne isot on jotenkin kankean näköisiä, niistä puuttuu tietty sulavuus. Joku Passatkin näyttää paljon vauhdikkaammalta ja mersumaisemmalta nykyään kuin Audit.
[/quote]
Maku kysymyksiä kaikki mallit.
Minulle Audi ja Bmw on olleet vastenmielisiä automerkkejä siitä lähtien kun se Kiinteistö-Kaisa tyttärineen ajeli niillä siinä niiden tv-sarjassa.
Mulla on kyllä aika makee mersu... Niitä ei ole Suomeen tuotu kuin kolme ja hintaa on pienen asunnon verran. :) Voin sanoa olevani autostani ylpeä, olen kai sitten white trashia. :D
Näitä tapaa joka päivä liikenteessä. Pahin yhdistelmä on valkonen citymaasturi, blondi ratissa ja älypuhelin kädessä. Yhteistä näillä Audeilla ja Bemareilla ajavilla on liikennesilmän ja ajotaidon puute ja asenneongelma. Mutta ei sen vian tarvitse iso olla, jos se on korvien välissä.
Bussikuski Helsingistä
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:26"]
Ylinopeus on kääntäen verrannollinen kaasua painavan älykkyysosamäärään. Vain idiootti ignooraa nopeusrajoitukset. Ja vain täydellinen idiootti häpeilemättä leuhkii sillä.
[/quote]
Näin on, nopeus kasvaa kun taidot loppu.
Bussikuski
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:33"]Näitä tapaa joka päivä liikenteessä. Pahin yhdistelmä on valkonen citymaasturi, blondi ratissa ja älypuhelin kädessä. Yhteistä näillä Audeilla ja Bemareilla ajavilla on liikennesilmän ja ajotaidon puute ja asenneongelma. Mutta ei sen vian tarvitse iso olla, jos se on korvien välissä.
Bussikuski Helsingistä
[/quote]
Ajan Audilla ja ajan turvallisesti. Turhaan yleistät. Meillä oli mies BMW ja ajoin silläkin turvallisesti. Turhaan yleistät.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:33"]Näitä tapaa joka päivä liikenteessä. Pahin yhdistelmä on valkonen citymaasturi, blondi ratissa ja älypuhelin kädessä. Yhteistä näillä Audeilla ja Bemareilla ajavilla on liikennesilmän ja ajotaidon puute ja asenneongelma. Mutta ei sen vian tarvitse iso olla, jos se on korvien välissä.
Bussikuski Helsingistä
[/quote]
Ajan Audilla ja ajan turvallisesti. Turhaan yleistät. Meillä oli mies BMW ja ajoin silläkin turvallisesti. Turhaan yleistät.
[/quote]
Kirjottaa taas nähtävästi en osaa :D
Mäkin ajan kalliimmalla autolla, kuin ison toimistomme tj tai kukaan muu. Auton arvo noin 100ke. Ongelma piilee ilmeisesti siinä, että olen putiikkimme alinta kastia.... :) eli muiden mielestä mulle ei kuuluis.... Kukaan ei ole koskaan multa kysynyt mitään ko. autosta.....työkamu tosin sano, että innokkaasti muut ovat auton hintaa kuukletelleet :D
Bussikuskitkin ovat aiheuttaneet onnettomuuksia liikenteessä, pitäisikö siis "Bussikuski" olettaa että kaikki bussikuskit ovat vaarallisia liikenteessä? Kuten sinä oletat Audi ja Bemari kuskeista.
Älä välitä velaks se on kuitenkin ostettu.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:52"]
Miksi ne on aina nää BEMARI- tai AUDI-pariskunnan naiset jotka niillä heidän perheen autoilla lesoilee? Miehet on vaan että "juu toin tuon puoli vuotta vanhan kärryn Saksasta muutama viikko sitten ja että ihan hyvin kulkee" niin nainen on kiljumassa siihen väliin että "Ja sehän oli siis uusi(?!) AUDI!!!" :D
[/quote]
Samaa ihmettelen. Omassakin tuttavapiirissäni on yksi rouvashenkilö, joka ei tajua autoista hevonhumppaa (piti oikein automaattivaihteinen auto hänelle hommata, kun vaihdeautolla ajamisesta ei vaan tullut yhtään mitään, sammuili aina ja rouva tientekin syytti autoa että onpas huono kun koko ajan sammuu eikä kulje kunnolla) mutta nyt on sitten joka mutkassa muistuttamassa miten hänen AUDINSA sitä ja hänen AUDINSA tätä.
[/quote]
Erään keski-ikäisen Audi-ladyn suusta: Ei tällaisella VOI ajaa hitaasti.
Itsehän suoritin tuon hurjasteluvaiheen silloin 18-vuotiaana vuoden -76 Datsunilla. Nyt ei ole ns. Need For Speed.