Pitäisikö erota kun seksiä vain 2 kertaa kuussa?
Mies ei halua enempää. Eikä mikään auta. Tilanne jo muutaman vuoden ollut samanlainen. Itse haluaisin seksiä 3-5 kertaan viikossa. Eroko ainoa ratkaisu?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:00"]
Meillä on sama tilanne. Tuskailin sen kanssa vuosia, pohdin välillä eroakin. Sitten tulin siihen tulokseen että miehessä on kaikki muu niin kohdallaan, että vähäinen seksi on aika pikkujuttu sen rinnalla. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, ja tässä vuosien varrella olen niin tottunut ettei enää häiritse ollenkaan.
[/quote]Eikö miestäsi häiritse tämä juttu ollenkaan? Onko hänelle ihan ookoo, että elätte kuin kämppikset? En ymmärrä miksi naisen pitäisi tukahduttaa itsensä sen takia, että miestä ei nyt vain huvita.
[/quote]
Meillä on paljon muuta hellyyttä, seksiä sen kerran-pari kuussa, eli emme ole ihan pelkkiä kämppiksiä. Miestä tietysti harmittaa kun tietää, että haluaisin enemmän. Mutta jos ei tee mieli, niin ei sille voi mitään. En minä halua miestä alkaa pakottamaankaan. Meillä on muuten todella hyvä suhde, voimme puhua kaikesta ja olemme toistemme parhaat ystävät, joten asiat eivät mielestäni ole ollenkaan huonosti. Nuorempana sitä vain halusi tunkea miehen jonkinlaiseen muottiin myös halujen suhteen, nykyään hyväksyn tämän piirteen osana rakastamaani ihmistä.
[/quote]Okei, teillä on sitä hellyyttä edes onneksi! Meillä kun hellyyskin on jäänyt kokonaan pois. Olemme suudelleet ehkä 5-7 vuotta sitten viimeksi, halanneet sängyn ulkopuolella ehkä viitisen vuotta sitten. Yrittänyt olen kyllä muutamaa viime vuotta lukuunottamatta, mutta mies on oppinut todella taitavaksi väistäjäksi. Nyt voi mennä viikkoja, että emme hipaise edes vahingossa toisiamme.
Tässä kuitenkin nyt eletään ja asutaan yhtenä perheenä toistaiseksi. Oloni on turhautunut ja en oikeastaan enää edes haaveile, että tämä suhde tästä muuksi muuttuisi. Ajatuksen tasolla olen käynyt vieraissa (tai tutuissa) sadat kerrat, oma mies ei pääse näihin ajatuksiin kuin ex-miehenä. T. yksi tokan sivun kirjoittaja, en jaksa selata numeroa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:48"]Mieshormoni ongelmat on nykyään yleisiä nuorillakin, vie elämänilon ja innon seksiin. Testeihin siis vaikka eipä monikaan lääkäri halua/uskalla hoitaa asiaa. Itse 30v mies ja arvot 70v tasolla mjtta hoitoa ei saa kun rajojen sisällä, vuoden sisään kerran harrastettu seksiö suhteessa, jipii.
Että lääkärit voi haistaa peen kun pilaa ihmisten elämät
[/quote]
Kokeile ottaa itse selvää, mitä voit tehdä asialle ilman lääkäriä. Tutki, mitkä lisäravinteet auttaa, tai dhea ehkä. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja muita syyttelemään. Ota itse vastuu omasta hyvinvoinnistasi ja löydä keino.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:40"]
Meillä on sama tilanne. Tuskailin sen kanssa vuosia, pohdin välillä eroakin. Sitten tulin siihen tulokseen että miehessä on kaikki muu niin kohdallaan, että vähäinen seksi on aika pikkujuttu sen rinnalla. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, ja tässä vuosien varrella olen niin tottunut ettei enää häiritse ollenkaan.
[/quote]Eikö miestäsi häiritse tämä juttu ollenkaan? Onko hänelle ihan ookoo, että elätte kuin kämppikset? En ymmärrä miksi naisen pitäisi tukahduttaa itsensä sen takia, että miestä ei nyt vain huvita.
[/quote]
Meillä on paljon muuta hellyyttä, seksiä sen kerran-pari kuussa, eli emme ole ihan pelkkiä kämppiksiä. Miestä tietysti harmittaa kun tietää, että haluaisin enemmän. Mutta jos ei tee mieli, niin ei sille voi mitään. En minä halua miestä alkaa pakottamaankaan. Meillä on muuten todella hyvä suhde, voimme puhua kaikesta ja olemme toistemme parhaat ystävät, joten asiat eivät mielestäni ole ollenkaan huonosti. Nuorempana sitä vain halusi tunkea miehen jonkinlaiseen muottiin myös halujen suhteen, nykyään hyväksyn tämän piirteen osana rakastamaani ihmistä.
[/quote]Okei, teillä on sitä hellyyttä edes onneksi! Meillä kun hellyyskin on jäänyt kokonaan pois. Olemme suudelleet ehkä 5-7 vuotta sitten viimeksi, halanneet sängyn ulkopuolella ehkä viitisen vuotta sitten. Yrittänyt olen kyllä muutamaa viime vuotta lukuunottamatta, mutta mies on oppinut todella taitavaksi väistäjäksi. Nyt voi mennä viikkoja, että emme hipaise edes vahingossa toisiamme.
Tässä kuitenkin nyt eletään ja asutaan yhtenä perheenä toistaiseksi. Oloni on turhautunut ja en oikeastaan enää edes haaveile, että tämä suhde tästä muuksi muuttuisi. Ajatuksen tasolla olen käynyt vieraissa (tai tutuissa) sadat kerrat, oma mies ei pääse näihin ajatuksiin kuin ex-miehenä. T. yksi tokan sivun kirjoittaja, en jaksa selata numeroa
[/quote]
Meilläkin on kaikki hellyys loppu. Miestä ei kiinnosta halailut eikä suutelut. Harmittaa valtavasti. t. aloittaja
Teillä kuitenkin on ollut seksiä keskimäärin joka toinen viikko. Se on paljon parempi tilanne kuin monessa suhteessa, jossa toinen on täysin haluton tai kyvytön.
Koita keskustella asiallisesti, kun meinaa pinna palaa. Koita tarjota miehelle pyyteetöntä huomiota (vaikeaa on, kun puutteessa eläminen vituttaa, tiedän!) - hierontaa ilman taka-ajatuksia?
Jospa se on nyt vain tällainen vaihe ja tilanne voi vielä parantua. Itse koitan uskoa näin ja jonkin verran tilanne onkin jo parantunut.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:48"]
Mieshormoni ongelmat on nykyään yleisiä nuorillakin, vie elämänilon ja innon seksiin. Testeihin siis vaikka eipä monikaan lääkäri halua/uskalla hoitaa asiaa. Itse 30v mies ja arvot 70v tasolla mjtta hoitoa ei saa kun rajojen sisällä, vuoden sisään kerran harrastettu seksiö suhteessa, jipii. Että lääkärit voi haistaa peen kun pilaa ihmisten elämät
[/quote]
No eiks tämäki ole vähän ongelman ulkoistamista muille? Jos todella haluaisit testolääkityksen, menisit toiselle lekurille, ja vaikka yksityiselle. Normaali yksityinen lääkäri ei jätä sitä määrämättä jos kokeissa arvot alhaiset. Sitä paitsi minun miehelläni kyllä seisoi ja halutti ennen testolääkitystäkin, että ei voi hormoneistakaaan kaikkea syyttää makuukammarin puolella...
Naisen pitää tuntea itsensä halutuksi, jos ei tunne, niin ei ole ihme jos alkaa hakea juomiota muualta, varsinkin jos nainen tekee kotityöt ja ruuan ja huolehtii vielä pyykeistä ja käy töissä!!!!
Mielestäni kaksi kertaa kuussa on liian vähän, itselläni seksiä kerran viikossa nykyisin, paitsi loma-aikaan useammin, kerran viikossa seksi on tehdä minut hulluksi koska voisin harrastaa itse 3-4 kertaa viikossa T:Aikuinen tunteva nainen
[/quote]