Pitäisikö erota kun seksiä vain 2 kertaa kuussa?
Mies ei halua enempää. Eikä mikään auta. Tilanne jo muutaman vuoden ollut samanlainen. Itse haluaisin seksiä 3-5 kertaan viikossa. Eroko ainoa ratkaisu?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:57"]
Onko seksi ainoa asia mitä haluat mieheltäsi. Saat asian kuulostamaan siltä.
[/quote]
Ei tietenkään ole mutta olen itse aktiivinen seksiasoissa ja harmittaa kun ei olla yhtään samaa mieltä tässä asiassa.
Jos tuo olisi ainut syy eroon oma mieheni olisi lähtenyt jo ajat sitten.. Tätä kysyinkin kerran ja sano et ei hänen sen takia tarvitse lähteä kun kaikki muut asiat on hyvin..eikä ole kuulemma pettämistä ajatellutkaan..
Jos tiedät, että tulet olemaan tuosta onneton, niin ero on todennäköisesti paras vaihtoehto. Jos tuota vuosikausia kestää, niin tunne vain pahenee.
Lue ap Anna-Leena Härkösen "Ei kiitos". Itsellä se on juuri menossa ja vaikuttaa niin meidän elämältä. Olen kirjassa noin puolessa välissä, en millään malttaisi olla kurkkimatta loppuhuipennusta.
Kirjaa lukiessa tulee mieleeni, että se on Anna-Leenan omasta elämästä, niin hyvin hän kuvaa tuntemuksia ja sitä, miltä tuntuu :).
Mutta joo, itsellä on harkinta-aika menossa ja kyllä se siltä näyttää, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Minä en ole ruma, en ole kamala, en ole tyhmä... en vain antaitse tämmöistä kohtaloa.
Lapset ansaitsevat ehjän kodin ja molemmat vanhemmat. Sivusuhde voisi olla kaikkien osapuolten kannalta paras ratkaisu.
Itsekkin kärvistelleenä tiedän ettei se pitemmän päälle ole viisasta. Jonkun ajan päästä alkaa miettimään miksi ei kelpaa, mikä minussa on vikana.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:04"]
Lue ap Anna-Leena Härkösen "Ei kiitos". Itsellä se on juuri menossa ja vaikuttaa niin meidän elämältä. Olen kirjassa noin puolessa välissä, en millään malttaisi olla kurkkimatta loppuhuipennusta.
Kirjaa lukiessa tulee mieleeni, että se on Anna-Leenan omasta elämästä, niin hyvin hän kuvaa tuntemuksia ja sitä, miltä tuntuu :).
Mutta joo, itsellä on harkinta-aika menossa ja kyllä se siltä näyttää, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Minä en ole ruma, en ole kamala, en ole tyhmä... en vain antaitse tämmöistä kohtaloa.
[/quote]
Mäkin olen lukenut sen kirjan, ja kyllä se tosiaan omaelämäkerralliselta vaikuttaa :) Itse en tosin ilmeisesti ole niin hyperseksuaalinen, että pistäisin seksin muiden asioiden edelle. Se seksin vähäisyys kuitenkin saattaa johtua siitä, että suhteessa on muuten jotain vikaa. Se on väljähtänyt tai tunteista ei enää puhuta eikä niille anneta huomiota. Jos seksi on ainoa rakkauden ilmaisukeino, tietenkin sitä haluaisi enemmän kuin pari kertaa kuussa.
Haluutko ap vähän kertoa, että miksi mies haluaa noin vähän? Onko hänellä joku ongelma, fyysinen tai henkinen? Vai eikö hän pidä seksistä (yleensä tai sinun kanssa)? Onko määrä vähentynyt alkuajoista.
Kyselee mies, jonka parisuhteessa on myös seksi vähentynyt. Meillä syy tai "syy" on se, että kumpikaan ei jaksa tehdä aloitetta vaikka molempien mielestä homma on sinänsä edelleen varsin mukavaa sitten kun päästää itse asiaan.
Kannattaisiko sinun ap laihduttaa?
niistä lapsista tulee samanlaisia pettäjiä ja pinnallisia tyrkkyjä, kuin kulissivanhemmistaan. Kyllä ne tietää, mistä joulupöydässä saa keskustella ja mistä ei.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:13"]
[/quote]
Vasta 12. viestissä päästiin asian ns. ytimeen. Hohhoijaa.
Nrolle 13. Mies vaan syyttää työstressiä yms ja hän kyllä alkuaikoina sanoi ettei seksi ole hänen elämänsä pääasia mutta en sitä silloin tajunnut kun seksielämämme oli vilkasta 2 ensimmäistä vuotta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:13"]
[/quote]
En ole lihava samankokoinen kun silloin 9v sitten kun tavattiin.
Pistä liiton plussat ja miinukset paperille, eiköhän suhteessa ole muutakin kuin tuo ongelmana. Ja jos toinen on onneton, ei se valitettavasti vie suhdetta ainakaan parempaan suuntaan ikinä, oli lapsia tai ei. Ongelmat alkavat kasautua, puhumattomuus alkaa olla enemmän kuin normaalia ja suunta on alaspäin. Herättele miehesi miettimään asiaa, lyö korttisi pöytään ja kerro mitä olet miettinyt. Jos se ei auta ollenkaan, alkaisi asia olemaan sillä selvä. Yksi ihminen ei suhdetta voi ylläpitää pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:19"]
Nrolle 13. Mies vaan syyttää työstressiä yms ja hän kyllä alkuaikoina sanoi ettei seksi ole hänen elämänsä pääasia mutta en sitä silloin tajunnut kun seksielämämme oli vilkasta 2 ensimmäistä vuotta.
[/quote]
No mitä jos mies menisi sitten lääkäriin? Ehkä miehellä ei seiso? Voihan kotona seksiä harrastaa ja syödä pannukakkua vaikka töissä olisi kiirettä! Jos stressaa eikä heppi seiso niin se voi olla noloa mutta siihenkin voi löytyä apu. Koittakaa löytää apu. Tilaa vaikka teille yhteinen aika lääkäriin ja menet henkisenä tukena mukaan. Mitä vaan. Mutta puhukaa ja etsikää tietoa ja kokeilkaa kaikkea.
Jos mikään ei auta niin kyllä ihan miehen terveyden kannalta ajateltunakin tarvitsee vaikka työt lopettaa jos terveys tulee seinää vastaan
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:19"]
[/quote]
No mitä jos mies menisi sitten lääkäriin? Ehkä miehellä ei seiso? Voihan kotona seksiä harrastaa ja syödä pannukakkua vaikka töissä olisi kiirettä! Jos stressaa eikä heppi seiso niin se voi olla noloa mutta siihenkin voi löytyä apu. Koittakaa löytää apu. Tilaa vaikka teille yhteinen aika lääkäriin ja menet henkisenä tukena mukaan. Mitä vaan. Mutta puhukaa ja etsikää tietoa ja kokeilkaa kaikkea.
Jos mikään ei auta niin kyllä ihan miehen terveyden kannalta ajateltunakin tarvitsee vaikka työt lopettaa jos terveys tulee seinää vastaan
[/quote]
Kyllä hänellä ihan hyvin seisoo ei ole ikinä ollut erektio-ongelmia. Ja yrittäjän on vähän vaikea tuosta vain lopettaa työt.
Mieshormoni ongelmat on nykyään yleisiä nuorillakin, vie elämänilon ja innon seksiin. Testeihin siis vaikka eipä monikaan lääkäri halua/uskalla hoitaa asiaa. Itse 30v mies ja arvot 70v tasolla mjtta hoitoa ei saa kun rajojen sisällä, vuoden sisään kerran harrastettu seksiö suhteessa, jipii.
Että lääkärit voi haistaa peen kun pilaa ihmisten elämät
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:54"]
Mies ei halua enempää. Eikä mikään auta. Tilanne jo muutaman vuoden ollut samanlainen. Itse haluaisin seksiä 3-5 kertaan viikossa. Eroko ainoa ratkaisu?
[/quote]
Ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka eivät ole valmiita tässä asiassa yhtään joustamaan. On asenteessa jotain pahasti pielessä, jos ei ole yhtään valmis joustamaan. Useinhan tässä mennään tasan tarkkaan sen vähemmän haluavan ehdoilla. Kielii uskomattoman itsekeskeisestä paskiaisasenteesta. Aloittajan tapauksessa, jos ajatellaan, että aloittaja haluaisi keskimäärin 4 kertaa viikossa ja hänen miehensä 2 kertaa kuussa, niin laskennallinen keskiarvo näistä olisi noin pari kertaa viikossa. Minusta olisi oikeus ja kohtuus, että kumpikin venyisivät tähän. Jos miehesi ei tähän suostu, niin eroa kehiin vain. Ei niinkään välttämättä sen seksin puutteen vuoksi, mutta jos toinen ei ole valmis tekemään minkäänlaisia kompromisseja asiassa, jonka tietää toiselle tärkeäksi, on se niin pahan luokan asennevamma, että on syytä nostaa kytkintä.
Onko seksi ainoa asia mitä haluat mieheltäsi. Saat asian kuulostamaan siltä.