Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko naiset alkaa seurustelemaan roskakuskin kanssa?

Vierailija
14.08.2021 |

Onko roskakuskin status ja palkka riittävän hyvä että alkaisit sellaisen miehen kanssa parisuhteeseen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten hyväpalkkaista hommaa 80-luvun lopussa, kun tein jonkin aikaa.

Roskakuskilla juoksi koko ajan 100% likaisen työn lisä.

Roskakuski ei ole lähelläkään palkkahaitarin pohjaa, tästä syystä en oikein ymmärrä otsikkoa.

Vierailija
22/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, joutuisin valehtelemaan suvulle mieheni työstä ja muutenkin oksettaa roskien kanssa pelaavat miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla on jo toimiva parisuhde.

Vierailija
24/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en, työ se on siinä missä muukin. Ja roskakuskeja tarvitaan aina joten työt eivät lopu. 

Vierailija
25/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä luuseri tuo ap on...

Olin roskakuski 15 vuotta sitten ja tapasin silloin pankkineidin konttorilla työrytkyt päällä. Oltiin pitkään yhdessä. Ei se mistään ammatista ja tuloista ole kiinni. Mutta toi sun alistuva ja omaa työtäsi ja ammattikuntaasi epäarvostava asenne luultavasti on se mikä tekee susta naisten seurassa luotaantyöntävän.

Vierailija
26/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten hyväpalkkaista hommaa 80-luvun lopussa, kun tein jonkin aikaa.

Roskakuskilla juoksi koko ajan 100% likaisen työn lisä.

Roskakuski ei ole lähelläkään palkkahaitarin pohjaa, tästä syystä en oikein ymmärrä otsikkoa.

Roskakuskin likaisen työn lisä on 5% taulukkopalkasta.

Vierailija
27/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäteautonkuljettajien palkat eivät ole palkat ministeritasoa.

– Noudatamme AKT:n työntekijöiden mukaista työehtosopimusta. Esimerkiksi kokeneen jäteauton kuljettajan kuukausipalkka Helsingin seudulla voi työehtosopimuksen mukaan olla vuorolisineen runsaat 2 500 euroa kuukaudessa bruttona, hän arvioi.

Aika surkeeta on roskakuskien palkat. Ei kunnon nainen tyydy tuollaiseen mieheen joka tienaa noin vähän.

Vierailija
28/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei liity mitenkään palkkaan tai statukseen.

Vierailija
29/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huippututkijan kanssa, jos hän esittäisi noin autistisen kysymyksen.

Mutta olen rehellinen: olisi ollut äärimmäisen epätodennäköistä, että olisin rakastunut roskakuskiin. Minua viehätti (ja viehättää) miehessä älykkyys, määrätietoisuus, se että hänkin nauttii ratkaista työssään haasteita ja oppia uutta. Että hänellekin työ on merkittävä sisällön tuoja elämässä

En tiedä roskakuskien palkkoja, kai yrittäjänä voi tienata hyvinkin. Minulle on avo- ja avioliitossa itsestäänselvyys erilliset rahat ja yhteisten menojen maksaminen puoliksi. En tiedä puolisoni tuloja enkä omaisuutta vielä tänä päivänäkään, minulle riittää tieto, millaista elämää hän haluaa elää ja se selvisi seurusteluaikana. Eli meillä on samanlainen maku asumisen ja asuinpaikan suhteen, molemmat tykkäämme matkustella, syödä ulkona, käydä paljon erilaisissa kulttuuritapahtumissa, harrastaa liikuntaa jne. Minulle sen roskakuskin tulot itsessään olisivat ihan sama, olennaista olisi samanlainen elämäntapa. Vaikka hän olisi alan yrittäjä ja netto olisi kymppitonnin kuussa mutta hänen mielestään ulkona syöminen olisi rahan tuhlausta, matkusteluksi riittäisi Tallinnan risteily kerran kolmessa vuodessa, liikunnaksi kuukausikortti salille ja kulttuurista hän ei haluaisi maksaa mitään, niin eihän meillä olisi mitään yhteistä.

Vierailija
30/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella kenen tahansa kanssa, joka tekee töitä. Sohvalla makaavan luuserin kanssa en voisi seurustella.

Erotathan työttömät luusereista?

Vierailija
31/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, joutuisin valehtelemaan suvulle mieheni työstä ja muutenkin oksettaa roskien kanssa pelaavat miehet.

Oksettaisiko sinua, jos ei olisi "roskien kanssa pelaavia miehiä"? Valittaisitko asiasta?

Vierailija
32/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella kenen tahansa kanssa, joka tekee töitä. Sohvalla makaavan luuserin kanssa en voisi seurustella.

Erotathan työttömät luusereista?

Kyllä ja luuserit on tosiaan eri asia kuin tahtomattaan työttömänä olevat.

Vierailija
33/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelette, ei teille mikään roskakuski kelpaa.

Outoa, että sanot noin.

Kummallista on se, että noiden jätefirmojen suurien autojen mieskuljettajat ovat naimissa olevia perheenisiä.  Ja on heissä myös komeita nuoria komeita miehiä usein, en tiedä ovatko sinkkuja, mutta nähnyt oon. kun meidän talotyhtiössä jäteauto käy.

Ja ovat erittäin kohteliaita kuljettijia  muulla liikenteelle.  Siirtävät autonsa esim. pois tieltä, mikäli mahdollista, jos tulee taksilla samaan aikaan pihaan.

Näin asiakkaan ei tarvitse maksaa turhasta odottelusta taksimaksua, vaan pääse heti ulko-ovensa eteen.

Vierailija
34/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen ihmisen kanssa, en statuksen tai palkan. Joten voisin kyllä seurustella roskakuskin kanssa, mutta en ap:n koska hän mitä ilmeisimmin on status ja palkka eikä ihminen.

Vierailija
35/35 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta mikään status tai palkka kun käyn itsekin töissä tienaamassa rahaa. Jos meillä muuten synkkaa ja on yhteisiä mielenkiinnon kohteita niin mitä väliä onko mies roskakuski vai kirurgi. Nytkin olen suhteessa miehen kanssa jolla on alempi koulutus ja palkka alle 2/3 omasta palkastani.