Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetaanko teidän 12-15v koronaa vastaan

Vierailija
14.08.2021 |

Täällä ollaan vähän kahden vaiheilla, kummin tehdään.
Kummassakin on puolensa, rokotteessa, ja sen ottamatta jättämisessä. Lapsen/nuoren kohdalla.

Kommentit (900)

Vierailija
301/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
302/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee se pipopakko sanktion uhalla, sillä kylmyyshan tappaa joka vuosi ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai rokotetaan ja taitaa kaikki koulussa ottaa. En oikein tiedä missä perähikiällä nämä rokotevastaiset asuvat, en tunne itse ketään.

Sinun kaltaisten kanssa ei halua keskustella näkemyksistään. Minulle ei ole väliä mitä joku muu tekee, ottaako rokotteen vai ei. En moralisoi ketään enkä arvostele päätöstään. Itse kuitenkaan en pidä rokotetta vielä riittävän luotettavana, että ottaisin sen. En kuitenkaan sano tätä ääneen läheskään kaikkialla. Jostain syystä isoa osaa rokotteen puolustajista kiinnostaa aivan hirveästi myös muiden valinnat ja ovat todella pöyristyneitä ja tuohtuneita jos sanoo, ettei ota rokotetta. En vaan jaksa sitä. En halua väitellä ja vääntää enkä joutua ylenkatsomisen kohteeksi. Olen sinut oman päätökseni kanssa, eikä se kuulu muille. Siksi olen rokotekeskusteluissa vaan ihan hiljaa. Jollekin fanaattisimmalle rokotevouhottajalle jopa valehtelin, että minulla on aika tulossa rokotteelle. Vaikka ei ole eikä tule. En vaan olisi jaksanut niitä seurauksia, jos olisin hänelle ollut rehellinen. Hänen ja sinun silmiinsä siis varmasti näyttääkin juuri siltä, että "missä ne rokotevastaiset ovat, en tunne ketään".

Koska te teette juuri kuten itänaapurissa toivotaan. Levitätte rokotepelkoa ja hajotatte maata sisältäpäin. Epäyhtenäiseen maahan on helppo hyökätä.

Vierailija
304/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän fiksu 12-vuotias itse päätteli, että ei tarvitse rokotetta, kun tauti ei vaikuttaisi olevan ikäisilleen vaaraksi. Ylpeä olen tytöstämme, että osaa ajatella noinkin pitkälle.

Voipi olla että makaa sitten pian teholla kuten USA:ssa nyt moni. Vai eikö tämäkään koske Suomea?

Veikkaan että kun tapahtuu tai kun se kaiken salailun jälkeen uutisoidaan THLn suunnalta että teholle tulee paljon lapsia ja ensimmäiset kuoleman julki niin näille rokotekieltäytyjille tulee tulipalokiire piikille.

Suomessa ei edelleenkään ole YKSIKÄÄN lapsi ollut teholla saatika kuollut. Voisi olla, jos täällä olisi yhtä monta asukasta kuin jenkeissä ja samanlainen lihavuusepidemia.

MUTTA KUN EI OLE!

Voi olla ettei vielä ole kuollut. Ei täällä delta ole kauan ollutkaan vielä etenkään lasten keskuudessa ja nyt vasta koulut auki ja lapset sairastaa pitkään ennen kuin kuolevat virukseen. Sikapiikistäkin tapeltiin sen jälkeen kun iltapäivälehdet huusi kissankokoisin kirjaimin kuinka LAPSI KUOLI siihen. Lihavuudesta ei tässä ole kyse. Vain ajan kysymys. Fiksu ottaa rokotteensa.

Vierailija
305/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia oikeamielisten argumentteja yhdistää "pyrkimys hyvään". Rokottamisella pyritään suojautumaan taudilta. Ilmastotoimilla pyritään pelastamaan maapallo. Maa han tulijoiden ottamisella avokätisesti pyritään auttamaan hädässä olevia. EU-paketin hyväksymisellä pyritään olemaan yhtä muun Euroopan kanssa.

Ne ovat jaloja pyrkimyksiä. Ainoa ongelma on, että asiat eivät ole niin yksinkertaisia, vaan niillä on aina se toinenkin puoli, ja parhaaseen lopputulokseen pääsee miettimällä kaikkia vaihtoehtoja ja niiden seurauksia pitkään ja hartaasti. Se, että toisella tavalla ajatteleva leimataan hörhöksi, trolliksi ja milloin miksikin, kertoo vain siitä, ettei ole kykenevä ajattelemaan asioita riittävän laajasti.

Miksi kaikkea pitäisi ajatella pitkään ja hartaasti. Kyllä ajattelustakin voi olla hoitaa varsinkin kun se ajattelu vie hörhöilyyn. Yleensä vähempikin ajattelu riittää. Koko elämäänsä ei kannata pyhittää sen miettimiseen onko oikein vain väärin että 12 vuotiaan rokottamiseen ei vanhemman suostumusta tarvita ja vaikka se suostumus olisikin lapsi voi itse päättää ottaako vaiko ei rokotetta.

Ihan kaikkien parhaaksi. Sinun ei tarvitse ajatella välttämättä. Jos nyt puhutaan päättäjistä ja ratkaisevissa asemissa olevista, niin on erittäin suotavaa, että he miettivät ja kuunteleva kaikkia kantoja pitkään ja rehellisesti. Ei vain ajaakseen omaa agendaansa. Myös silloin jos puhutaan ratkaisevista toimenpiteistä, joita ei voi peruuttaa, on syytä miettiä. Rokotus kuuluu niihin.

Rehellisyys voi tarkoittaa myös sitä että poliittiset tosiasiat on asetettava etusijalle.

Mitäs jos sitten kertoisivat rehellisesti, että olemme päättäneet piikittää 12-15-vuotiaat kysymättä vanhemmilta, koska poliittinen päämäärämme on ....

Nuoret ei kysy sinun mielipidettä asiassa? Harmi, ehkä kasvatuksessa joku on mennyt vikaan.

Vierailija
306/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä toinen on liian nuori ja toinen ei ainakaan vielä halua ottaa rokotetta. Me vanhemmat otamme, mutta sairastetun taudin takia ei kiirettä. Teini vaan kokee sen turhaksi ja ihan syystä. Hän on sairastanut koronan alkukesästä kuten koko perhe ja oli niin mieto tauti, että ilman testiä ei olisi tajunnut olevansa edes sairas. Me otamme sen takia, että halutaan matkustella ja teinikin mietti, että kaipa se on pakko ottaa, että pääsee joskus reissuun sitten.

Ettekö te ihmiset näe että te ette ole enää vapaita???? Te annnatte jollekin muulle oikeuden päättää elämästänne.

Ota piikki niin olet vapaa? Miksi ihmiset alistuu tällaiseen paskaan. Mä en vaan ymmärrä en vit tu todella.

Piikki vaan sen takia että pääsee matkustamaan tai tekemään asioita? Ymmärrättekö että tämä on sama asia kuin vapauden riisto?

Mitä hel vettiä täällä Suomessa ja maailmalla tapahtuu? Jos tälle linjalle lähdetään ei hyvä heilu.

Ehkä osa kuitenkin ymmärtää, että vapaudet on jo viety; ne mielellään myytiin vappusatasen unelmasta, ja monella muullakin pienellä tavalla myytiin - muidenkin puolesta. Nyt ei auta kuin pelata sillä, mitä on annettu.

Vierailija
307/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän fiksu 12-vuotias itse päätteli, että ei tarvitse rokotetta, kun tauti ei vaikuttaisi olevan ikäisilleen vaaraksi. Ylpeä olen tytöstämme, että osaa ajatella noinkin pitkälle.

Voipi olla että makaa sitten pian teholla kuten USA:ssa nyt moni. Vai eikö tämäkään koske Suomea?

Veikkaan että kun tapahtuu tai kun se kaiken salailun jälkeen uutisoidaan THLn suunnalta että teholle tulee paljon lapsia ja ensimmäiset kuoleman julki niin näille rokotekieltäytyjille tulee tulipalokiire piikille.

Toivon, että silloin syytteeseen laitetaan myös nuo rokotekriittiset, varsinkin ne jotka somessa levittävät huuhaata. Joku vastuu sanoista!

Kuka ottaa tai on ottanut vastuun niistä rokotekuolemista, joita jo tähän mennessä on ilmennyt? Ai, ei kukaan, niinpä. Sen sijaan rokotekuolemia salaillaan ja pyritään kiistämään.

Vierailija
308/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä" pätee taas tähänkin aiheeseen. Molemmilla osapuolilla.

Minä taas en tiedä tarpeeksi ja siksi tunnen päättämisen tuskaa. Rokottamattomuus voi olla helpompi valinta kantaa: suomessa tauti on ollut prosentilla-parilla väestöstä, joten todennäköisesti se arpa ei nappaa.

Meillä oli ihan mielenkiintoiset pohdiskelut aiheesta 14v kanssa.

Olet oikeassa. Tässä joutuu olemaan varpaillaan, koska mikään ei ole varmaa. Rokotetuilla vaan tuntuu usein olevan todella varma kanta aiheeseen. Se kertoo vain, ettei ole pohtinut asiaa riittävästi.

Kumpi tahansa ratkaisu saattaa olla ok. Sekin on hyvä muistaa.

Vierailija
309/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaus on kauppatavaraa, omaa pikku etua vastaan, ja loput sakoilla uhkailua... niin siinä käy. Että vapaus meni jo. Se meni, kun äänestitte, ettekä puuttuneet epäkohtiin sillä ne eivät koskettaneet juuri teitä.

Vierailija
310/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää mitä paskaa meihin laitetaan ja kuinka rokotteet vaikuttavat pitkällä ajalla eri lääkkeiden kanssa.   ei kukaan tiedä että omalla riskillä vaan...

Ai? Oletko sitä mieltä, että olisi pitänyt ostaa Spitnikia?

Vierailija
311/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teholle päätyy lapsia korkeintaan rokotteesta saatujen komplikaatioiden takia.

Isossa-Britanniassa on kuollut 25 lasta koronaan koko aikana. Ja siellä on 12 miljoonaa lasta. Laske siitä prosentit, kuinka vaarallinen tauti lapsille on. En rokottaisi 12-15 vuotiaita, saatikka nuorempia.

Vierailija
312/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori voi saada rokottautumisestaan vaikkapa tonnin rahaa, suvultaan. Kuka voi sanoa, mikä motiivi on hyvä, ja mikä ei?

Vierailija
313/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä toinen on liian nuori ja toinen ei ainakaan vielä halua ottaa rokotetta. Me vanhemmat otamme, mutta sairastetun taudin takia ei kiirettä. Teini vaan kokee sen turhaksi ja ihan syystä. Hän on sairastanut koronan alkukesästä kuten koko perhe ja oli niin mieto tauti, että ilman testiä ei olisi tajunnut olevansa edes sairas. Me otamme sen takia, että halutaan matkustella ja teinikin mietti, että kaipa se on pakko ottaa, että pääsee joskus reissuun sitten.

Ettekö te ihmiset näe että te ette ole enää vapaita???? Te annnatte jollekin muulle oikeuden päättää elämästänne.

Ota piikki niin olet vapaa? Miksi ihmiset alistuu tällaiseen paskaan. Mä en vaan ymmärrä en vit tu todella.

Piikki vaan sen takia että pääsee matkustamaan tai tekemään asioita? Ymmärrättekö että tämä on sama asia kuin vapauden riisto?

Mitä hel vettiä täällä Suomessa ja maailmalla tapahtuu? Jos tälle linjalle lähdetään ei hyvä heilu.

Jo pitkään on tiettyjä rokotteita "vaadittu" matkustaessa tiettyihin maihin. Vapautta on valita haluaako matkustaa vai ei.

Vierailija
314/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois, seuraavaksi on alle 12-vuotiaiden vuoro. Se on vain ajan kysymys. Ehkä jo ensi vuonna.

Vierailija
315/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä.

Vierailija
316/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei edelleenkään ole YKSIKÄÄN lapsi ollut teholla saatika kuollut. Voisi olla, jos täällä olisi yhtä monta asukasta kuin jenkeissä ja samanlainen lihavuusepidemia.

MUTTA KUN EI OLE!

Se on hyvä asia ettei lapsia ole kuollut Deltaan. Tulossa Brassi versio.

Tuossa lisätietoa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Koronaviruspandemia_Brasiliassa

Vierailija
317/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että silloin syytteeseen laitetaan myös nuo rokotekriittiset, varsinkin ne jotka somessa levittävät huuhaata. Joku vastuu sanoista!

Kuka ottaa tai on ottanut vastuun niistä rokotekuolemista, joita jo tähän mennessä on ilmennyt? Ai, ei kukaan, niinpä. Sen sijaan rokotekuolemia salaillaan ja pyritään kiistämään.

Tietysti salataan ja kiistetään. Eräs kanadalainen eläinlääkäri oli eräällä sivulla kertonut, että rokotteen nanobotit grafeeneineen kulkeutuvat peräaukon ympärille ja 5G poksauttaa koko annelin. Älä levitä valheita olmi.

Vierailija
318/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pitkään on tiettyjä rokotteita "vaadittu" matkustaessa tiettyihin maihin. Vapautta on valita haluaako matkustaa vai ei.

Ei selitä Suomen ohjeistusta. -eri

Vierailija
319/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai rokotetaan ja taitaa kaikki koulussa ottaa. En oikein tiedä missä perähikiällä nämä rokotevastaiset asuvat, en tunne itse ketään.

Sinun kaltaisten kanssa ei halua keskustella näkemyksistään. Minulle ei ole väliä mitä joku muu tekee, ottaako rokotteen vai ei. En moralisoi ketään enkä arvostele päätöstään. Itse kuitenkaan en pidä rokotetta vielä riittävän luotettavana, että ottaisin sen. En kuitenkaan sano tätä ääneen läheskään kaikkialla. Jostain syystä isoa osaa rokotteen puolustajista kiinnostaa aivan hirveästi myös muiden valinnat ja ovat todella pöyristyneitä ja tuohtuneita jos sanoo, ettei ota rokotetta. En vaan jaksa sitä. En halua väitellä ja vääntää enkä joutua ylenkatsomisen kohteeksi. Olen sinut oman päätökseni kanssa, eikä se kuulu muille. Siksi olen rokotekeskusteluissa vaan ihan hiljaa. Jollekin fanaattisimmalle rokotevouhottajalle jopa valehtelin, että minulla on aika tulossa rokotteelle. Vaikka ei ole eikä tule. En vaan olisi jaksanut niitä seurauksia, jos olisin hänelle ollut rehellinen. Hänen ja sinun silmiinsä siis varmasti näyttääkin juuri siltä, että "missä ne rokotevastaiset ovat, en tunne ketään".

Koska te teette juuri kuten itänaapurissa toivotaan. Levitätte rokotepelkoa ja hajotatte maata sisältäpäin. Epäyhtenäiseen maahan on helppo hyökätä.

Propagandalla pystyy ohjailemaan näköjään enemmistö miten tahtoo. Aiemmin haukuttiin Venäjää vapauksien rajoittamisesta. Nyt kun meillä puuhataan rokotepasseja ja mennään sitä kohden, ettei kohta voi ostaa edes ruokaa ottamatta rokotetta, Venäjä on paha siitä että siellä ei rajoiteta vapautta rokottamattomuuden vuoksi. 

Vierailija
320/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa pois, seuraavaksi on alle 12-vuotiaiden vuoro. Se on vain ajan kysymys. Ehkä jo ensi vuonna.

Todennäköisesti jo enemmin. Enkä mä kyllä näe mitään syytä miksi rokotetta ei tarjottaisi päiväkoti-ikäisille siinä missä kouluikäisillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi