Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetaanko teidän 12-15v koronaa vastaan

Vierailija
14.08.2021 |

Täällä ollaan vähän kahden vaiheilla, kummin tehdään.
Kummassakin on puolensa, rokotteessa, ja sen ottamatta jättämisessä. Lapsen/nuoren kohdalla.

Kommentit (900)

Vierailija
321/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän fiksu 12-vuotias itse päätteli, että ei tarvitse rokotetta, kun tauti ei vaikuttaisi olevan ikäisilleen vaaraksi. Ylpeä olen tytöstämme, että osaa ajatella noinkin pitkälle.

Voipi olla että makaa sitten pian teholla kuten USA:ssa nyt moni. Vai eikö tämäkään koske Suomea?

Veikkaan että kun tapahtuu tai kun se kaiken salailun jälkeen uutisoidaan THLn suunnalta että teholle tulee paljon lapsia ja ensimmäiset kuoleman julki niin näille rokotekieltäytyjille tulee tulipalokiire piikille.

Suomessa ei edelleenkään ole YKSIKÄÄN lapsi ollut teholla saatika kuollut. Voisi olla, jos täällä olisi yhtä monta asukasta kuin jenkeissä ja samanlainen lihavuusepidemia.

MUTTA KUN EI OLE!

Se on hyvä asia ettei lapsia ole kuollut Deltaan. Tulossa Brassi versio.

Tuossa lisätietoa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Koronaviruspandemia_Brasiliassa

Mitä väliä, mikä versio? Ihmisillä on jo jonkin verran immuniteettia - aika moni on jo sairastanut. Ja sitten vielä rokotteet.

Kyllähän se tiedetään jo sisäpiireissä, mitä tänne on odotettavissa talvikaudeksi.

Vierailija
322/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun on selvästi vallannut joku venäläinen trollitehdas. On meinaan niin pimeetä ja toistuvaa postailua. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa pois, seuraavaksi on alle 12-vuotiaiden vuoro. Se on vain ajan kysymys. Ehkä jo ensi vuonna.

Todennäköisesti jo enemmin. Enkä mä kyllä näe mitään syytä miksi rokotetta ei tarjottaisi päiväkoti-ikäisille siinä missä kouluikäisillekin.

Se voi olla, että samaan syssyyn. Toisaalta porarstaminen on ollut erinomainen taktiikka ja mahdollistanut päällekkäisyyden.

Vierailija
324/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun on selvästi vallannut joku venäläinen trollitehdas. On meinaan niin pimeetä ja toistuvaa postailua. 😂

Se olisi vastapainoa koronatuella rahoitetulle lobbaukselle 16/7, koronatilanteen lietsomiseski tottakai.

Vierailija
325/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Helsingissä ei tullut mitään lupalappua. Vain Wilma-viesti rokottamisen suorittamisesta ja kerrottiin, että lapselta kysytään rokotuspaikalla haluaako hän rokotteen.[/quote]

Espoossa ainakin tuli erittäin kattava viesti Wilman kautta, jossa lupalappulinkit mukana jne. Sama viesti oli suomen lisäksi ainakin ruotsiksi ja englanniksi. Ei voinut kyllä jäädä yhdellekään vanhemmalle epäselväksi mitä tapahtuu ja miten toimitaan.

Vierailija
326/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori voi saada rokottautumisestaan vaikkapa tonnin rahaa, suvultaan. Kuka voi sanoa, mikä motiivi on hyvä, ja mikä ei?

Mikä estää maksamasta sitä tonnia siitä että ei rokotetta ota?

Rahalla on valtaa niin pienissä kuin suuremmissakin yhteisöissä. Ymmärrettävää että se yhteiskunnan tasolla köyhiä harmittaa.

Vierailija
327/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi vastapainoa koronatuella rahoitetulle lobbaukselle 16/7, koronatilanteen lietsomiseski tottakai.

Onko siellä voita leivän päälle? 😂

Vierailija
328/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai rokotetaan ja taitaa kaikki koulussa ottaa. En oikein tiedä missä perähikiällä nämä rokotevastaiset asuvat, en tunne itse ketään.

Sinun kaltaisten kanssa ei halua keskustella näkemyksistään. Minulle ei ole väliä mitä joku muu tekee, ottaako rokotteen vai ei. En moralisoi ketään enkä arvostele päätöstään. Itse kuitenkaan en pidä rokotetta vielä riittävän luotettavana, että ottaisin sen. En kuitenkaan sano tätä ääneen läheskään kaikkialla. Jostain syystä isoa osaa rokotteen puolustajista kiinnostaa aivan hirveästi myös muiden valinnat ja ovat todella pöyristyneitä ja tuohtuneita jos sanoo, ettei ota rokotetta. En vaan jaksa sitä. En halua väitellä ja vääntää enkä joutua ylenkatsomisen kohteeksi. Olen sinut oman päätökseni kanssa, eikä se kuulu muille. Siksi olen rokotekeskusteluissa vaan ihan hiljaa. Jollekin fanaattisimmalle rokotevouhottajalle jopa valehtelin, että minulla on aika tulossa rokotteelle. Vaikka ei ole eikä tule. En vaan olisi jaksanut niitä seurauksia, jos olisin hänelle ollut rehellinen. Hänen ja sinun silmiinsä siis varmasti näyttääkin juuri siltä, että "missä ne rokotevastaiset ovat, en tunne ketään".

Koska te teette juuri kuten itänaapurissa toivotaan. Levitätte rokotepelkoa ja hajotatte maata sisältäpäin. Epäyhtenäiseen maahan on helppo hyökätä.

Luitkohan sinä tekstistäni mitään muuta kuin sen kohdan, että en aio ottaa rokotetta. En levitä rokotepelkoa. Kantani on se, että kukin tekee oman päätöksensä. En moralisoi kenenkään päätöstä ottaa rokote, ja toivon, ettei kukaan moralisoisi minun päätöstäni olla ottamatta. Toiveeni vaan on kaukana toteutumisesta ja siksi rokoteasioista ei halua edes keskustella monessa paikassa...

Vierailija
329/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis porrastaminen. On helpompi ajaa rokoteohjelma läpi osissa; se tekee seuraavan vaiheen aina helpommaksi, kun edetään vaihe kerrallaan, vaikka tarkoitus olisi alusta alkaen rokottaa kaikki.

Vierailija
330/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai rokotetaan ja taitaa kaikki koulussa ottaa. En oikein tiedä missä perähikiällä nämä rokotevastaiset asuvat, en tunne itse ketään.

Sinun kaltaisten kanssa ei halua keskustella näkemyksistään. Minulle ei ole väliä mitä joku muu tekee, ottaako rokotteen vai ei. En moralisoi ketään enkä arvostele päätöstään. Itse kuitenkaan en pidä rokotetta vielä riittävän luotettavana, että ottaisin sen. En kuitenkaan sano tätä ääneen läheskään kaikkialla. Jostain syystä isoa osaa rokotteen puolustajista kiinnostaa aivan hirveästi myös muiden valinnat ja ovat todella pöyristyneitä ja tuohtuneita jos sanoo, ettei ota rokotetta. En vaan jaksa sitä. En halua väitellä ja vääntää enkä joutua ylenkatsomisen kohteeksi. Olen sinut oman päätökseni kanssa, eikä se kuulu muille. Siksi olen rokotekeskusteluissa vaan ihan hiljaa. Jollekin fanaattisimmalle rokotevouhottajalle jopa valehtelin, että minulla on aika tulossa rokotteelle. Vaikka ei ole eikä tule. En vaan olisi jaksanut niitä seurauksia, jos olisin hänelle ollut rehellinen. Hänen ja sinun silmiinsä siis varmasti näyttääkin juuri siltä, että "missä ne rokotevastaiset ovat, en tunne ketään".

Koska te teette juuri kuten itänaapurissa toivotaan. Levitätte rokotepelkoa ja hajotatte maata sisältäpäin. Epäyhtenäiseen maahan on helppo hyökätä.

Propagandalla pystyy ohjailemaan näköjään enemmistö miten tahtoo. Aiemmin haukuttiin Venäjää vapauksien rajoittamisesta. Nyt kun meillä puuhataan rokotepasseja ja mennään sitä kohden, ettei kohta voi ostaa edes ruokaa ottamatta rokotetta, Venäjä on paha siitä että siellä ei rajoiteta vapautta rokottamattomuuden vuoksi. 

Niin, Venäjähän tunnetaan vapauden tyyssijana :D! Terveiset Pietariin :)

Vierailija
331/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori voi saada rokottautumisestaan vaikkapa tonnin rahaa, suvultaan. Kuka voi sanoa, mikä motiivi on hyvä, ja mikä ei?

Mikä estää maksamasta sitä tonnia siitä että ei rokotetta ota?

Rahalla on valtaa niin pienissä kuin suuremmissakin yhteisöissä. Ymmärrettävää että se yhteiskunnan tasolla köyhiä harmittaa.

Joo, näinkin voi tietysti olla. Mutt lähtökohtaisesti ihmisellä pitäisi olla SYY lähteä mukaan rokotusohjelmaan.

Vierailija
332/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propagandalla pystyy ohjailemaan näköjään enemmistö miten tahtoo. Aiemmin haukuttiin Venäjää vapauksien rajoittamisesta. Nyt kun meillä puuhataan rokotepasseja ja mennään sitä kohden, ettei kohta voi ostaa edes ruokaa ottamatta rokotetta, Venäjä on paha siitä että siellä ei rajoiteta vapautta rokottamattomuuden vuoksi. 

Se on taas se "pyrkimys hyvään". Valitettavan usein ns. väliaikaisista muutoksista onkin tullut pysyviä.

Vierailija
333/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Helsingissä ei tullut mitään lupalappua. Vain Wilma-viesti rokottamisen suorittamisesta ja kerrottiin, että lapselta kysytään rokotuspaikalla haluaako hän rokotteen.

Espoossa ainakin tuli erittäin kattava viesti Wilman kautta, jossa lupalappulinkit mukana jne. Sama viesti oli suomen lisäksi ainakin ruotsiksi ja englanniksi. Ei voinut kyllä jäädä yhdellekään vanhemmalle epäselväksi mitä tapahtuu ja miten toimitaan.

Joo vai? Miksi yhdellä paikkakunnalla kysytään lupa, mutta toisella ei?

Vierailija
334/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotus on ollut huomattavasti parempaa, kuin maskiasiassa. Mutta lupa-lomaketta ei ole täällä lähetetty.

Vierailija
335/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen tieto on, että koronarokotteet ovat tutkimusvaiheessa, joka päättyy 2022-2023. Kuka olisi niin tyhmä, että ottaisi noita näin aikaisessa vaiheessa?

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04470427

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04516746

Vierailija
336/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitkohan sinä tekstistäni mitään muuta kuin sen kohdan, että en aio ottaa rokotetta. En levitä rokotepelkoa. Kantani on se, että kukin tekee oman päätöksensä. En moralisoi kenenkään päätöstä ottaa rokote, ja toivon, ettei kukaan moralisoisi minun päätöstäni olla ottamatta. Toiveeni vaan on kaukana toteutumisesta ja siksi rokoteasioista ei halua edes keskustella monessa paikassa...

Kyllä kuule sinutkin vielä rokitetaan. Kulkutautimyönteiset tullaan laittamaan ruotuun :)

Vierailija
337/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Helsingissä ei tullut mitään lupalappua. Vain Wilma-viesti rokottamisen suorittamisesta ja kerrottiin, että lapselta kysytään rokotuspaikalla haluaako hän rokotteen.

Kiitos tiedosta. Helsingissä tuli yksi Wilma-viesti edellisenä päivänä. Ei minkäänlaisia lupalappuja tai linkkejä.

Vierailija
338/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Vantaalla. Lupalappu, jossa pyydettiin vanhempien suostumus. Lapsi meni/ei mennyt rokotettavaksi. Lapseni luokalla yhtä lukuun ottamatta rokottautuivat. Erinomaisesti järjestetty lyhyellä varoitusajalla. Ja kyllä, lapseni on saanut myös sikainfluenssaaa vastaan rokotteen.

Vierailija
339/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumenttisi ovat vajavaisia. Toivottavasti keksit joskus jotain sanottavaakin.

Vierailija
340/900 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen tieto on, että koronarokotteet ovat tutkimusvaiheessa, joka päättyy 2022-2023. Kuka olisi niin tyhmä, että ottaisi noita näin aikaisessa vaiheessa?

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04470427

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04516746

Lopeta nyt venäläinen trolli. Normaalin käytännön mukaan 4. tutkimusvaihe jatkuu myyntiluvan jälkeen. 1-3 vaiheet vaaditaan aina ennen myyntilupaa ja ne on tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi