Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi olla taustalla, jos mies kiinnostuu noin nelikymppisestä naisesta?

Vierailija
14.08.2021 |

Mikä voisi olla motiivina vai onko kenties itsetunto-ongelmia tai muuta psyyken pulmaa? Kyseessä on noin viisikymppinen, muuten ihan asiallinen mies.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika väsynyttä settiä.

Ei ole. Ihan aidosti ihmettelen, miksi eräs mies kiinnostui minusta, vaikka olen naiseksi pahasti yli-ikäinen. Ja se mies on mua noin 15 vuotta vanhempikin. Nettipalstojen keskusteluiden perusteella kenenkään miehen ei tulisi kiinnostua minusta enää.

T. Ap

Minäkin aidosti ihmettelen. En ikäsi vuoksi, vaan näiden sun juttujen. Toivottavasti mies tajuaa virheensä nopeasti.

Joo, olen naisena täysin kelvoton, eikä kukaan voi tietenkään kiinnostua. Sinne meni sekin itsetunnon pilkahdus taas. Ei kannattaisi koskaan tulla kertomaan elämästään tänne. Täällä lytätään takuuvarmasti ja tuhotaan itsetunnon rippeetkin.

T. Ap

Sinä jankutat ja jumitat. Sinulle on vastattu jo monen monta kertaa mutta sinulle eivät asialliset vastaukset kelpaa.

Olet joko trolli/tyhmä/autisti. Ehkä kaikkea.

Aiempi suunnitelmani on ollut se, että menen plastiikkakirurgille ja muutan kasvojani sekä hankin silikonirinnat. Mutta nyt tämä kokemukseni on senkin kanssa ristiriidassa. Kun siis MIKSI joku mies kiinnostuisi minusta tällaisella vajavaisella ulkonäöllänikään?!?

Oletin, että minun täytyisi edes täyttää tietyt ulkonäölliset kriteerit, jotta joku mies kiinnostuisi. Iälleni en voi mitään, mutta ajattelin kompensoida sitä sillä, että alan panostaa ulkokuoreeni. Se onkin tässä pohdinnan aihe nro 2. Eli miksi iästäni ja ulkonäöstni huolimatta joku yksi mies kiinnostuu? En ymmärrä. Se on ristiriidassa kaikkea loogisempaa ajattelua vastaan.

T. Ap

Vierailija
122/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin väsähtänyt trolli taas. Luojan kiitos olen lesbo, niin ei tarvitse pelätä joutuvansa vahingossa lähempii tekemisiin tuollaisen naisvihamielisen, naiset pelkkänä seksiobjektina näkevän AP:n kaltaisen miehen kanssa (kyllä, AP on tasojankkaajamies).

En ole itse vielä kolmeakymmentäkään, mutta osaan silti arvostaa myös kypsempää naiskauneutta. Esimerkiksi Cate Blanchett (52v) ja Penélope Cruz (47v) ovat äärimmäisen karismaattisia ja kuumia. Esimerkkejä löytyisi taviksistakin, mutta en heitä rupea täällä palstalla nimeämään. Kaiken lisäksi seksikkyys ja kauneus ovat toissijaisia asioita ihmissuhdetta etsiessä. Tämän keskustelun perusteella voisi olettaa, ettei naisissa muuta olekaan kuin ulkokuori.

Hienoa, että olet minua tasapainoisempi ja onnekkaampi parisuhdeasioissa. Itse asiassa naiset eivät ole sitäkään vähää kiinnostuneet minusta koskaan kuin mitä miehet ovat olleet. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut kiinnostusta tai flirttiä minua kohtaan. En tiedä, miten se naisten välinen juttu edes toimii. Sen tiedän, että naisia en kiinnosta lainkaan. En ketään naista maailmassa koskaan.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ!!? Mikä teinien kokoontumiset täällä on menossa! Siinä EI ole mitään ihmeellistä!

Jos mies on 50- n ja katsoo Mielellään 40- naisia Se on Normaalia ei kahtele lasta Itselleen!

Ennen jos mies oli 40 ja nainen 20-v vasta katsottiin että mies on seonnut ja vietiin pehmustetulle kopille.Ja pidetty siellä vähän aikaa , että pää parka paranee.

Niin kauan pidettiin ja annettiin hoitoa että varmasti parani .

Juu ennen katsottiin että on latvasta laho.

Että alas ollaan tultu.

Vierailija
124/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap saa ikäistäsi miestä? Taidat olla ruma.

Vierailija
125/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota ikärasismia... kaikille ihmisille on kiinnostusta, oli sitten meikattu, meikkaamaton, ylipainoinen, laiha, 20-vuotias, 60-vuotias, lyhyt tai pitkä.... Miksi pitää takertua vain siihen yhteen asiaan?

Vierailija
126/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota ikärasismia... kaikille ihmisille on kiinnostusta, oli sitten meikattu, meikkaamaton, ylipainoinen, laiha, 20-vuotias, 60-vuotias, lyhyt tai pitkä.... Miksi pitää takertua vain siihen yhteen asiaan?

Tämä on oma subjektiivinen kokemukseni yhdistettynä nettipalstoilta luettuihin asioihin ja kirjojen antiin. Muilla voi käydä flaksi eri tavalla. Itselläni ei ole mitään vähän vanhempia ihmisiä vastaan ja olen useammin ihastunut itseäni vanhempiin (kuin vähän itseäni nuorempiin) elämäni aikana.

T. Ap

Vierailija
127/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohta John Grayn kirjassa sanotaan, ettei miehet etsi ikäistään kumppania vaan itseään 30 vuotta nuorempia?

Mitä tulee instabeibeihin, heistä unelmoi tietty joukko kouluttamattomia miehiä, jotka eivät osaa vaatia muuta kuin tietynlaista muovista ulkonäköä. Parisuhteeseen heitä ei monikaan fiksu mies kelpuuttaisi, lyhyisiin suhteisiin ehkä.

Vierailija
128/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mammaraukat kun teille joku 10 vuotta vanhemman miehen ottaminen on ”oman ikäinen”😂😂😂😂

Siis oikeesti pitkä ketju täynnä juttua siitä, miten fiksulle miehelle voi ”kelvata” kymmenen vuotta nuorempikin.

Lol.

Vierailija
129/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsä, aikuinen, fiksu mies.

Mitä erityisen kypsää, fiksua ja aikuista on haluta kymmenen vuotta nuorempi nainen?

Ootko ihan sekaisin?

Enkä siis tarkoita, että kymmenen vuoden ikäerossa olisi jotain pahaa suuntaan tai toiseen, mutta tää teidän asenne on säälittävä.

Ootte reppanoita.

Aivopestyjä reppanoita.

Vierailija
130/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny ja Kurre sen todistivat. Uutta ja nuorempaa kehiin niin nopeasti kuin mahdollista.

Vierailija
131/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä on 70 000 enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-39 niin onko se huono, jos joku heistä ottaa nelikymppisen naisen saatikka, että on yksin.

Vierailija
132/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppishullu taas vauhdissa! Mikä ihme sulla on nelikymppisiä naisia vastaan?

Vierailija
133/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, että olen lesbo, koska naisille henkinen yhteys on tärkeämpää, kuin ulkonäkö🥰

Vierailija
134/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny ja Kurre sen todistivat. Uutta ja nuorempaa kehiin niin nopeasti kuin mahdollista.

Nämä ämmät lähtee lätmäkimään siinä vaiheessa kun miehestä ei enää ole hyötyä.

Vierailija
135/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiiä, onpa jännä juttu tosiaan.

Vierailija
136/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppishullu taas vauhdissa! Mikä ihme sulla on nelikymppisiä naisia vastaan?

Ei ole mitään muita kuin itseäni vastaan. Itse olen naisena täysi nolla. Aloitus koski itseäni, mutta mietin yleisemmällä tasolla, kun se tilanne on jotenkin vastoin nykyajan käytäntöä.

Tiedän, että naisena olen ollut passé jo viimeisimmät kymmenen vuotta ja nuorenakin olin ulkonäköni vuoksi epäkiinnostava tapaus. Saatoin vain haaveilla onnellisesta parisuhteesta.

Tasan eivät käy onnen lahjat maailmassa ja minulla on ollut huonompi tuuri geenilotossa. Jos olisin kauniimpi, olisin tälläkin hetkellä jonkun rakastavan miehen kainalossa, avioliitossa. Nytpä ei ole muuta kuin yksinäisyys ja netti seuranani.

T. Ap

Vierailija
137/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että olen lesbo, koska naisille henkinen yhteys on tärkeämpää, kuin ulkonäkö🥰

Vai että "henkinen yhteys"? 😃 Naiset haluavat coolin, sosiaalisesti taitavan, MENESTYNEEN kumppanin. Siksi en kelpaisi naisillekaan.

T. Ap

Vierailija
138/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tehneet nuoruuden illuusion ihan itse. Miehet on upotettu elämään fiktiossa, näkevät vain käsiteltyjä lärvejä, muokattuja vartalon kuvia.

Naiset ovat menettäneet arvostuksensa, kulkevat lampaina miesten mielihalujen perässä.

Tämäkö on tasa-arvoa, ei todellakaan!

Vierailija
139/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, kehukaa nyt joku tuota hoikkaa ja liikunnallista nelikymppistä. 

Terkuin työkaveri, en jaksa enää aikuisen naisen itsetunto-ongelmia, ellei muuta niin se puristelee peilin edessä olemattomia "läskejään" ja meidän pitää vakuuttaa sille että joo joo, ihan tosi tikissä olet edelleen.

Mulla ei ole puristeltavia läskejä, joten en ole mainitsemasi henkilö. Ihan aidosti ihmettelen tätä asiaa. 🙂 Juuri, kun sisäistin 2020-luvun pariutumisnormit, niin tuleekin jotain, joka ei ole linjassa niiden kanssa. Siksi ihmetyttää aidosti.

T. Ap

Sä mitään ole sisäistänyt. Oikeasti nelikymppisillä naisilla on vientiä nuorempienkin miesten keskuudessa.

Pitää paikkansa, kun olin juuri täyttänyt 40, innokkaimmat ihailijani olivat minua 12  ja 15 vuotta nuorempia. Mikäs siinä, hivelihän se itsetuntoa kun komeita, salskeita nuoria miehiä pyöri ympärillä.  Oikein ihania mustoja jäi siltä ajalta.

Vierailija
140/150 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeäkumpaakinpäähän kirjoitti:

Naiset ovat tehneet nuoruuden illuusion ihan itse. Miehet on upotettu elämään fiktiossa, näkevät vain käsiteltyjä lärvejä, muokattuja vartalon kuvia.

Naiset ovat menettäneet arvostuksensa, kulkevat lampaina miesten mielihalujen perässä.

Tämäkö on tasa-arvoa, ei todellakaan!

Tämä on aivan totta. Tietenkin haluaisin, että joku minusta välittäisi ja hyväksyisi tällaisena kuin olen. Samalla olen realisti ja katson ympärilleni.

Kaltaiseni naiset eivät pariudu Seiskan tai iltapäivälehtien sivuilla komistusmiesten kanssa. Ei niissä lehdissä edes näy kaltaisiani naisia. Kyllä sellainen koulii ihmisen mieltä ja saa tajuamaan, että kyllä se juna taisi mennä jo.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan