Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen alkanut vihata asuntoani

Vierailija
03.09.2014 |

Tämä on huonolla pohjaratkaisulla pilattu yksiö, jossa on hyvät perusteet mutta paska toteutus. Huonekalujen järjestystä eivoi muuttaa mitenkään, koska lopputuloksen pitäisi olla toimiva, ei pelkästään erilainen kuin ennen. Olen alkanut hiljalleen harkita irtisanoutumista. Jos laitan vuokrasuhteen nips naps poikki, millaiset mahdollisuudet minulla on vaikuttaa tulevan asunnon kokoon, pintamatakuihin, sijaintiin...? Vai onko mahdollisuudrt pyöreä nolla ja joko otan ekan tarjotun asunnon vastaan ti olen ilman? Auttakaa, haluan tätä tosissani.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintamatskuihin, mahdollisuudet

Vierailija
2/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ja tule kertomaan. Minulla on kyllä melko varma veikkaus asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:02"]Kokeile ja tule kertomaan. Minulla on kyllä melko varma veikkaus asiaan. 
[/quote]
No enpä lähde pelaamaan mitään uhkapelejä. Voisiko joku vain kertoa? Onko se niin, että sossu tarjoaa jonkun luukun ja jos en ota ekaa tarjottua vastaan niin jään tyhjän päälle?

Vierailija
4/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:02"]Kokeile ja tule kertomaan. Minulla on kyllä melko varma veikkaus asiaan. 
[/quote]
No enpä lähde pelaamaan mitään uhkapelejä. Voisiko joku vain kertoa? Onko se niin, että sossu tarjoaa jonkun luukun ja jos en ota ekaa tarjottua vastaan niin jään tyhjän päälle?
[/quote]

Vierailija
5/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sulle mitään tarjotaan, jos tuolla perusteella lähdet kälppimään.

Vierailija
6/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:17"]No tuskin sulle mitään tarjotaan, jos tuolla perusteella lähdet kälppimään.
[/quote]
No mitä vitun perusteita pitää olla? On täällä huonot liikenneyhteydetkin, riittääkö se syyksi?

Vierailija
7/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuko asuntosi siis maksaa? Etsi itse samanhintainen/halvempi asunto missä paremmat ratkaisut ja sitten vasta irtisano nykyinen? Jos sossu siis maksaa niin ei ne toivottavasti ala mitään uusia "pintamateriaaleja" sun kanssa valita ja maksaa. Olisiko mahdollista mennä töihin ja muuttaa sitten mieluiseen asuntoo minkä saisit itse remontoida

Vierailija
8/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:22"]Sossuko asuntosi siis maksaa? Etsi itse samanhintainen/halvempi asunto missä paremmat ratkaisut ja sitten vasta irtisano nykyinen? Jos sossu siis maksaa niin ei ne toivottavasti ala mitään uusia "pintamateriaaleja" sun kanssa valita ja maksaa. Olisiko mahdollista mennä töihin ja muuttaa sitten mieluiseen asuntoo minkä saisit itse remontoida
[/quote]

Ja vielä lisään että sossu ei ole mikään välityspalvelu missä saa valikoida ilmaiseksi kivan kämpän ja sinne kalusteet, se tarjoaa asunnon niille ihmisille jotka ei sitä todella itse pysty hankkia ja siinä tilanteessa ei pitäisi ruveta nirsoksi

Vierailija
9/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle tarjottaisiin asuntoa? Eikö vuokra-asuntoihin ole kovasti hakijoita. Kilpailu on pahempaa kuin omistusasuntojen kohdalla. Sillä puolella riittää, että laitat sopivan summan euroja tiskiin. Vuokrapuolella merkkaa kaikki muutkin jutut - pitää olla siistin näköinen, vakituinen työ ja hyvä palkka ja ja ja...

Jos sulla on jo kämppä etkä ole hakijoiden terävintä kärkeä, niin älä hullu luovu asunnostasi!

Vierailija
10/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:17"]No tuskin sulle mitään tarjotaan, jos tuolla perusteella lähdet kälppimään. [/quote] No mitä vitun perusteita pitää olla? On täällä huonot liikenneyhteydetkin, riittääkö se syyksi?

[/quote]Oletko ihan imbesilli tai sukua tuolle BB-Jonille?

Vierailija
11/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, tulen hulluksi. No, ei pitkä aika enää niin uudet tuulet puhaltaa. Ap

Vierailija
12/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:22"]Sossuko asuntosi siis maksaa? Etsi itse samanhintainen/halvempi asunto missä paremmat ratkaisut ja sitten vasta irtisano nykyinen? Jos sossu siis maksaa niin ei ne toivottavasti ala mitään uusia "pintamateriaaleja" sun kanssa valita ja maksaa. Olisiko mahdollista mennä töihin ja muuttaa sitten mieluiseen asuntoo minkä saisit itse remontoida
[/quote]

Ja vielä lisään että sossu ei ole mikään välityspalvelu missä saa valikoida ilmaiseksi kivan kämpän ja sinne kalusteet, se tarjoaa asunnon niille ihmisille jotka ei sitä todella itse pysty hankkia ja siinä tilanteessa ei pitäisi ruveta nirsoksi
[/quote]

Kalusteet minulla on ihan omasta takaa ja olen opiskelija, joten työnteolle ei hirveästi jää aikaa.

Vierailija
13/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:17"]No tuskin sulle mitään tarjotaan, jos tuolla perusteella lähdet kälppimään. [/quote] No mitä vitun perusteita pitää olla? On täällä huonot liikenneyhteydetkin, riittääkö se syyksi?

[/quote]Oletko ihan imbesilli tai sukua tuolle BB-Jonille?
[/quote]
Sinä taidat olla imbellisimpi, kun seuraat jotain BB:tä.

Vierailija
14/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:19"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:17"]No tuskin sulle mitään tarjotaan, jos tuolla perusteella lähdet kälppimään. [/quote] No mitä vitun perusteita pitää olla? On täällä huonot liikenneyhteydetkin, riittääkö se syyksi? [/quote]Oletko ihan imbesilli tai sukua tuolle BB-Jonille? [/quote] Sinä taidat olla imbellisimpi, kun seuraat jotain BB:tä.

[/quote]Opiskelu joksikin kynsiteknikoksi ei sinustakaan ole älykköä saanut irti.
[/quote]
Ööö...? Ap

Vierailija
15/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kynsiteknikko, joten en nyt tajua miten se sossu kuuluu sun asunnonvaihtoosi? Kaipa sinä voit asuntoa vaihtaa siinä kuin kuka muukin, ja etsiä mieleisesi oikeanlaisilla pintamatskuilla ja liikenneyhteyksillä, eihän vuokra-asuntojen matskuihin yleensä voi mitenkään vaikuttaa, omistaja ne on laittanut niinkuin haluaa. Eikä tietenkään kukaan järkevä sano ensin vanhaa asuntoa irti, ja sitten vasta ala etsiä uutta.

Vierailija
16/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli. Ei sossu ole mikään asuntovälitys ja opiskelijat joutuvat vuokrata asuntonsa vapailta markkinoilta, kunnan vuokra-asunnon tai opiskelija-asunnon. Täytyy olla joku vammainen tai pappabetalar henkilö jos ei tiedä.

Vierailija
17/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle annettiin asunto, jossa on kaksi kerrosta. No joo ihan kiva, mutta portaita on vitun raskas kävellä!!! Oon tässä nyt kuukauden ollut, mutta kyllähän se vituttaa kun ei ole hissiä. Kyllä se vituttaa, kun on tilannut pitsan vahingossa kaks kertaa. Pitää täydellä vatsalla laskeutua portaat alas avaamaan ovea. Oikeesti en vaan jaksa tätä paskaa!!! Olen kyllä valittanut tästä jo monta kertaa. Parempaa odotellessa! :(

Vierailija
18/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:19"]

[/quote]yritähän sopeutua. Meillä sama pulma, katsellaan hissukseen parempaa. Kyllä mekin aika kotoseks aiotaan toi yksiö saada, vaikka tosi huono pohjaratkaisu on. Iso sauna- osasto, yksi pieni huone. Ym kivaa pientä. Kyllä meitä riittää. Jaksellaan!!

Vierailija
19/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 03:45"]trolli. Ei sossu ole mikään asuntovälitys ja opiskelijat joutuvat vuokrata asuntonsa vapailta markkinoilta, kunnan vuokra-asunnon tai opiskelija-asunnon. Täytyy olla joku vammainen tai pappabetalar henkilö jos ei tiedä.
[/quote]
Missähän kohtaa sanoin sossun olevan asunnonvälitys- tai mikään muulaan välitysfirma? Se vaan on niin, että sossulla on ikään kuin velvollisuus auttaa tietyissä tilanteissa. Pointti on se, et joo, enemmän tämä on sitä, että haluan vain vaihtelua, mutta kyllä nämö yhteydetkin joka suuntaan ovat surkeat = aivan järjettömät matkat jopa kaupungin sisällä paikasta A paikkaan B. Tämähän taas luonnollisesti vaikeuttaa esim. koulumatkoja. Omisi sangen mukavaa, jos koulumatkasta selviäisi vaikkapa puolessa tunnissa. Näin ollen tämä on jo aika painava syy haluta asunnon vaihtoa. Tulen tarvitsemaan sossunkin tukia ja näin ollen oletan, että sossulla on vähän niin kuin velvollisuus auttaa minua, jos asuntoa vaihdan. Sossu auttaa takuurahajutuissakin, joka taas liittyy asuntoihin. Silti en oleta, TIETENKÄÄN, että irtisanon itseni tästä, lampsin sossun luukulle ja tadaa: saan uuden kodin. Aivot käteen! Olettaisin, että sossu AUTTAA?! Ap

Vierailija
20/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi