Ostin tänään 400 eurolla ruokaa kaappeihin. Mies ei huomannut mitään.
Ostin jääkaappiin, kuivakaappiin, pakastimeen ja taloustarvikekaappiin tavaraa 400 eurolla. Kaikenlaista jauhelihasta leivinpaperiin ja kahvipavuista WC-paperiin. Mies ei ole huomannut mitään.
Just just.
Kommentit (13)
jos tilaa 17 kassia ruokaa, ei varmaan paljoa voi olla mitään tuoretta, eihän ne viikkokausia säily..
Onko teillä sellainen walk-in-jääkaappi?
Ei se mies edes tiedä, että elintarvikkeita säilytetään noin monessa kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:29"]
Ei se mies edes tiedä, että elintarvikkeita säilytetään noin monessa kaapissa.
[/quote]
Olis jotenkin luullut, että mies olisi huomannut varaston täydentyneen. Edes jossain kaapissa.
Tilasin kotiin Prisman Kauppakassista 17 kassillista ruokaa. Miettikää nyt millainen määrä se on tavaraa! Eikä mies ole huomannut yhtään mitään, vaikka kaikkia kaappeja on aukonut. Oluet löysi. Ja makkaraa ruisleivän päälle. Ei siltikään huomannut, että kaapit on pullollaan ruokaa.
ap
Mistä päättelet, ettei huomannut? Olisiko hänen pitänyt taivastella suureen ääneen, että kas, täällä on ruokaa?
Olen mies. Söin tänään 400 eurolla ruokaa kaapista. Vaimo ei huomannut mitään. Jep jep.
Jaa, mistä päättelet että ei huomannut? Olisiko hänen pitänyt hämmästellä että oho akka on ostanut ruokaa ja hyysipaperia? Etkö yleensä sitten osta? Vai miten se on niin erikoinen tapahtuma? Vai olisiko sitä pitänyt kommentoida että olet ostanut jostain syystä niin helkkarin paljon kerralla? Mihin ihmeeseen teillä mahtuu noin paljon ruokaa? Ei meillä ainakaan mahdu vaikka on korkeat jääkaappi ja pakastin, ne ei ole koskaan niin tyhjät että mahtuisi tuollaista määrää uutta tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:38"]Olen mies. Söin tänään 400 eurolla ruokaa kaapista. Vaimo ei huomannut mitään. Jep jep.
[/quote] Toki pyyhin myös persettä moneen kertaan. Eipä taida sitä WC-paperiakaan enää löytyä. Saa nähdä huomaako vaimo? :) nro 7
Voi millaista uhrautumista av-mammalta.
Nyt kun ei huomannut urotekoasi, niin ajattelitko pihdata ja nalkuttaa kaikesta?
Raportoi ihmeessä lisää!
Av-mammojen miesvihakerho
No vähän on ihmeellistä ettei huomannut. Mulla menee maksimissaan satanen kerralla kauppaan ja silläkin saa aikalailla sapuskaa kun vähän hintoja tarkkailee.