Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyntö teille äidit busseissa!

Vierailija
28.08.2006 |

Hyvät naiset, vaikka pääsettekin bussissa ilmaiseksi niin älkää pliiiis roudatko niitä jo viisi vuotiaita niissä!!! Taas jäin bussista kun se oli ihan täynnä vaunuja. Kuski pysäytti kohdalleni ja aukaisi oven, joten ehdin nähdä, että taas yksi " vauva" istui jalat rullalla rattaissa. Ja ikää oli kyllä jo reilusti! Että v*tutti kun piti taas odottaa puoli tuntia viisi kuukautisen vauvan kanssa seuraavaa bussia! En ehtinyt sanoa mitään kun ovet läimähtivät edessäni kiinni kun en mahtunut matkaan. (minkähän takia sen kuskin yleensä piti pysäyttää kohdalleni kun muita kyytiin tulijoita ei ollut?... varmaan, että näkisin ettei tilaa löydy)

Kerran vastaavassa tilanteessa olin itse sisällä ja joku jäi kyydistä kun mukana oli ison lapsen kanssa matkaava. Huomautin äidille tästä ja sain melkoisen haukkuryöpyn selkääni. Ymmärrän kyllä, että esimerkiksi liikuntarajoitteisia lapsia kuljetetaan rattaissa, tottakai! Mutta ei ihan " normaaleja" lapsia, jotka voisivat jo itsekin kävellä.

Minkä ikäiseksi asti teidän mielestänne lapsen voi bussissa kuljettaa rattaissa ilmaiseksi? (tämä tietysti niissä kaupungeissa, joissa saa kulkea ilmaiseksi) Itse asun Oulussa.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hämmästyttävää, kuinka vähän terveet 3-5 vuotiaat kävelevät, aika monia työnnetään rattaissa lyhyetkin matkat.

Itse olisin ehdottomasti kulkenut vauva liinassa matkoja, mutta joskus ahneus iski esim. seutumatkojen kohdalla.

Vierailija
82/83 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin, että pyydän anteeksi niiltä, joiden on pakko käyttää bussia. Luitko sen? Niin ja olen kyllä jo tämän astisen elämäni aikana erehtynyt niin monta kertaa, että olen jo oppinut, etten todellakaan tiedä kaikkea. Nytkin tulin korjatuksi parissa asiassa.

Ap

Vierailija:

terveydentilasta, et voi tietää onko lapsi juuri herännyt vaunusta unilta jne.

Luulet tietäväsi, muttei sellaista ihmistä vielä ole syntynytkään, joka tietäisi kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain harva näistä isoista vaunulapsista on sairas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan