Kertokaa mitä oireita teillä on ollut poskiontelotulehduksessa???
Kommentit (7)
ja yletön väsymys.
EI kuumetta tai flunssaa.
olin kamalassa räkätaudissa viikon, sit rään tulo loppui, mutta alkoi otsan ja poskien pakotus, väsymys, ihan vetämätön olo, hampaita juhmii, lämpöä välillä 37,2. Luulin että nenän kuuluisi olla tukossa, mutta ilmeisesti oireet voivat olla vaihtelevat. ap
Kannattaa mennä lekuriin.
Mulla on tosi usein poskiontelontulehdus ja silloin mullakin pitää tuommoista lämpöä ja ihan vetämätön olo, poskipäitä pakottaa ja nuhaa ei välttämättä ole silloin lainkaan.
Jos tulee paksua keltaista tai vihreää, on poskiontelotulehdus todennäköisesti.
Mulle tulee poskiontelotulehdus usein vain tuosta noin, ilman mitään nuhaa ja muuta flunssaa. Poskiontelotulehduksessa on tukkoinen, hyvin vösynyt ja saamaton olo, ei kuitenkaan kuumetta (mulla ei ainakaan), vaikka tuntuukin yhtö kurjalta kuin kuumeessa. Oli sellainen pitkään, viikon tms, eikä tunnu helpottavan. Ja sitten se räkä on paksua kellanvihreää.
Olen ollut ihan masentunut, kun hampaitani juilii, etenkin kun kävelen tai pompin, mutta se saattaakin siis johtua siitä kamalasta räkätaudista, jonka juuri sairastin. Luulin, että nyt on edessä juurihoito.
Jos tämä hampaiden jomotus kestää kauan, pitääköhän mennä punkteeraukseen?
en muuten tuntenut painetta poskionteloissa vaan se särki ikeniä. ja nenä oli täysin tukossa.
lähti vasta kun punkteerattiin.