Kuinka iso miinus ja turn off sinkkumarkkinoilla on lapset?
Tuli vain tässä viikonloppuna mieleen, kun olin baarissa ja pari huomattavasti mua nuorempaa miestä kävi yrittelemässä. Olisiko niitä kiinnostanut enää, jos olisin kertonut, että mulla on jo lapsia? Mulla on mies, niin ei ollut tarvetta kertoa, mutta jos olisinkin sinkku ja tuo tilanne.
Ehkä vanhemmat miehet ei niin välitä, mutta entäs tuollaiset vajaa 3-kymppiset?
Kommentit (22)
niin viime kerralla yks 24v sanokin, että on aina halunnut milfiä :D en kuitenkaa tehny tän tyypin kaa mitää :)
-17
Ei siitä seksiseuran haussa ole oikeastaan mitään haittaa. Parisuhteen muodostamisen kannalta haitta on merkittävä. En ymmärrä miksi joku mies haluaisi alkaa vieraan miehen käenpoikia hyysäämään. Lasten tuoma haitta on ikäriippuvainen. Vauvaikäiset olisivat muuten ok, mutta itkut haittaavat. Toisaalta isot lapset eivät enää pyöri jaloissa eivätkä odota isähahmoa, joten nekin voivat menetellä. Tästä välistä sitten ehdoton no no..
Ai et alkaisinko kattelee ja elättää jonku toisen ukon pentuja??? Jo on mietteet. Äitiä ja tytärtä kun sais ni avot ja äitiki kelpaa, mut elättäjäks!?!? Ihan nyt perusjuttu: miesten homma on pistää elämää alulle niin paljo ku mahdollista ja naisen pitää yllä elämää. Joo seksiä saatte ja lyhyitä "suhteita", mutta oikeaan suhteeseen tuurilla vaan jonkun betan. T: MIES
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:25"]
Ai et alkaisinko kattelee ja elättää jonku toisen ukon pentuja??? Jo on mietteet. Äitiä ja tytärtä kun sais ni avot ja äitiki kelpaa, mut elättäjäks!?!? Ihan nyt perusjuttu: miesten homma on pistää elämää alulle niin paljo ku mahdollista ja naisen pitää yllä elämää. Joo seksiä saatte ja lyhyitä "suhteita", mutta oikeaan suhteeseen tuurilla vaan jonkun betan. T: MIES
[/quote]
Eiköhän ne lapset elätä ne äiti ja isä?!
[/quote]
Voi kuule. Mulla on ihan alfa. Ja olen 6 lapsen äiti, mitäs siihen sanot? Vaihdoin tämän 8 vuotta nuoremman lennosta toisesta samanmoisesta joka piti lapsiani kuin omiaan mutta mikään muu siinä suhteessa ei sitten toiminutkaan. Alfani on pitkä, komea, täydellinen 15 vuotta treenattu kroppa, terveelliset elämäntavat, koulutettu, älykäs, hyväsydäminen, henkevä, miehekäs, lukee henkisen kasvun kirjoja ja osaa korjata kaikkea eli tehdä perinteisiä "miesten töitä" ja laittaa ruokaa <3 Eikä mies ole tyhjätaskukaan ja taitava rakastaja. Sinä sen sijaan vaikutat aika lailla vastakohdalta "äitiä ja tytärtä ku sais" hyi helv... Et taida saada kumpaakaan kun naisilla on tasoa ja etenkin yh-äideillä ketä lastensa lähelle laskee.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Voi kuule. Mulla on ihan alfa. Ja olen 6 lapsen äiti, mitäs siihen sanot? Vaihdoin tämän 8 vuotta nuoremman lennosta toisesta samanmoisesta joka piti lapsiani kuin omiaan mutta mikään muu siinä suhteessa ei sitten toiminutkaan. Alfani on pitkä, komea, täydellinen 15 vuotta treenattu kroppa, terveelliset elämäntavat, koulutettu, älykäs, hyväsydäminen, henkevä, miehekäs, lukee henkisen kasvun kirjoja ja osaa korjata kaikkea eli tehdä perinteisiä "miesten töitä" ja laittaa ruokaa <3 Eikä mies ole tyhjätaskukaan ja taitava rakastaja. Sinä sen sijaan vaikutat aika lailla vastakohdalta "äitiä ja tytärtä ku sais" hyi helv... Et taida saada kumpaakaan kun naisilla on tasoa ja etenkin yh-äideillä ketä lastensa lähelle laskee.
[/quote]
Sanon: valitse toinen a. alfa, b. 6 lapsen äidin kanssa oleva..
Ei ne välitä, ainakaan yhden illan aikana, kunhan eivät ole kotona odottamassa ;)
Itse asiassa nuoremmat miehet vain innostuu, kun saavat yrittää milfiä XD. Mä siis 3-kymppinen, niin en niiden äidistä sentään menisi
Plussaa jos tyttäriä ja 16+ T: Ilkeä isäpuoli
En tiedä eikä kiinnosta. En haluaisi ristikseni alle 30-vuotiasta lapsetonta bilettäjää. :D Olisimme hieman eri maailmoista.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:50"]
En tiedä eikä kiinnosta. En haluaisi ristikseni alle 30-vuotiasta lapsetonta bilettäjää. :D Olisimme hieman eri maailmoista.
[/quote]
Niin minäkin aina ennen ajattelin, mutta nyt kun sattui kohdalle nuo komeat ja tosi fiksun oloiset tyypit, niin ei se ajatus enää niin pahalta tuntuisikaan. Itse olen siis 34v.
ap.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:44"]
Täys turn off
[/quote]
Mikä siitä tekee turn offin? Sillä jos itse sattuisin pokaamaan vahingossa yh-miehen, niin ei ne lapset haittais yhtään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Niin minäkin aina ennen ajattelin, mutta nyt kun sattui kohdalle nuo komeat ja tosi fiksun oloiset tyypit, niin ei se ajatus enää niin pahalta tuntuisikaan. Itse olen siis 34v.
ap.
[/quote]
Minä olen 25v, yhden lapsen äiti, parisuhteessa. Jos "joutuisin" sinkuksi, olisin varmasti aika kauan yksin, kunnes lapsi olisi vanhempi ja tekisin uraa. Etsisin sitten kolmevitosena nelikymppisen miehen elämänkumppaniksi. Tämä nyt ei liittynyt asiaan..
On se varmasti aika iso turn off komealle ja fiksulle alle kolmekymppiselle lapsettomalle miehelle. Jos olet hyvännäköinen ja koulutettu (tulet toimeen omillasi jne.), niin voit olla ihan "haluttuakin" seuraa. Eri asia sitten, haluaako lapsen kanssa lähteä suhteeseen, jossa toisella ei ole lähtökohtaisesti yhtä paljon pelissä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:44"]
Täys turn off
[/quote]
En ole lainaamasi kommentoija, mutta minulle lapset ovat täydellinen turn-off, koska en halua elää lapsiperhe-elämää enkä halua edes satunnaiseen tapailuun mitään ylimääräisiä hankaluuksia.
Mikä siitä tekee turn offin? Sillä jos itse sattuisin pokaamaan vahingossa yh-miehen, niin ei ne lapset haittais yhtään.
[/quote]
Ei kai tässä sitten auta kuin toivoa, että oma suhde kestää jos meinaa joskus miestä saada. ;)
Aika raakaa peliä. Ei muakaan miehellä lapset haittaisi.
ap.
Yh kelpaa vain panoseuraksi alle 30v miehelle. Tämä on totuus sori vaan...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:26"]
Yh kelpaa vain panoseuraksi alle 30v miehelle. Tämä on totuus sori vaan...
[/quote]
Olen yli 30. -10
no panoseuraa kyllä aina saa. ja monet on yllättyneitäkin että on lapsia. itse en tällä hetkellä muuta seuraa etsikään, en todellakaan halua tähän mitään uutta miestä vakituisesti meidän kanssa elämään. itselläni on myös yks vakipano, joka tietää lapsista ja exästä jne.
mut joo, tositarkoituksella niinku uudeksi mieheksi. siitä en osaa sanoa...
-kahden lapsetn 26 v äiti