Yli 30-vuotiaat miehet, jotka kuolaavat 17-24-vuotiaita tyttöjä.
Kommentit (56)
Ihan normaalia heteromiehen kuolata kauniita naisia ja yleensä ne kauneimmat naiset löytyy tuosta ikähaarukasta. Joku parisuhde 17v. tytsyllä ja yli 30v. miehellä ois kyllä yök...
Silloin nainen on tiukka ja kaunis.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:29"]
Ihan normaalia heteromiehen kuolata kauniita naisia ja yleensä ne kauneimmat naiset löytyy tuosta ikähaarukasta. Joku parisuhde 17v. tytsyllä ja yli 30v. miehellä ois kyllä yök...
[/quote]Entäs 21-vuotias nainen ja 33-vuotias mies? Olisiko parisuhde silloinkin yök?
Moni yli 30-vuotias mies kuolaa myös alle 17-vuotiaita... Siis reilusti alle..
Miltei kaikkien av-mammojenkin miehet.
Heteromiehet eivät koskaan lakkaa pitämästä tuon ikäisiä naisia viehättävinä. Tämä on aivan luonnollinen asia. Miksi ihmeessä tehdä itselleen kauhea ongelma jostakin, mikä on täysin luonnollista?
Noh, itse olen 23v nainen ja miesystävä 38v. Oksettavaa, joopa joo.
Oi mulle tuli hyvä mieli kun mua 24-vuotiasta vielä pidetään tuohon "tyttö"-ryhmään kuuluvana! :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:29"]
[/quote]Entäs 21-vuotias nainen ja 33-vuotias mies? Olisiko parisuhde silloinkin yök?
[/quote]
No, se ei ois ehkä niin yök, kun silloin nainen jo täysikäinen ja enemmän elämää nähnyt, kuin se 17v. Jos sellainen suhde toimisi tulisi sen 17v. olla poikkeuksellisen aikuismainen tai mies jotenkin vähän jälkeen jäänyt...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:32"]
[/quote]Miehelläsi viiraa päässä, kun kakaran kanssa haluaa olla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:34"]
[/quote]
Voip olla. Hyvin silti menee, hähää!
Katsotte jotain 30-40 v julkkismiehiä, niin hyvin hyvin usein niillä on noin 20-vuotias rikas julkkisnainen. Miehet nyt vaan ovat yleensä paljon kiinnostavampia siinä 30 ikävuoden kieppeillä kuin 20 ikävuoden. Karisma ja itsevarmuus sekä lompakon paksuus vaativat usein ikävuosia alleen. Tiedän monia tavallisiakin miehiä, jotka ovat alkaneet muuttua naisten silmissä kiinnostaviksi vasta siinä 25 vuoden jälkeen, kun on alkanut itsetuntoa löytyä ja saada suuta auki myös tuntemattomien ihmisten läsnäollessa. Näkyypä paljon sellaistakin, että entisellä ujolla miehellä on itseään 10-15 vuotta nuorempi tyttöystävä.
[/quote]
Miehellä on ehkä muutakin elämää. Vaimo voi olla seksikumppani ja syvällisemmin keskustellaan ystävien kanssa.
Itse oon 25 ja auttamattoman vanha miehille. Mielenkiintoinen testi, on laittaa samalla kuvalla nettiin seuranhakuilmoitus, mutta toiseen iäksi 19 ja toiseen oikea ikä. Arvaatte varmaan kumpaan vastataan enemmän :D Ja tosiaan 35-50 v miehet... nam nam. Se on yksi ja sama kuinka kaunis on, vanha on vanha.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Miehellä on ehkä muutakin elämää. Vaimo voi olla seksikumppani ja syvällisemmin keskustellaan ystävien kanssa.
[/quote]Ainoa järkevä vaihtoehto. Ei 23-vuotiaan kanssa pysty puhumaan mistään järkevästä. Pelkkä seksilelu.
Teinaripimut liikkuvat tuolla ulkona olkapäät paljaina, reidet, sääret, perskannikat, tissivaot esissä.
On hankalaa olla nauttimatta ''maisemista''.
Mies
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:50"]
Teinaripimut liikkuvat tuolla ulkona olkapäät paljaina, reidet, sääret, perskannikat, tissivaot esissä.
Mies
[/quote]
Hyi vittu oikeesti. Toivottavasti sun teinityttäriä kuolataan samalla tavalla.
Joo onhan ne niiden iskuyritykset ja katseet toisinaan aika kuvottavia t: 19-vuotias tyttö.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:50"]
Mies
[/quote]
Hyi vittu oikeesti. Toivottavasti sun teinityttäriä kuolataan samalla tavalla.
[/quote]
Kaunis nuori nainen on kuin taideteos. Kyllä sitä voi katsella ja ihailla. Ei tarvitse koskea.
m44
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:26"]Ewww yäk
[/quote]
Olen 22 ja pidän itseäni naisena Houkka !
Nam! Timmiä lihaa :)