Tulipa outo olo. Mun mies tuli töistä
kotiin apteekin pussi kädessä. Oli ostanut joditabletteja. Hän on puolustusvoimilla töissä.
Kommentit (68)
Sota ja sota, mene ryssä laittamaan kaasua leipäs päälle.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:28"]Onko Porvoosta pitkä työmatka sinne ministeriöön? Eikö se sijaitse Helsingissä?
[/quote]
Ei mun mies missään ministeriössä ole.
Lukutaidosta bonusta myös wt-av-mamille.
Ajattelin kääriytyä folioon, hattu on jo.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]Eiköhän jokainen aikuinen mies ja nainen pidä huolen siitä että kotona on hätävara ja siihen kuuluvat lääkkeet. Joditabletit ei säily ikuisesti.
[/quote]
Olen aistivinani lievää paniikkia kirjoituksestasi : D
[/quote]
En tunne paniikkia, olen valmistautunut. Sauna ollut jo vuosia täynnä sokeria.
Joditabletteja on kyllä syytä olla.
Ei siksi, että tulisi ydinsota, vaan ihan siksi jos ranskikset joskus oikeasti nussii sen pannunsa käyntiin siellä Olkiluodossa :X :((
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:38"]
Joditabletteja on kyllä syytä olla.
Ei siksi, että tulisi ydinsota, vaan ihan siksi jos ranskikset joskus oikeasti nussii sen pannunsa käyntiin siellä Olkiluodossa :X :((
[/quote]
Mä (onneksi?) asun sen verran liki Olkiluotoa että taidan kuolla ennen kuin ehdin huomata edes että mitä tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
Eiköhän jokainen aikuinen mies ja nainen pidä huolen siitä että kotona on hätävara ja siihen kuuluvat lääkkeet. Joditabletit ei säily ikuisesti.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Jodi tosiaan kuuluu kotivaraan, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Onko teistä outoa sekin, jos pitää kotona sidetarpeita tai taskulamppua? Sama juttu, järkevää varautumista.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
Eiköhän jokainen aikuinen mies ja nainen pidä huolen siitä että kotona on hätävara ja siihen kuuluvat lääkkeet. Joditabletit ei säily ikuisesti.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Jodi tosiaan kuuluu kotivaraan, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Onko teistä outoa sekin, jos pitää kotona sidetarpeita tai taskulamppua? Sama juttu, järkevää varautumista.
[/quote]
Koska ei varautuneille tulee syyllinen olo?
Naurakaa vaan ja lähettäkää foliohattu postissa, mutta olo oli outo ja on vieläkin. Mun mies ei ikinä käy oma-aloitteisesti apteekissa.
Ap
Onko kivaa keksiä näitä juttuja? Oletko sitten iloinen ja onnistunut tehtävässäsi, kun av-mammat itkee salaa tyynyyn ja lapset huomaavat sen, ja viimein mammulin on pakko kertoa, että sota tulee, ja sitten itkee lapsetkin. Mitä saat tästä?
Siis kappari ostaa joditabletteja, koska kuuli töissä että ydinlaskeuma tulee? Koska Venäjä aikoo tiputtaa atomipommin Suomeen? Koska se on Venäjälle iso etu ja nerokas poliittinen veto? Daa.
Voi hyvät hyssykät, varmennusnumero oli 1917!
Tarkoittaakohan se jotain?
AP, voitko kysyä mieheltäsi???
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:03"]
Voi hyvät hyssykät, varmennusnumero oli 1917!
Tarkoittaakohan se jotain?
AP, voitko kysyä mieheltäsi???
[/quote]
Voi hyvää päivää :D Älyttömin keskustelu vähään aikaan! :D Tiedäthän, että 1917 ei käyty mitään sotaa? Ydinsotaa varsinkaan.
Mun mies tuli töistä sementtisäkin kans. Rakentaakohan se bunkkerin? Juu, se on raksamies.
Täytyykin mennä itsekin jodihyllyä kolistelemaan huomenna!