Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiasyöppö kaverina - miten kestän?

Vierailija
02.09.2014 |

Mulla on kaveri, joka on omasta mielestään hirveän hyvä kuuntelija ja vuorovaikuttaja. Hän puhuu lakkaamatta, käyttää sivistyssanoja taukoamatta, ja jotenkin pätee koko ajan, esim. kysymällä: "Mitä pidit Pietikäisen uusimmasta?" ja alkaa heti selostaa innokkaana, miten hän on perehtynyt siihen ja siihen asiaan. Puhuu itsestään lakkaamatta. Määräilee muita ja vie kaiken tilan.

Minä en jaksa. Olen ihan uuvuksissa, kun hän on käynyt. Olen kokeillut ottaa puheeksi hienovaraisesti, mutta ei vaikutusta. Nyt en enää vastaa puheluihinsa, kun en jaksa sitä kahden tunnin monologia. En vaan jaksa. Samaan aikaan tiedän, että hän ei tarkoita mitään pahaa. Mutta mun energiat loppuu hänen kanssaan kokonaan.

Tunnetteko itse ihmisiä, jotka tuntuvat imevän teidät ihan kuiviin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tällä ihmisellä ois seurana toinen samanlainen?
Ois pakko kohdata oma itsensä.

Vierailija
2/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan itsesi vuoksi välttää tuon ystävän seuraa. Ainakin niin että et ole yksin hänen kanssaan vaan että on muitakin paikalla niin ei ole niin raskasta. Minulla on myös tuollainen läheinen ihminen. Joskus minusta näyttää että hänestä aivan säteilee tai leijuu pahaa ympärille. Tuntuu pahalta toisaalta että tuntuu ja näyttää tuolta kun hänen elämänsä on oikeasti vaikeaa. Mutta tämän henkilön tapaamisen jälkeen tunnen myös olevani aivan loppu ja olo on rauhaton. Ei niinkään se mitä hän puhuu vaan se koko tilan täyttävä ja ei aina niin vasta vuoroin tapa. Toisaalta tosiaan aivan hävettää tälläiset ajatukset mutta en jaksa häntä. Jälkeen päin poden sitten päiväkaupalla jäytävää migreeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi