Voi ihmisen käsi tuon Chafakin huulia :O
Kommentit (32)
Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta.
menny pikkasen överiks. tuntuu olevan valitettavan yleistä nuorilla naisjulkkiksilla :(
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta.
[/quote]
Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta.
[/quote]
Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta..
[/quote]
Ehkä jos tykkää leikellystä.
Voi ihmisen käsi :D Ihana sanonta!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta.
[/quote]
Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta..
[/quote]
Ehkä jos tykkää leikellystä.
[/quote]
Niin tai itsestään huolta pitävästä naisesta. Joku kateellinen siellä taas huutelee :)
Hänhän sanoi, että mitään ei ole täytetty/leikattu, on vaan lapsen pyöreys hävinnyt yhtäkkiä kasvattaen ylähuulen. ;) Tisseihinkin ilmestyi implantit tuossa luonnollisessa tapahtumassa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta. [/quote] Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta.. [/quote] Ehkä jos tykkää leikellystä. [/quote] Niin tai itsestään huolta pitävästä naisesta. Joku kateellinen siellä taas huutelee :)
[/quote]
Mistä lähtien itsestään huolehtiminen on tarkoittanut rintaimplanttien laittamista, ylähuulen täyttämistä ja nenän leikkaamista?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta. [/quote] Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta.. [/quote] Ehkä jos tykkää leikellystä. [/quote] Niin tai itsestään huolta pitävästä naisesta. Joku kateellinen siellä taas huutelee :)
[/quote]
Mistä lähtien itsestään huolehtiminen on tarkoittanut rintaimplanttien laittamista, ylähuulen täyttämistä ja nenän leikkaamista?
[/quote]
Ehkä hän pitää itsestään enemmän sellaisenaan? Olisiko pitänyt pyytää sinulta lupa? Laitapa oma kuvasi niin arvostellaan sitä :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta. [/quote] Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta.. [/quote] Ehkä jos tykkää leikellystä. [/quote] Niin tai itsestään huolta pitävästä naisesta. Joku kateellinen siellä taas huutelee :) [/quote] Mistä lähtien itsestään huolehtiminen on tarkoittanut rintaimplanttien laittamista, ylähuulen täyttämistä ja nenän leikkaamista? [/quote] Ehkä hän pitää itsestään enemmän sellaisenaan? Olisiko pitänyt pyytää sinulta lupa? Laitapa oma kuvasi niin arvostellaan sitä :)
[/quote]
Taisi keskustelun kohteena oleva tapaus löytää paikalle.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:56"]Oho miten erinäköinen koko muija kun katsoo tuota kuvaa! On taidettu leikellä muutakin kuin huulia ja rintoja... Luonnollisen kaunis tyttö näyttää nykyään tusinabarbielta. [/quote] Tusina barbie?:D Erottuu kyllä hyvällä tavalla muiden suomalaisten naisten joukosta.. [/quote] Ehkä jos tykkää leikellystä. [/quote] Niin tai itsestään huolta pitävästä naisesta. Joku kateellinen siellä taas huutelee :) [/quote] Mistä lähtien itsestään huolehtiminen on tarkoittanut rintaimplanttien laittamista, ylähuulen täyttämistä ja nenän leikkaamista? [/quote] Ehkä hän pitää itsestään enemmän sellaisenaan? Olisiko pitänyt pyytää sinulta lupa? Laitapa oma kuvasi niin arvostellaan sitä :)
[/quote]
Taisi keskustelun kohteena oleva tapaus löytää paikalle.
[/quote]
En ole Sara, ihmetyttää vain miten jotain voi oikeasti kiinnostaa jonkun huulet niin paljon että aloittaa tänne keskustelun.
Tossa kakkosen linkissä S.C. näyttää taas ihan hamsterilta.