Lue keskustelun säännöt.
isovanhemmat eivät saa lapsenlapsiin kontaktia
02.09.2014 |
Meillä on 5- ja 10- vuotiaat lapset. Isovanhemmat eivät saa heihin kontaktia, eivät osaa olla heidän kanssaan. Eivät keksi tekemistä lasten kanssa. Nyt lapset jo kieltäytyvät menemästä heidän luokseen. Harmittaa tämä tilanne sekä lasten että isovanhempien puolesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla