Saisiko kommentteja nimistä Maisa, Lina ja Neila?
Kova pohdinta päällä, tiedä vaikka vihdoin olisi tyttö tulossa! Kolme poikaa kun jo on...
Kommentit (10)
lyhennetty Maija-Liisasta. Linan kohdalla taas mietin onko se Liina. Neilaa en ole koskaan kuullut. Itse en juurikaan siis tykkää näistä nimistä... Jos jonkun pitäisi antaa niin ehkä se Lina olisi paras. Neilasta tulee jotenkin vielä Leila mieleen, kamalaa...
Lukiko teistä koskaan kukaan pienenä sarjakuvaa, jossa oli Maisa pääosissa? Oli hyvä sarjakuva ja tyttö oli topakka ajattelija.
Maisa oma suosikkini, Neila miehen. Lina kummallakin kakkosena..
bosniasta kotoisin. mun mielestä ihana nimi.
Lina on kaunis, mutta sanoisin sen Liina ja ja liina kahdella iillä myös olisi enemmän mun makuun. Neila on aika kaunis, mutta jotenkin tekonimi, onkohan jossain ulkomailla käytössä, Leila olisi kaunis, ei niin yleinen sekään, varmaan sekaannusta ton kanssa tulisi kuitenkin.
Maisa - Maisa-hiiri (se piirretty hahmo), Maisy Maisy mouse
Lina - Jos lausutaan Liina tulee mieleeni pöytäliina, jos Lina niin esim Lina Virtanen kuulostaa hölmöltä mutta esim. Lina Mattsson on ok jos olette ruotsinkielisiä
Neila - itse keksitty, menee mun suussa Neula
Neila sellainen, että jos sen esim puhelimessa sanoo , saa varmasti sanoa toisenkin kerran, kaikki kuulee kuitenkin Eila
Lina on kiva. Maisa on lastenohjelma
Ei muissakaan mitään vikaa. Lausuttaisko tuo Lina yhdellä vai kahdella iillä?