Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomalla, asunto paljastui kamalaksi

Vierailija
02.09.2014 |

Jooh. Saavuimme siis seuruueemme kanssa ihan äskettäin Espanjaan josta olimme vuokranneet asunnon. Vuokraaja oli oikein ystävällinen, haki meidät lentoasemalta, esitteli paikkoja ja taloa huolella.

Kuitenkin heti kun astuimme asuntoon sisään, järkytyin. Jokin pieni musta ötökkä vilisti suoraan edessäni maton alle piiloon, ja sisäilma haisee kamalalle. Petivaatteet ym ovat suoraan 70-luvulta, aivan järkyttäviä lumppuja. Ruokailuvälinelaatikot ja keittiön lattia muutenkin kuhisee ötököitä.

Nyt olen aivan pulassa. En todellakaan kykene nukkumaan täällä, ja tarkoitus olisi kuitenkin kolme viikkoa viipyä..

ihan hirveää. Suoraan painajaisestani. Auttakaa, mitä voin enää tehdä??! Tuskin mitään. Kärsimystä koko loma. Itkettää...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä asunto näytti kuvissa?

Vierailija
22/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on wt-pariskunta lähtenyt maailmalle, vaikka ei pitäisi poistua Vantaan sossua kauemaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tätä omatoimimatkailua, kun joku täällä jo kirjoittikin. Pakettimatkalla sentäs on opas, jolle suoraan reklamoida. Eipä muuta kuin joko hiljaa kärsit ja luuttuat kämpän, tai sitten hiljaa kärsit ja hotelliin. Visalla siitä selviää.

Vierailija
24/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, menitkö vuokraamaan kämpän mun isältä?

Vierailija
25/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että on sama missä se Jenna murhattiin? :O

Vierailija
26/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs säästit kustannuksissa ;)

Vierailija
27/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi majoitus hankitaan vasta paikan päällä. Näkee heti hinta laatu suhteen. Eikä ole muuten kertaakaa kahdenkymmenen vuoden aikana sillan alla tai epäkelvossa majoituksessa tarvinnut nukkua.

Vierailija
28/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kannattaa vuokrata muiden suosittelemia asuntoja. En edes katso ilmoituksia, missä ei ole kenenkään kommentteja.

Vierailija
29/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:25"]

Ah tätä omatoimimatkailua, kun joku täällä jo kirjoittikin. Pakettimatkalla sentäs on opas, jolle suoraan reklamoida. Eipä muuta kuin joko hiljaa kärsit ja luuttuat kämpän, tai sitten hiljaa kärsit ja hotelliin. Visalla siitä selviää.

[/quote]

Just niin, "missä täällä on opas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Sehän on just niin, että on kaks vaihtoehtoa, joko menee valmismatkalle tai sitten käy näin.

Käy varmaan, jos ei osaa käyttää netissä järkeään. Kymmenen vuotta oon omatoimimatkaillut, ei oo tarvittu suomalaista Tiinaa pelastamaan pinteestä. Aina on ollut siisti, hieno kämppä ja kaikki on sujunut hyvin. Mutta joo, kyllä siinä aivoja tarvitaan toisin kuin valmismatkailussa.

Ap, oppirahoilta nyt kuullostaa. Vaikea neuvoa, kun ei saa selkoa, mitä kautta asuonnon vuokrasit. Myrkyttää varmaan kannattaa, ruoka ja jäte pitää tiiviissä pakkauksissa ja viedä roskat nopeasti ulos. Nämä siis, ettei tule ruokkineeksi ötököitä.

Vierailija
30/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:07"]Minä siivoan aina tuollaisen asunnon, vaikka se näyttäisi kuinka puhtaalta.  Jos astianpesukone on asunnossa, kaikki astiat sinne tai tiskaan käsin. Kaikki pyyhin ja hyllyt vuoraan talouspaperilla, ennenkuin laitan astiat takaisin kaappeihin.  Kaikki tasot ja WC tilat pesen kanssa. Mulla on mukana antiseptisiä kosteuspyyhkeitä ja niillä pyyhin ovenkahvat, valokatkaisijat, kaukosäätimen jne. Lattiat moppaan ja silti sisälajkineet aina jalassa. Suihkussa oltava varvastossut, en kestä ajatella saavani edellisen asukkaan jalkasientä matkamuistoksi. Jos olen jossakin viikon, uhraan mielelläni tunnin noihin hommiin. [/quote]Tuolla asenteella pitää varmaan desinfioida hotellihuonekin.

[/quote]Pyyhin kyllä kaikki pinnat noilla antiseptisilla pyyhkeillä hotellissakin. Kun en yleensä hotellissa ruokia valmista, en sitten muuten siivoa, kengät jalassa ja suihkussa varvastossut. Ikinä en käytä kahvinkeitintä, jossa vesikannu. Koskaan en laita tavaroitani niihin lipastonlaatikoihin, joit ahoetllissa on. Henkariin kaappiin voin laittaa, muualle en.

Miten li eap:n loma jatkuu?!

Vierailija
31/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:07"]Minä siivoan aina tuollaisen asunnon, vaikka se näyttäisi kuinka puhtaalta.  Jos astianpesukone on asunnossa, kaikki astiat sinne tai tiskaan käsin. Kaikki pyyhin ja hyllyt vuoraan talouspaperilla, ennenkuin laitan astiat takaisin kaappeihin.  Kaikki tasot ja WC tilat pesen kanssa. Mulla on mukana antiseptisiä kosteuspyyhkeitä ja niillä pyyhin ovenkahvat, valokatkaisijat, kaukosäätimen jne. Lattiat moppaan ja silti sisälajkineet aina jalassa. Suihkussa oltava varvastossut, en kestä ajatella saavani edellisen asukkaan jalkasientä matkamuistoksi. Jos olen jossakin viikon, uhraan mielelläni tunnin noihin hommiin. [/quote]Tuolla asenteella pitää varmaan desinfioida hotellihuonekin.

[/quote]Pyyhin kyllä kaikki pinnat noilla antiseptisilla pyyhkeillä hotellissakin. Kun en yleensä hotellissa ruokia valmista, en sitten muuten siivoa, kengät jalassa ja suihkussa varvastossut. Ikinä en käytä kahvinkeitintä, jossa vesikannu. Koskaan en laita tavaroitani niihin lipastonlaatikoihin, joit ahoetllissa on. Henkariin kaappiin voin laittaa, muualle en.

Miten li eap:n loma jatkuu?!

[/quote]

Elämänsä voi näköjään tehdä hankalaksi monella tavalla.

Ja joo, susta tuo neuroottisuus ei varmaan ole yhtään hankalaa vaan ihan normaalia toimintaa. 

Vierailija
32/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ap. kuinka olette ratkaiseet tuon ongelmanne?

Vierailija
33/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
35/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:07"]Minä siivoan aina tuollaisen asunnon, vaikka se näyttäisi kuinka puhtaalta. 

Jos astianpesukone on asunnossa, kaikki astiat sinne tai tiskaan käsin. Kaikki pyyhin ja hyllyt vuoraan talouspaperilla, ennenkuin laitan astiat takaisin kaappeihin. 

Kaikki tasot ja WC tilat pesen kanssa. Mulla on mukana antiseptisiä kosteuspyyhkeitä ja niillä pyyhin ovenkahvat, valokatkaisijat, kaukosäätimen jne. Lattiat moppaan ja silti sisälajkineet aina jalassa. Suihkussa oltava varvastossut, en kestä ajatella saavani edellisen asukkaan jalkasientä matkamuistoksi.

Jos olen jossakin viikon, uhraan mielelläni tunnin noihin hommiin.
[/quote]Tuolla asenteella pitää varmaan desinfioida hotellihuonekin.