Prkl miesystävä kutsui eilen luokseen
Siis kutsu koski tätä päivää.tänään tuli viesti:"työnantaja mokasi, tilipvä vasta maanantaina, ei vastaanottoa tänä vkl.vittu."
Mua ärsyttää.
Kommentit (7)
Mietin sitä itsekin. Meillä ollessamme teen ruoat ja vähän paremmat aamiaiset aiemmin ostamistani tarvikkeista.Oisko se syy? Ei mitään pitänyt juhlia tms.ap
Kuulostaa hiukan keksityltä syyltä. Menepäs paikalliseen katsomaan, jos tyyppi hilluu siellä kavereittensa kanssa.
En tiedä, mutta jos mun miesystävä kirjottaisi noin kamalia tekstareita niin en kyllä kauaa katsoisi.
Mua häiritsis enemmän miehen rahan käyttö. Miten voi olla tili työssäkäyvällä aikuisella ihmisellä niin nollissa ettei edes viittäkymppiä löydy(sillä syö ja ajelee viikonlopun aikana tarvittavat ruuat ja bensat). T. Minimipalkkainen
No kokeile kysyä jos lainaat sille rahaa maanantaihin asti? Ja ettet oleta hänen tarjoavan mitään?
Minä varmaan laittaisin viestin, että "Harmillista että suunnitelma tuon takia peruuntuu! Illalla tulee ilman leffa telkusta ja voin tuoda ruoat ja jätskit tullessani, ok? Sittenhän näkee miten suhtautuu.. Koska mullakin tuli sama mieleen kuin jollain muullakin, ettei vaan olisi tekosyy ja alkanut kalja maistua kavereiden kanssa... t. 2
No mihin sitä erityisesti rahaa tarvitsee? Vai pitikö teidän juhlia jotain? Kyllä minä menen miesystävälle vaikka molemmilla olisi rahat tiukilla, syödään jotain edullista ja katsotaan leffoja/jutellaan ja paneskellaan.. Mut harmi jos teidän treffit tuon takia peruuntuu!