40-vuotiaat naiset (miehetkin saa vastata)
Onko kriisiä? Oletteko hölmöilleet tai irstailleet?
Kommentit (13)
En ehtinyt, kun mies ehti ensin vaihtamalla minut lennosta toiseen. Sitten podin kriisini ihan itkemällä.
Ei kriisejä. Vakipano löytyy. Elämä on onnellista ja tyydyttävää :)
Määritä irstas? Tuossa toisessa ketjussa se tarkoitti ihan muuta kuin itse ajattelisin.
Eipä ole kriisiä. Olen tyytyväinen elämääni.
Kriisi oli siinä, että mikä minusta oikeasti tulee isona. Sen ratkaisin opiskelemalla uuden tutkinnon. Irstailua ei ole, seksiä oman miehen kanssa kylläkin, ja aikaakin siihen enemmän nyt kun lapset on jo isoja.
Ei ole kriisiä, ei enää. Pari vuotta sitten oli. Nyt olen jo hyväksynyt elämäntilanteeni ja sen, etten enää tule mitään ihmeellistä tässä elämässä tekemään. Vielä pari vuotta sitten oli hätä, että apua, elämä loppuu, pakko saada vielä kauheasti aikaan.
Ei ole ollut kriisiä, saman miehen kanssa olen ollut reilut 20 vuotta
N41 v
On kriisiä, mutta on ollut jo useamman vuoden, eli siinä mielessä mitään uutta. Masentaa, ahdistaa, parisuhde kuihtunut ja työelämä yhtä oravanpyörää. Toisaalta väliin sitten jotain ilonpilkahduksiakin, ja lapset aivan mahtavia.
Mullakin kriisi meni ehkä siinä että opiskelin uuden ammatin, sain paperit nyt kesällä. Toki uusi kriisi saattaa pukata jos en saa koulutuksen mukaista työpaikkaa lähiaikoina.
Ei ole kriisiä. Olen paljon onnellisempi kuin 20- tai 30-vuotiaana.
TÄllä hetkellä ei ole kriisiä. VUosi sitten oli kun teini-ikäinen lapsi sairastui pahasti. En ole hölmöillyt, irstailen säännöllisesti oman mieheni kanssa.
Ei ole kriisiä mutta vilkas seksielämä on oman miehen kanssa.