Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä paikalla? Olkavarsi todella kipeä jo kolmatta päivää

Vierailija
02.09.2014 |

Minulla alkoi lauantaina särkeä voimakkaasti olkavartta, ja kipu säteilee siitä alas käsiin ja ranteisiin. En saa kättä ojennetuksi suoraan sivulle. Olen ottanut buranaa, mutta kipu haittaa myös unta ja on jatkuvaa. Yöllä osa vasemman käden sormista puutui. Kylmägeelistäkään ei apua. Kipu on vihlovaa ja jatkuvaa, ja tuntuu kuin käsi olisi jotenkin kierteellä. 

Mikähän siinä on? Meneekö itsestään ohitse? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:49"]Veritulppa.
[/quote]

Ei kai?

ap

Vierailija
22/22 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:42"]Kyseessä on joko lihasten aiheuttama hermopinne tai sitten kaulan välilevyssä on pullistuma. Suosittelen erikoislääkäriä, joka pystyy tutkimuksin ( puristusvoima, kivun kohdentuminen yms) varmaan löytämään syyn. Minulla oli välilevunpullistyuma, joka aiheutti kipua käsivarteen ja koko käteen. Käsivarressa kipu tuntui olevan olan ja kyynäpään puolessa välissä luussa. 

Mutta kipuun voi olla monia syitä. Esimerkiksi fysioterapia pahensi oireitani, kun syy ei aluksi ollut selvillä. Sitten erikoislääkärin diagnosi vahvistui magneettikuvauksessa. Leikkaus poisti kivun.
[/quote]

Ei ole nyt varaa erikoislääkäriin... mutta toivitaan että tk- lääkärillä kokemusta tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi