Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:lla on haukuttu laihoja niin paljon, että häpeän jo kroppaani

Vierailija
24.08.2014 |

Mulla on sellainen mallin vartalo, laiha ja muodoton ja olen suht pitkä. Ei siis juurikaan persettä eikä tissejä. En pysty pitämään enää lyhyitä paitoja, koska silloin mun muodoton takapuoli näkyy. Ihan hirveä ongelma tullut tästä ja se on ihan vaan teidän syytä. Että kiitti vaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä kirjoituksia ei kannata lukea :) tai ainakaan ottaa tosissaan

Vierailija
2/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi lihavia ei täällä haukuta yhtään. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kiukkuiset jutikat täällä kateuttaan purkavat. Kiljuen ottaisin sut ennemmin kuin läskin aaveen!

Pieni on kaunista, tsemppiä:)

Vierailija
4/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:14"]

Mutta onneksi lihavia ei täällä haukuta yhtään. Not.

[/quote]

Nyt tiedän miltä lihavista tuntuu. Hyi.

ap.

Vierailija
5/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele kärsimystäsi mutta... Läskien pitäisi kuolla -aloituksia muutama surullinen vatipää täällä tehtailee n. 100 päivässä ja joku aivoton kanalauma käy peukuttamassa. Laihojen dissausketjujakin toki on mutta aika harvassa kuitenkaan.

Vierailija
6/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä kannata tosissaan ottaa.

Vierailija
7/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vauvapalstan jutut vaikuttaa itsetuntoon? Juu ei kannata! Täällä on väestöstä erittäin pieni prosentti ja niitä haukkumiskommentteja/ketjuja tekee todennäköisesti samat ihmiset. Pää pystyyn ja peppu esiin vaan!

Vierailija
8/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin se on laiha vs. lihaksikas. Aina huudellaan sitä, että "perse roikkuu", "muodoton" jne.

Vierailija
9/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä saa sellaista vartaloa, että siihen oltaisiin täysin tyytyväisiä. Olet aina joko liian lihava, liian laiha, liian lihaksikas tai liian laihaläski ja muuten vaan läski tai sitten lättäperse tai tai tai.. Joten rakasta itseäsi sellaisena kuin olet. Se on sinun vartalosi ja se on taatusti kaunis, vaikka maailma yrittääkin saada sinut uskomaan toisin. 

Vierailija
10/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen onnistunut välttämään nuo laihojenhaukkumisketjut? Ainoat, joita asiaan liittyen näkee, on laihojen valitusta siitä, miten laihoja saadaan haukkua esim. työpaikan kahvipöydässä. En ole ikinä tällaisessa kahvipöydässäkään päässyt istumaan!   Läskejä sen sijaan haukutaan monta kertaa päivässä niin palstalla kuin elävässä elämässä, kaduilla, baareissa, missä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme