Tapailemani mies ei viehätä ulkoisesti
Saan varmasti miljoona alapeukkua pinnallisuudesta, mutta itse asiassa en pidä itseäni hirveän pinnallisena. Ulkonäkö on ehdottomasti viimeisiä asioita, joihin kiinnitän miehessä huomiota. Nyt olen kuitenkin tilanteessa, jossa tapailemani mies on valitettavasti lähes luotaantyöntävä. Hänellä on ihana luonne ja yritän keskittyä siihen, mutta ulkoisesti hän on hyvin ylipainoinen, pukeutuu epäsiististi ja liian kiristäviin vaatteisiin, ei ilmeisesti hoida hampaitaan ja yleisvaikutelma on muutenkin todella epäsiisti. Minun ei tee mieli suudella häntä, vaikka hänen luonteeseensa olenkin ihastunut. Mies ihmettelee, miksei hän kolmekymppisenä ole onnistunut pitämään yllä pitkiä suhteita. Luulen tietäväni nyt ainakin osasyyn.
Sellaisia miehiä ei joka nurkan takana ole, joiden kanssa tulee loistavasti toimeen ja kiinnostuksen kohteet kohtaavat täydellisesti. En missään nimessä haluaisi lopettaa tätä juttua ulkonäköseikkojen tai olemuksen vuoksi, mutta tiedostan myös etten voi myöskään sanoa miehelle että hänen pitää muuttua ulkoisesti jotta hän "kelpaisi" minulle. Tilanne on erittäin vaikea.
Mitä tekisitte?
Kommentit (48)
No niin ap, mitä sait tästä kejusta? Mitä ajatuksia vastakset herättivät, mitä aiot tehdä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:51"]
No niin ap, mitä sait tästä kejusta? Mitä ajatuksia vastakset herättivät, mitä aiot tehdä?
[/quote]
En edelleenkään tiedä :-( Vastaukset ovat olleet niin laidasta laitaan, että yhtä hämmentynyt olen kuin aiemmin.
ap
Nyt on niin, että hoitamattomat hampaat on paha juttu.
Ne pitäisi saada kuntoon. Mutta eihän sellaisesta voi puhua noin vieraan ihmisen kanssa. Hänen pitäisi itse innostua asiasta. Aika hammaslääkäriin ja legot kuntoon.
Huonot vaatteet ei haittaa. Puhtaat pitää olla. Siinä voit auttaa.
Jos ja jos ja mutku mutku. Ei ole oikeesti montaa asiaa mikä ei puhumalla paranis. Sano suoraan miehelle, että olet aivan mielettömän ihastunut häneen - mutta on tiettyjä asioita, joissa olet tarkempi kuin hän. Ja sittempä luettelet, vaatteet tähän päivään ja perushygienia kuntoon. Kerro, ettet sanoisi suoraan, ellet ajattelisi, että tässähän ois mahikset vaikka kuinka hyvään suhteeseen. TAI. Jätät tapailut tapailematta. Täällä vinkuminen ei auta.
Vaikea tilanne... Pystyisitkö etenemään suuteluasteelle ja katsomaan miltä se tuntuu? Ehkä noista hampaista voisi mainita eli siis jos miehen henki haisee tms. niin siitä voi jotenkin mahd.hienovaraisesti sanoa. Mutta eihän sitä pysty kiertämään. Mutta josko sitten jotenkin heräisi hygienian suhteen. Onko mies muuten likainen, haiseeko hieltä tms.? Entäpä ällöttääkö sinua ylipaino? (ja kannattaa olla itselleen näissä ihan rehellinen, jos ei koe fyysistä vetovoimaa niin minkäs sille voi...vaikka se olisikin epäkorrektia. Tämä on kuitenkin alkavassa suhteessa mielestäni hieman eri asia kuin esim. jos toinen lihoo pitkässä suhteessa.)
Koska jos asia on vain nuo hampaat ja vaatteet, niin ehkä asia voisi olla korjattavissa. Mutta olen samaa mieltä, että mitään muuttamisleikkiprojektia ei kannatta itselleen ottaa, koska se on pidemmän päälle raskasta. Itse en ainakaan lähtisi sellaiseen suhteeseen, jossa toista paimennetaan suihkuun, pesemään hampaat, pukeutumaan puhtaisiin vaatteisiin yms. Lisäksi jos ylipaino häiritsee sinua niin se onkin sitten mahdollisesti mahdoton projekti yrittää saada toista laihtumaan (eikä minusta muutenkaan ok, koska parhaimmillaan saa tehtyä toiselle tosi huonon itsetunnon siinä prosessissa).
Siis oliko hampaiden kanssa ongelma niiden pesemättömyys vai mahdollisesti joku esteettinen vika? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska ensimmäinen olisi aika helppo korjata.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:24"]
Siis oliko hampaiden kanssa ongelma niiden pesemättömyys vai mahdollisesti joku esteettinen vika? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska ensimmäinen olisi aika helppo korjata.
[/quote]
Pesemättömyys. Siitä helposta korjattavuudesta on vaikeampi sanoa, koska jos tästä vaikka tulisi pidempi suhde, niin mitä merkitystä sillä olisi jos mies suhteen alussa tekisi mieliksi ja pesisi hampaitaan, mutta myöhemmin suhteen arkipäiväistyessä lopettaisikin sen?
ap
Oletko ap. haistanut miehen housuja? Taitaa tulla kivat aromit. Kielareitakin on kiva antaa mädässä suussa samalla kun haroo rasvaista ja hilseistä tukkaa.