Kuinka usein käyt vuodessa risteilyllä?
Itse käyn joka toinen kuukausi suunnilleen Tukholmassa.
Kommentit (32)
Ennen koronaa kävin mieheni kanssa Tukholmassa muutaman kerran vuodessa. Nyt en ole käynyt pariin vuoteen. Ehkä joskus myöhemmin syksyllä mennään vihdoin taas. Laivalla on mukava syödä hyvin, käydä ostoksilla, ja pyöriä päivä Tukholmassa. Yleensä käymme jossain museossa tai näyttelyssä. Mukava irtiotto arjesta.
0 kertaa, enkä menetä YHTÄÄN MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Risteily on yksi saastuttavimpia matkailumuotoja. Lienee saastuttavin.
Kaiken kukkuraksi siitä ei ole hyötyä paikasta toiseen siirtymisessä.Risteilyn voisi toteuttaa niin, että ajetaan laiva merelle, sammutetaan moottorit, ankkuroidutaan yöksi ja palataan sitten satamaan.
Annetaan lappu kouraan jolla voi verottomat juomat noutaa alkosta ja tupakkakartonki ärrältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken kukkuraksi siitä ei ole hyötyä paikasta toiseen siirtymisessä.Risteilyn voisi toteuttaa niin, että ajetaan laiva merelle, sammutetaan moottorit, ankkuroidutaan yöksi ja palataan sitten satamaan.
Millä se laivoilla kuljetettava rahti siirtyy maasta toiseen tässä suunnitelmassa?
Yleensä tuli käytyä kerran tai kaksi kertaa vuodessa. Nyt korona-aikana en ole käynyt kertaakaan.
0,05 kertaa vuodessa nykyisellä lukumäärällä.
About kerran viidessätoista vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Miksi noin usein? Itse käyn kerran kymmenessä vuodessa.
Tukholma on paljon mielenkiintoista tarjoava kaupunki. Lapsiystävällinenkin kun Historialliseen museooon saa mennä omien eväiden kanssa ja kierroksen puolivälissä on ihan ruokailuhuone, jossa syödä eväitä rauhassa. Museot ovat todella edullisia ja suuria paikkoja jos on niistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
0 kertaa, enkä menetä YHTÄÄN MITÄÄN.
Ei voi tietää jollei kokeile!
Sulla on vissiin jotain ennakkoluuloja,
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse en käynnyt Tallinan päiväristeilyt enää vuosiin.Hohto meni se. Ystäväni oli hyvä.Olen vain miesystäväni kanssa emme käy enää ravintolat enää vuosiin ymm. Kuinkas siltä lipsahti käytiin juuri Talina ja takas,samalla hakevat halvat röökit.Kyllä siellä tanssit on koko ajan kun laiva seilaa edes takas suomi Talina Ja Suomi !En ymmärrä tuo jatkuva valehtelu ihmisissä ja tekopyhyys!
Liittyykö tekopyhyyttömyys jotenkin kirjoitustaidottomuuteen?
V. 2019 kävin ekan kerran 2000-luvulla, kun sain yhden projektin päätteeksi risteilylahjakortin Ruotsiin sviitissä. Olihan se sitä normaalia kapselia mukavempi hytti, mutta kyllä risteilemisestä saa oikeasti tykätä, että normihintaan tuota lähtisi ostamaan.
Kaiken kukkuraksi siitä ei ole hyötyä paikasta toiseen siirtymisessä.
Risteilyn voisi toteuttaa niin, että ajetaan laiva merelle, sammutetaan moottorit, ankkuroidutaan yöksi ja palataan sitten satamaan.