Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiton irtisanominen pilasi elämäni

Vierailija
13.08.2021 |

5 vuotta sitten minut irtisanottiin laittomasti, eikä elämä ole sen jälkeen tuntunut enään miltään vaikka kuinka yritän, eikä mikään tunnu miltään, kaikki vain harmaata ja tasapaksua. Tuntuu, että mikään ei onnistu vaikka olen sittemmin ollut työelämässä mutta ei se ole enään sama asia, ja luottamus revitty rikki. En enään arvosta työelämää, ja naivius kadonnut. Välillä tuntuu, että koko elämä pilalla. Kaikki tuntuu niin turhalta, ja mikään ei kiinnosta. Olen jotenkin niin pohjattoman väsynyt, ja kyynistynyt. Kuuluin ammattiliittoon, ja liitto riitautti asian käräjäoikeuteen jonka lopulta voitin pitkän taistelun jälkeen mutta mikään ei silti tunnu miltään, eikä mikään korjaa asiota mitä on tapahtunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vapaa. Moni haluaisi olla tilallasi. Olet onnellisessa asemassa ja voit elellä tuilla ilman huolen häivää.

Vierailija
2/2 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet vapaa. Moni haluaisi olla tilallasi. Olet onnellisessa asemassa ja voit elellä tuilla ilman huolen hivää"

Ikävä tuottaa pettymys mutta olen työelämässä, kun jotkut meistä työllistyy silti uudelleen. Juuri tuollaiset pönttöpäät on todella kuluttavia. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi