Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puolisonne loma alkaa

Vierailija
17.02.2023 |

Huomioitreko sitä mitenkään? Mä en eikä omani mun loma.

Tässä taannoin vain tajusin, että on pariskuntia, jotka jotenkin yhdessä juhlistaa toisen loman alkua... Käymällä syömässä, tekemällä viikonloppureissu tmv.

Mietin vain, että onko sitä itse jotenkin liian tottunut ankeaan ja ilottomaan elämään, kun tuollainen ei oo luonteva osa omaa parisuhdetta...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miten pitäisi?

Vierailija
2/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä annan toiselle heti alkuun pari täysin omaa päivää kotona. On introvertti ja uupuu töissä helposti niin pystyy tuon jälkeen nauttimaan paremmin lomastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan hyvää lomaa ja kysyn onko suunnitelmia lomalle. Saatetaan otta esim. yhdet kaljat loman kunniaksi

Vierailija
4/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotan hyvää lomaa ja kysyn onko suunnitelmia lomalle. Saatetaan otta esim. yhdet kaljat loman kunniaksi

Siis ette yhdessä suunnittele?

Vierailija
5/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä työt lopetetään klo 14 ja samantien kentälle ja reissuun. Tai viimeistään seuraavana aamuna. Siinä juhlaa tarpeeksi!

Vierailija
6/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kyllä meillä juhlistetaan pienesti lomiakin. Esim vaikka illallisella. Molemmin puoli

jos vain sitten taas lomat osuu yhteen, lähdemme aina johonkin reissuun. 

Vierailija
7/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostaa mulle aina Marimekosta jotain kivaa, jonka päivitän Instaan ja sitten pannaan. Terveisin onnellinen mustatukkamamma Seinäjoelta

Vierailija
8/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ette yhdessä suunnittele?

Ei ole samaan aikaan lomat, joten ei voida suunnitella yhteistä tekemistä. Mies menee loman ajaksi omalle kämpälleen ja saadaan sillon viettää hetki myös omaa aikaa. Ei virallisesti asuta vielä yhdessä, mutta käytännössä ollaan yhdessä 24/7 kun meillä on myös yhteinen työpaikka ja vapa-ajat ollaan mun luon. Mies käy omassa kämpässään oikeastaan ainoastaan silloin kun hänellä on vapaata ja mulla ei. 

Vierailija
9/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lomat on yleensä suunnitellusti yhtäaikaa.

Vierailija
10/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja kahdella opiskelijallamme alkoi loma tänään, minulla ei . Emme huomanneet juhlia asiaa. Tottakai teimme hyvää ruokaa, söimme koko perhe yhdessä ja istuimme juttelemassa pöydän ääressä vielä syönnin jälkeenkin, mutta se on meillä aika normaali juttu. Mielummin yritämme pitää jokaisen päivän mukavana kuin varsinaisesti juhlimme sen enempiä.

Ja emme ole suunnitelleet mitään, mutta olen varma, että perheen viikosta tulee ihan leppoisa ja mukava.

Vierailija
11/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme eri aikaan. Saa ukko ryypätä lomansa rauhassa ja itselle helpompi tarvitse kokopäivää katsoa. Toivoo että nukkuisi kun itse kotiin..

Vierailija
12/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyvät pullat ja saunotaan. Siitä se loma alkaa.

Vierailija
13/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,kyllä meillä juhlistetaan pienesti lomiakin. Esim vaikka illallisella. Molemmin puoli

jos vain sitten taas lomat osuu yhteen, lähdemme aina johonkin reissuun. 

Joo tämän juuri huomasin, kun työkaveri kysyi, että juhlistatteko miehesi kanssa miten lomasi alkua.

Menin ihan sanattomaksi...Mies on omissa haarastuksissaan ja ihan yksin olen kotona. Menin kyllä sitten töiden jälkeen kahvilaan yksin, kun työkaverin kommentti sai tajuamaan, että tällaisiakin asioita voi juhlistaa, vaikka sitten ihan pienesti. Ap

Vierailija
14/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lomat on yleensä suunnitellusti yhtäaikaa.

Meillä ei koska miehellä on niin tärkeä työ ja työpaikka. Ei sieltä juuri lomaa saa.

Vierailija
15/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolla oo ollut lomaa 3v. (Vuokratöitä non stop).

Nyt sairaslomalla, kun sydän pettää. Eipä yllätä.

MUTTA jos sillä olis lomaa sovitusti niin kai se jotain tekis. Ehkä jotain pientä tehtäis yhdessä.

Mä kun oon lomalla se menee kuskatessa nuorisoa. Ja viihdyttäessä.

Vierailija
16/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Yleensä hän lähtee jonnekin lomallaan tai jos mulla on loma niin lekottelen yleensä kotona.

Vierailija
17/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta on kesälomat pidetty samaan aikaan ja reissattu yhdessä.

Vierailija
18/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina juhlistetaan loman alkua.

Vierailija
19/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomapullat ostaa se joka lomalle jää

Vierailija
20/21 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hyvät pullat ja saunotaan. Siitä se loma alkaa.

Kuulostaa kivalta. 🙂Ap