Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35 % aikuisista nukkuu nalle kainalossa

Vierailija
02.09.2014 |

Britanniassa. Jopas jotain. Nukutko sinä pehmolelun kanssa?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732283894.html

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pitkä aika ole kun otsikkoihin nousi tutkimus siitä, miten nalle kainalossa helpottaa oloa. Teddykarhuja halailleet toipuivat pettymyksistä paremmin kuin ilman niitä olleet. En kyllä pistänyt artikkelia muistiin, joten en voi linkata.

Itse halailen tosin vain tyynyä. Ehkä pitäisi hankkia nalle kaveriksi!

Vierailija
22/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku pehmonalle kainalossa, vaan oman "nallen" kainalossa. Minulla on kyllä muutama pehmonalle ja mollamaija soffalla. Yhden niistä mies toi yllätyksenä, kun oli pitkän päivän töissä, eikä ilmoittanut viipymisestään. Kömmin sänkyyn jo nukkumaan ja olin kuin en huomaisikaan miehen tuloa. Sitten tajusin, että hän laittoi jotain selkäni taakse ja käännyin katsomaan. Siinä makasi iso Bukovskin ruskea, superpehmeä nalle, aivan ihana! Kyllä siinä suli kärttyisyys sillä kertaa ja kapsahdin miehen kaulaan kiittämään.  Hän selitti osan viipymisestään johtuneen siitä, että piti hakea tuo nalle vähän kauempaa, sieltä, missä olimme joskus sen nähneet! Ihania nalleja on mulla, mes niistä ihanin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tyynyä, kun säästyn selkä ja hartiakivuita niin. Nukun niin hassussa asennossa että ei edes sängyn vaihto asiaan auta joten tyyny on paras, miksi ei "nallekin" voisi toimia jos se vaan olisi tarpeeksi ison kokoinen ja pehmeä.

Vierailija
24/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin nukun. Tosin nalle vähän liian pieni kunnon halikaveriksi, mutta rakas muisto

Vierailija
25/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nukkunut pehmolelujen kanssa, en edes lapsena.

Vierailija
26/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitää olla halauksessa, jotta nukkuma-asento on hyvä, yleensä mies tai tyyny.

Vierailija
27/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:23"]

Britanniassa. Jopas jotain. Nukutko sinä pehmolelun kanssa?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732283894.html

[/quote]

Nukun,minulla on ollut sama uninalle jotain 3-vuotiaasta asti,nyt olen 27v.Mukava tietää etten ole ainoa maailmassa :)

Vierailija
28/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäminä! :----D

Vierailija
29/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että meitä löytyy näin monta... Ehkä en siis olekaan outo :)

Vierailija
30/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pohjat ja tunnustan, että nukun unirievun kanssa. Olis edes se nalle, mutta ei. Nukahdan helpommin, kun on sormille nyhrättävää ja räsy on ihanan pehmoinen. Mies ei ole moksiskaan. En ole havainnut mitään haittoja, joten en enää turhaan koita "vieroittaa" itseäni tästä tavasta. En kuitenkaan kuljeta riepua mukana reissuissa ja nukun oikein hyvin ilmankin, joten ei kai se niin paha ole?

Vierailija
31/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:14"]

Vedän pohjat ja tunnustan, että nukun unirievun kanssa. Olis edes se nalle, mutta ei. Nukahdan helpommin, kun on sormille nyhrättävää ja räsy on ihanan pehmoinen. Mies ei ole moksiskaan. En ole havainnut mitään haittoja, joten en enää turhaan koita "vieroittaa" itseäni tästä tavasta. En kuitenkaan kuljeta riepua mukana reissuissa ja nukun oikein hyvin ilmankin, joten ei kai se niin paha ole?

[/quote]

:D Mä en taida olla ihan noin avarakatseinen, todennäköisesti olisin hipsinyt vähin äänin pois jos olisin suhteen alussa huomannut että mies nukkuu unirätin kanssa.

Vierailija
32/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:14"]

[/quote]

Päivän paras :)

Vierailija
33/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pehmokoiran kanssa. Mikä on aika yllättävää kun en erityisemmin edes pidä koirista. Lapseni ei huolinut lahjaksi saamaansa pehmokoiraa sänkyynsä joten otin sen viereeni ja nyt nukkunut puoli vuotta sen kans :D

Vierailija
34/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle voi olla kiva kainalossa, mutta itselläni ainakin menisi nenä entistä enemmän tukkoon (allerginen).

Isoja nalleja ja pehmoleluja on hankala pestäkin, tai vaikka pesee, niin saako kuivaksi? Meilläkin niitä on, muttei sängyssä.

Vierailija
35/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun seksinukke kainalossa.

T. Pertsa

Vierailija
36/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nukun :)

Vierailija
37/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nukkuun tyyny kainalossa jokin aika sitten, on loppuneet ne öiset käsien puutumiset siihen. Moni täällä nukkuu miehen kainalossa, itse taas en voi nukkua jos jonkun iho liimaantuu kiinni omaani. Poislukien karvattoman koirani iho. 

Vierailija
38/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nalle, mutta pari kissaa, valas ja lehmä kyllä löytyy

Vierailija
39/39 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pehmolelun kanssa. En edes lapsena tehnyt sitä. Jotenkin se pehmolelu lohduttaa, sekä voi just halata sitä <3.