Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sinulle on tullut tänään hyvä mieli?

Vierailija
13.08.2021 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin oikeeta pizzaa pakastepizzan sijaan. Maha ei kyllä tykkää. Turpoaaaaa.

Vierailija
22/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin lapset siksi aikaa pois kotoa että raivosiivosin kämpän ja kun tulivat takaisin, toivat mulle mun lempikolmioleivän =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin mun muistisairasta omaista vanhoilla kotikonnuilla ja hänelle tuli siiät niin hyvä mieli, ettei muista sellaista vuosiin olleen. Itselleni tuli tästä hyvä mieli.

Vierailija
24/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naapurin yh-äidin, ihailin salaa sen persettä ja muutenkin söpöä kokonaisuutta.

Vierailija
25/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa toimi aamulla todella iloisesti. Nyt illalla olen hauskuuttanut itseäni äänekkäillä pieruilla.

Vierailija
26/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden päivän työputki selätetty ja nyt neljä vapaata. Sain revittyä itseni vielä salille vaikka laiskotti.

Vierailija
27/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksoisstandardien ja miehille asettamien epärealististen kriteerien paljastaminen naisille. Voitte arvata, et naiset ovat puolustautuneet alapeukuttamalla kommenttejani. :D

Vierailija
28/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin verhot melkein kaikkiin uuden asuntoni ikkunoihin. Tosin melkein kaikkia pitää lyhentää, mutta ei kuitenkaan tarvitse heti verhokauppaan lähteä. Osa löytyi omasta kaapistani, ja lisäksi sain muutamia uudelta naapuriltani, johon olen tässä kerennyt jo tutustua.

Vierailija
29/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin kaupassa sievälle virolaiselle myyjälle jäätelön…..korttimaksun rajan kun on nykyään 2 euroa ja halusin vain jäätelön….ostin kaksi ja annoin toisen myyjälle…