Mistä sinulle on tullut tänään hyvä mieli?
Kommentit (29)
Ajoin lapset siksi aikaa pois kotoa että raivosiivosin kämpän ja kun tulivat takaisin, toivat mulle mun lempikolmioleivän =)
Käytin mun muistisairasta omaista vanhoilla kotikonnuilla ja hänelle tuli siiät niin hyvä mieli, ettei muista sellaista vuosiin olleen. Itselleni tuli tästä hyvä mieli.
Näin naapurin yh-äidin, ihailin salaa sen persettä ja muutenkin söpöä kokonaisuutta.
Vatsa toimi aamulla todella iloisesti. Nyt illalla olen hauskuuttanut itseäni äänekkäillä pieruilla.
Kuuden päivän työputki selätetty ja nyt neljä vapaata. Sain revittyä itseni vielä salille vaikka laiskotti.
Naisten kaksoisstandardien ja miehille asettamien epärealististen kriteerien paljastaminen naisille. Voitte arvata, et naiset ovat puolustautuneet alapeukuttamalla kommenttejani. :D
Löysin verhot melkein kaikkiin uuden asuntoni ikkunoihin. Tosin melkein kaikkia pitää lyhentää, mutta ei kuitenkaan tarvitse heti verhokauppaan lähteä. Osa löytyi omasta kaapistani, ja lisäksi sain muutamia uudelta naapuriltani, johon olen tässä kerennyt jo tutustua.
Tarjosin kaupassa sievälle virolaiselle myyjälle jäätelön…..korttimaksun rajan kun on nykyään 2 euroa ja halusin vain jäätelön….ostin kaksi ja annoin toisen myyjälle…
Söin oikeeta pizzaa pakastepizzan sijaan. Maha ei kyllä tykkää. Turpoaaaaa.