Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuminen Hyvinkäällä

Vierailija
13.08.2021 |

Kellään kokemuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muualla tahansa kannattaa asua, paitsi Hyvinkäällä, Riihimäellä, Korpissa, Keravalla tai Kouvolassa. Yhtä kamalia paikkoja kaikki.

Ja kerrotko vielä vuodet milloin itse olet asunut näissä kaupungeissa? V i tuttaa tuollaiset pään aukojat, jotka laukoo mielipiteitään, vaikka ei ole itsellään edes kokemusta.🙄

Tämä. Jokaisessa kaupungissa on kivoja ja kamalia alueita. Me asumme Keravalla kaupungin laidalla viihtyisällä alueella. Olen asunut myös muissa kaupungeissa eikä tämä niistä mitenkään poikkea. Paitsi, että joka paikkaan on lyhyt matka.

Vierailija
62/69 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä on kivoja 1900-luvun alun puutalokaupunginosia. Tulee nyt ainakin Vieremän Harjuakadun ympäristö ja Mustamännistö mieleen. Ei todellakaan ole niin "ruma kaupunki" mitä täällä jotkut väittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänlämpiävä pikkukylä, jossa juntit luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
64/69 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radan varren kaupunki, josta kuitenkin pitää lähteä matkaan ahtaalla paikallisjunalla, koska kaukojunat kiitävät pysähtymättä ohi.

Kauppoja vähän, koska suurin osa on keskittynyt Willa-kauppakeskukseen. Onhan se tietysti toisaalta kätevää, kun Prisma ja Citymarket ovat ihan keskustassa.

Vierailija
65/69 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt 3 vuotta pidempään asua. Muutettiin takaisin Vantaalle.

Vierailija
66/69 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Hyvinkäästä edelleen kaupunkina, mutta en vain ymmärrä miten siellä on niin sisäänpäin kääntyneet piirit.

Itse viihdyn erinomaisesti omassa seurassani ja arvostan hyvinkääläistä umpimielisyyttä suuresti. Nämä sisäänpäinkääntyneisyydestä valittajat ovat varmaan sellaisia ihmisiä, jotka kerrostalossa väkisin tunkeutuvat naapurinsa asuntoon sillä verukkeella että "pitäähän sitä nyt tutustua kun vierekkäin asutaan". Hyi helvetti!

Vierailija
67/69 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan änget paikalliseen hienoon kerhoon on tärkeää luoda julkisivua muille.

Juuri tuollainen ärsyttää, kaupungista viis. Siksi en ole lapsuuteni jälkeen viihtynyt Hyvinkäällä muuten kuin pakollisten kyläilyjen merkeissä. Oma sukulaiseni on juuri sellainen teennäinen mukahienostelija, vaikka se koko touhu on aivan läpinäkyvää. Itseäni lähinnä ärsyttää moinen. Tykkään rehdeistä, aidoista, suorista ja vähän rosoisistakin ihmisistä. Pikkuporvarilliset wannabe-ihmiset ovat vain ärsyttäviä feikkiydessään.

Itse vietin lapsuuteni ja nuoruuteni Hyvinkäällä, pois muutin vuonna 1994. Tuollaisia sun sukulaisia se koko kaupunki oli täynnä siihen aikaan. Pikkuporvarillisia, keskiluokkaisia, omasta mielestään parempaa väkeä. Kasvoin itse varakkaassa perheessä ja voi jeesus sitä /ceen nuolentaa. Vihasin kaupunkia sydämeni pohjasta ja vannoin, etten koskaan mene takaisin, kun pois pääsen. Yhden kerran olen ajanut kaupungin halki sen jälkeen. Näytti viihtyisämmältä kuin mun nuoruudessani, muuta en osaa sanoa.

Vierailija
68/69 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuollainen vähän nousukasmainen esittäminen nekrutnistitjuopotjamuun kuonasakin voittaa :)

Vierailija
69/69 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkäällä on kauniita vaaleita naisia jotka meikkaavat paljon. Riihimäellä asuu homssuisempia akkoja ja Järvenpäässä taas ihan sekopäisiä pissaliisoja. Lähinnä tämä asia erottaa nämä kolme tuppukylää toisistaan.

😂