Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö alushousuja lakanoiden kanssa?

Vierailija
13.08.2021 |

Vai erikseen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun lakanapyykki pestään kuumassa vedessä, niin miksipä sekaan ei voisi heittää alusvaatteitakin. Lämpötila on ratkaiseva juttu. Vähintään 60 astetta pitää olla alusvaatteille aina.

Vierailija
2/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa. Tuleepahan pestyä 60 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, minulla on oma kone kaikelle mahdolliselle, kylppärni on 300 m2.

Vierailija
4/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alusvaatteita vaan kääriydyn roomalaisittain pelkkään lakanaan.

Vierailija
5/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään pussilakanoiden kanssa, kun menevät sinne sisään.

Vierailija
6/49 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alushousuissa on elastaania, se kärsii 60 asteen pesusta.

Vierailija
7/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on? Tuleeko jollekin muulle mieleen, miksi pitäisi pestä muutama vaatekappale erikseen isossa koneessa?

Vierailija
8/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, alushousut menee 40 asteeseen muiden vaatteiden kanssa.

Vierailija
9/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kärsii. Ihminen itse kärsii, jos ei pese pöpöjä pois alushousuista. Alushousut vaativat 60 asteen pesun tullakseen puhtaiksi. Alempi lämpö ei riitä.

Elastaanin tunkeminen alusvaatteisiin on ihan älytöntä. Mikä se sellainen alusvaate on, joka pitäisi muka pestä 30 tai 40 asteen lämmössä?!

Vierailija
10/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina, kun pesen lakanoitakin.

Vierailija
11/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lakanat pesen 95 asteessa, alusvaatteet kuudessakympissä.

Vierailija
12/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sotke eri pyykkilajeja toisiinsa.

Vierailija
13/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kärsii. Ihminen itse kärsii, jos ei pese pöpöjä pois alushousuista. Alushousut vaativat 60 asteen pesun tullakseen puhtaiksi. Alempi lämpö ei riitä.

Elastaanin tunkeminen alusvaatteisiin on ihan älytöntä. Mikä se sellainen alusvaate on, joka pitäisi muka pestä 30 tai 40 asteen lämmössä?!

Ei mulla sellaisia pöpöjä ole alapäässä, että pitäisi ruveta pilaamaan alushousuja pesemällä kuumassa. En itseänikään pese missään 60 asteessa. Pesulapun mukaan valitsen valitsen lämpötilan.

Vierailija
14/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoita ja pyyhkeitä tulee täysi koneellinen muutenkin mutten näe ongelmaa miksei voisi pestä. Pyykki pestään meillä muutenkin pääsääntöisesti 60 asteessa. 🙂 (pl arat materiaalit)

Vierailija
15/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kaikki

Vierailija
16/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla sellaisia pöpöjä ole alapäässä, että pitäisi ruveta pilaamaan alushousuja pesemällä kuumassa. En itseänikään pese missään 60 asteessa. Pesulapun mukaan valitsen valitsen lämpötilan.

Jokaisella on sellaisia bakteereita alapäässä, että 60 asteen pesu on välttämätöntä. Sinullakin on.

Vierailija
17/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kysymys tämä nyt on? Tuleeko jollekin muulle mieleen, miksi pitäisi pestä muutama vaatekappale erikseen isossa koneessa?

Aloittaja on varmaan joku parikymppinen omaan asuntoon juuri muuttanut. Ei kaikkea voi tietää.

Vierailija
18/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina vain puuvillaisia alushousuja. Ne eivät tietenkään ole kovin kestokykyisiä, mutta ei väliä. Minulla on senverran paljon alushousuja että pesen ne ihan yksinään 60 asteessa. Lakanat erikseen. Froteepyyhkeet erikseen. Kirjopyykki 40 asteessa erikseen. 

Vierailija
19/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaiken 60 asteessa. Kyllä minun vaatteet sen on kestäneet. Villavaatteet sitten erikseen.

Vierailija
20/49 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina vain puuvillaisia alushousuja. Ne eivät tietenkään ole kovin kestokykyisiä, mutta ei väliä. Minulla on senverran paljon alushousuja että pesen ne ihan yksinään 60 asteessa. Lakanat erikseen. Froteepyyhkeet erikseen. Kirjopyykki 40 asteessa erikseen. 

Ohhoh...mitä kokoa sun alkkarit on?

XXXXL ?