Lastenvaunut - saako suomalainen uudet sosiaaliturvavaunut
Kommentit (77)
Kyllä suomalainenkin saa kunhan vaan on tarpeeksi musta. Valkoisia vaan syljetään naamaan sossuntoimesta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt. [/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti.
[/quote]
Mistä maasta maahanmuuttajanaapurisi ovat? Somalit kyllä saavat melkein mitä vain keksivät vaatia.
[/quote]Somalia, Irak, kurdistan turkin rajalla, Tunisia, kongo, kiina, viro. Suurin osa tosin käy töissä. Somaliperheellä neljäs lapsi tulossa, äiti hoitovapaalla ja kahdet emmaljungat käytössä, toiset naapurin vanhat ja toiset ostivat itse. Perheessä tyttöjä ja poikia, hartaita muslimeja.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt. [/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti. [/quote] Mistä maasta maahanmuuttajanaapurisi ovat? Somalit kyllä saavat melkein mitä vain keksivät vaatia. [/quote]Somalia, Irak, kurdistan turkin rajalla, Tunisia, kongo, kiina, viro. Suurin osa tosin käy töissä. Somaliperheellä neljäs lapsi tulossa, äiti hoitovapaalla ja kahdet emmaljungat käytössä, toiset naapurin vanhat ja toiset ostivat itse. Perheessä tyttöjä ja poikia, hartaita muslimeja.
[/quote]
Oot "hienossa" seurassa :D
Minä sain vuonna 2000 kertasummana avustuksen vauvantarvikkeisiin, yhteensä 1000 mk.
Ja minä siis oikeasti olen asunut maahanmuuttajien keskellä 20 vuotta. Tiedän ja tunnen oikeasti naapurini.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:57"]Kyllä suomalainenkin saa kunhan vaan on tarpeeksi musta. Valkoisia vaan syljetään naamaan sossuntoimesta.
[/quote]
Kirjoitin viestin 17 ja ihan suomalaisia ollaan. Olen kahdelta eri paikkakunnalta saanut tt-tukea, eikä koskaan mitään ongelmaa. Heillä on tietyt käytännöt joita noudatetaan kaikkien kohdalla. Ihmiset ei vaan ymmärrä! Sillä ei ole mitään väliä, vaikka jää rahaa 2 euroa kaikkien laskujen jälkeen. Menoiksi katsotaan vain tietyt asiat ja jos ei rahat riitä, niin itsepä olet sössinyt asiasi ja kasannut laskusi. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt. [/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti. [/quote] Mistä maasta maahanmuuttajanaapurisi ovat? Somalit kyllä saavat melkein mitä vain keksivät vaatia. [/quote]Somalia, Irak, kurdistan turkin rajalla, Tunisia, kongo, kiina, viro. Suurin osa tosin käy töissä. Somaliperheellä neljäs lapsi tulossa, äiti hoitovapaalla ja kahdet emmaljungat käytössä, toiset naapurin vanhat ja toiset ostivat itse. Perheessä tyttöjä ja poikia, hartaita muslimeja.
[/quote]
[/quote]
Noh, kun muutaman vuoden tuossa seurassa asuu, niin mielipide saattaa muuttua monenkin asian suhteen. Nim. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:58"]
[/quote]
[/quote]Minä pidän naapureistani. Olen myös töissä monikulttuurisessa firmassa, Nokialla.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:58"]
[/quote]
[/quote]
Noh, kun muutaman vuoden tuossa seurassa asuu, niin mielipide saattaa muuttua monenkin asian suhteen. Nim. Kokemusta on
[/quote]Olen asunut jo 20 vuotta. Milloin se mielipide muuttuu? Ja en ole edes köyhä, voisin muuttaa milloin vain mutta en halua.
Olen ihan suomalainen, tulin raskaaksi ja jouduin tilanteeseen, että jouduin turvautumaan sossuun apuun. En saanut rahaa vaunuihin, en pinnasänkyyn, enkä mihinkään muuhunkaan tarpeelliseen. Jouduin ostamaan kaiken toimeentulotuellani, eikä siinä eikä seuraavassakaan kuussa jäänyt rahaa ruokaan ja elämiseen kuin muutama kymppi.
Olen todella katkera tästä, olen koulujeni aikana ja jälkeen tehnyt ahkerasti töitä, ja koittanut pärjätä omillani. Veroja olen maksellut monia vuosia, ja tässäkö siitä kiitos? Luulisi suomalaisena saavan apua suomelta silloin kun sitä eniten tarvitsee, mutta ei näköjään. Lapsen isästä ei juurikaan apua ole.
Haluaisin olla kotona lapseni kanssa, mutta pakko se on palata takaisin töihin heti kun se on vaan mahdollista. Kamalaa olla nöyryytettävänä ja kinumassa rahaa mikä ei näköjään rehelliselle töissä käyvälle suomalaiselle kuulu.
siis onko joku mamu oikeasti perustellut vaunuasiaa sillä että poika ja tyttö ei saa käyttää samoja tai että toisen lapsen henki on vaunuissa? Vai mistä te revitte noita juttuja?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:34"]
siis onko joku mamu oikeasti perustellut vaunuasiaa sillä että poika ja tyttö ei saa käyttää samoja tai että toisen lapsen henki on vaunuissa? Vai mistä te revitte noita juttuja?
[/quote]On kuulemma
[/quote]
Kuulemma on aina paras lähde.
Ihan ok trolli Espoon Kokoomuksesta. Lopetetaans kuitenkin pelleily, joku vielä luulee että ollaan tosissamme.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt.
[/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti.
[/quote]
Eikö romanien väistämiskulttuuriakaan ole olemassa?