Lastenvaunut - saako suomalainen uudet sosiaaliturvavaunut
Kommentit (77)
Ei hevon helkkari, kumma kun eivät sano, että meidän kulttuuriin käy vain 18 karaatin kultaiset vaunut niin tottahai suomalinen sen kustantaa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan sekä joka siihen suostuu.
Ei saa, ainakin Helsingissä saa lainaksi pajalla kunnostetut vaunut. Kokemusta on!
Nehän kusettaa noita sossun ihmisiä ihan 6-0.
Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt.
Nelonen, taidat olla kanta-suomalainen?
Hyvä idea tuo sossun kierrätys lastenvaunuissa!
Joo idea on hyvä, mutta kun näiden "kulttuuriin" ei käy, että vauva makaa ´jonkun toisen vanhoissa vaunuissa. Taitaa sitten päätyä vain suomalaisten jälkeläisille.
Hyi miten noloja, valheita levitteleviä tyyppejä olette. Hävetkää.
Joo, Helsingissä saa pajalta käytetyt. Meidän oli mallia avustettu-lapsentappo-ratas, jonka kahva oli irti ja vaunukoppa homeessa. Joo ei kiitos. Onneksi vauva syntyi joulukuussa, läheiset ostivat meille joululahjaksi vaunut.
Häh, justiin tuli telkkarista kansanedustajan suusta?
Mihin helvettiin tarvitaan harkinnanvaraista tt-tukea??? Mitä kuluja sillä katetaan???
Jos minä arvostelen kokoomuslaisten tyyliä kiertää veroja, olen kateellinen.
Jos kokoomuslainen arvostelee maahanmuuttajien raha-asioita, kyse on...niin, mistä?
Kokoomus on kateellisten puolue.
Kukaan ei ole niin kateellinen köyhille kuin kokoomuslainen akka.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt.
[/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti.
Olen saanut kahdet. Tai siis 400e maksusitoumukset, eli sossu kustansi molemmista vaunuista 400. Ensin tavalliset yhdistelmät sitten tuplarattaat kun toinen syntyi. Lisäksi pinnasänkyyn 90e ja patjaan 40e. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:25"]Espoossa saa jos kulttuuriin ei sovi käytetyt. [/quote]Ei saa. Ja maahanmuuttajien ja pakolaisten naapurina ei ole sellaista kulttuuria. Olen lainannut omia vaunujani ja myös antanut niitä ja rattaita, hienosti ovat kelvanneet. Ihme sontaa jengi uskookin, vauvapalstatason juttuja telkkarissa asti.
[/quote]
Mistä maasta maahanmuuttajanaapurisi ovat? Somalit kyllä saavat melkein mitä vain keksivät vaatia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:38"]Jos minä arvostelen kokoomuslaisten tyyliä kiertää veroja, olen kateellinen.
Jos kokoomuslainen arvostelee maahanmuuttajien raha-asioita, kyse on...niin, mistä?
Kokoomus on kateellisten puolue.
Kukaan ei ole niin kateellinen köyhille kuin kokoomuslainen akka.
[/quote]
Tuo kokoomuslainen nainen kylläkin puolusti ihan suomalaisia köyhiä. Sillä heille ei riitä mitään kun pitää maahanmuuttajille kustantaa kaikki mahdollinen. Ja mamuja on tulossa sinä vaan lisää. Miksi ihmeessä meidän pitää hyppiä maahanmuuttajien idioottimaisten sääntöjen mukaan??? Jos heille ei kelpaa sama kuin suomalaisille, painukoon hiiteen täältä.
Ja tyttö ja poika eivät voi käyttää samoja vaunuja. Joten voi myydä vanhat ja pyytää verorahoilla uudet.
Up