vauvani synttäreideni aikaan 7kk, haluaisin illanviettoon mutta
mutta vauvan jättäminen isälle tuntuu vaikealta. Vauva alkanut muutenkin aika vaativaksi, ei kelpaa kuin äiti, huutaa hysteerisenä jos olen 30min vain pois. Edelleen imetän, mutta syö myös todella hyvin soseita ja puuroja. Nukahtaa joka ilta samaan aikaan klo 20, mitta heräilee toisinaan 2-3 kertaa yössä. Ei huoli pulloa.
Mutta olisin niin irtioton tarpeessa. Ja kaipaan kavereiden seuraa. Täytän sentään 30. Miten on niin hankalaa irrottautua vauvasta edes yhdeksi illaksi. Mies on sitä mieltä, että ehdottomasti lähden viihteelle, vaikka vauva huutaisi koko illan on se vain yksi kerta. Itse olen jo miettinyt että en juhli synttäreitä ollenkaan. Mutta harmittaako jälkikäteen?
Ihan typerä ongelma, tiedän.
Kommentit (23)
No on meilläkin eroahdistusta 7-kuukautisella, mutta ei isää kohtaan, koska isä on osallistunut alusta lähtien siinä missä minäkin. Jos halutaan että miehet osallistuvat vauvojen ja lasten hoitoon, niin älkää nyt hyvät naiset tuolla tavalla niitä lapsia omiko! Melkein suututtaa noiden isien puolesta.
Älä ihmeessä lähde mihinkään, jos nyt jo ahdistaa noin kovasti! Juhlit sitten 50-kymppisiä oikein kunnolla, lapsi on silloin jo sen ikäinen, että voit ottaa baariin mukaan.
Mä lähtisin. Voihan sitä eroa kokeilla ensin lyhyemmän menon ajan. Mä olen mielestäni antanut rakkautta ja äitiä yllinkyllin lapsilleni vaikka olen elänyt omaakin elämää alusta asti. Joskus on ollut haikea jättää, etenkin kuopus oli vauvana aivan rinnan perään mutta hörpyttämällä otti pumpattua maitoa.
Jännä miten löytyy syyllisyyttä ja syyllistäjiä äititylomalla oleva äiti käy kerran seitsemässä kk:ssä ulkona. Ja isät voi tehdä vaikka neljän päivän kalareissun...