Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämoraalinen pohdinta.

Vierailija
24.08.2014 |

Mietin muutaman päivänä ohimennen jossain ketjussa ollutta lohkaisua siitä, "miten nainen tarvitsee romantiikka ja rakkautta halutakseen seksiä puolisonsa kanssa, mutta kuitenkin eron jälkeen usein hypätään baarista vieraaseen sänkyyn. Saako baarissa 30 minuutissa romantiikkaa ja rakkautta riittävästi?"

Lause nyt ei ole sanasta sanaan mutta ajatus oli ymmärtääkseni samankaltainen.

Itse siis olen mies, eikä ole tarvetta moralisoida toisten tekemisiä millään muotoa.

Oma seksielämäni on myös mielestäni kohtuullisen mukavalla tasolla, kotona asioista puhutaan aika avoimesti eikä asioitaole hinkkaamassa.

Tämä lähinnä tiedoksi siksi, ettei jonkun tarvitse kokea tätä minään katkerana provokaationa.

Oma vaimo on myös kertonut edellistä lausetta tukevia tarinoita ja samanlaista kerronta olen muiltakin naisilta kuullut.

Osaisiko joku siis avata enemmän, että onko väittämässä mitään perää, ihmisiä on tietenkin monenlaisia.

Lähinnä mietityttää, että toi on aika toisensa poissulkeva yhtälö.

Toisinsanoen parisuhdeseksin ja muun seksin välillä on joku eroavaisuus, itse kun olen taas tilanteessa, että parisuhteessa on enemmän ja erilaista seksiä, kuin mitä sinkkuaikana ikinä oli.

Tätä suhdetta kestänyt nyt yli kymmenen vuotta.

Pahoittelut kirjoitusvirheistä, on krapula.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kun söis aina puolukkajogurttia niin välillä nopealla päätöksellä voisi maistaa mustikkaakin.

Vierailija
2/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt joskus itsekkin, tyttöystävä valitti samasta asiasta ja muutaman päivän päästä erosta oli jo ollut useamman miehen kanssa. Romanttista. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhterssa haluaa rakkautta ja läheisyyttä eikä halua tuntea olevansa panopuu tärkeälle ihniselle. Sinkkuna pönkittää egoaan ja hakee kokemuksia.

Vierailija
4/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole ollenkaan toisiaan poissulkevia. Jos on pitkässä suhteessa joutunut tuntemaan ettei ole oman miehen mielestä viehättävä ja seksikäs, tulee helposti mieleen hakea tähän tarkoitukseen pika-apua baarista. Siis todistetta itselle siitä, että on vielä jonkun mielestä haluttava. Edes sen yhden yön ajan.

Ehkä tämä myös todistaa sen, että naisen aivot ovat tippaleipä ja miesten suora putki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän