Lue keskustelun säännöt.
Onko asumistuki tuloa?
01.09.2014 |
Teen asuntohakemusta niin laskenko asumistuki tuloksi?
Tietääkö joku? Googlettamalla en löydä.
Kommentit (8)
Ei ole tuloa, se on tukea, niitä ei yleensä mitään lasketa tuloksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:49"]Entäs elatustuki, lapsilisä?
[/quote]
Ei. Ne on lasten etuuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilmariselta tulee kuntoutustuki ja sitten tulee kelasta kansaneläke, onko noikaan tuloja sitten?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:56"]Ilmariselta tulee kuntoutustuki ja sitten tulee kelasta kansaneläke, onko noikaan tuloja sitten?
[/quote
On ne.
Kipeetä juttua 2/2!