Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä heti uusi...

Vierailija
13.08.2021 |

Tapailin erästä miestä puolisen vuotta. Puheidensa ja tekojensa perusteella todellakin oletin, että meillä on jotain. Viimeksi kun tapasimme, kaikki oli hyvin, olimme lähekkäin ja kertoi kuinka erityinen olen. Kertoi tosin myös välillä, että sitoutuminen jännittää ja kerroin ettei ole kiire. Tuon viimeisen tapaamisen jälkeen muuttui oudoksi, alkoi vältellä minua ja rupesi kylmäksi. Pari päivää sitten sanoi, ettei meillä ole mitään. Nyt kuulin, että hän kuulemma seurustelee. On kuulemma tavannut tuota naista samaan aikaan kun minua. Tietysti, tuskin muuten seurustelisi näin pian. Jaa vai sitoutumiskammoinen. Tuntuu pahalta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa. On niin helppoa haalia pari tai useampia suhteita osapuolten tietämättä omien verkostojen ja sähköparittimien kautta, jos moraali venyy, ja sehän venyy. Sitten ketjutetaan tuollaisia max vuoden mittaisia pitkitettyjä kertap*noja. On p*norinkiä ja -kämppää ja kaiken maailman etäännyttämishimmeliä. Ollaan ikuisesti koeajamassa ja katselemassa. Onneksi en ”tapaile” ketään.

Vierailija
22/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkovedätys. Moni nainen lankeaa tuohon: "Sitoutuminen jännittää ja ahdistaa, edellinen suhde oli hankala, ex oli niin takertuva, en halua vielä määritellä tätä juttua..." Pelkkää jaskapuhetta, mutta naiset uskovat. Tuo on aina merkki siitä, ettei mies halua juuri sinua!

Ja nykyään on yleistä tapailla montaa yhtä aikaa, joten ei pidä ikinä olettaa, että toinen on sitoutunut vain sinuun, vaikka itse olisitkin ns. monogaaminen. Naiset eivät uskalla ottaa asioita puheeksi, kun pelkäävät, että mies pitää hankalana, sitten vain oletetaan... ja käy näin.

Mihin miehen tekoihin viittaat, kun sanot, että teoista saattoi olettaa, että teillä on jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä päätelmiä puoleen eikä toiseen 6kk tuntemisen perusteella. Ihan vastaisuuden varalle tämä vinkki. Puoli vuotta menee ihan alkututustumiseen. Itse seilailin puolisen vuotta eri tunneskaaloissa kun tapasin mieheni, ja vasta siinä vuoden kohdalla aloin olemaan varma että tämä se on.

Ihmiset on erilaisia. Toisilla homma etenee nopeammin kuin toisilla. Itse tutustuin miesytävään kavereiden kautta ja ehdimme tuntea juurikin sen puoli vuotta kunnes tunnustimme toisillemme tunteemme ja aloimme seurustella.

Nyt ei puhuttukaan sinusta, vaan siitä miten ap:n kannattaa toimia välttyäkseen seuraavalla kerralla samalta kaavalta.

Ei sen puoleen enempää aiemmasta kommentoijastakaan? Jaoin kokemukseni aivan kuten hän omansa. Lähtökohtaisesti ihmisestä haluaa kai uskoa hyvää, ja jos toinen antaa olettaa että tunteita on, siihen kai haluaa uskoa? Ihmisestä voi paljastua täysi mulkku vasta todella pitkän ajan päästä, monelle asia paljastuu vasta kun ollaan jo seurusteltu vuosia. Tietysti on hyvä olla varovainen juuri tuon takia.

Vierailija
24/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikkovedätys. Moni nainen lankeaa tuohon: "Sitoutuminen jännittää ja ahdistaa, edellinen suhde oli hankala, ex oli niin takertuva, en halua vielä määritellä tätä juttua..." Pelkkää jaskapuhetta, mutta naiset uskovat. Tuo on aina merkki siitä, ettei mies halua juuri sinua!

Ja nykyään on yleistä tapailla montaa yhtä aikaa, joten ei pidä ikinä olettaa, että toinen on sitoutunut vain sinuun, vaikka itse olisitkin ns. monogaaminen. Naiset eivät uskalla ottaa asioita puheeksi, kun pelkäävät, että mies pitää hankalana, sitten vain oletetaan... ja käy näin.

Mihin miehen tekoihin viittaat, kun sanot, että teoista saattoi olettaa, että teillä on jotain?

Puolustaudun vähän sillä että tämä oli ensimmäinen vakava tapailusuhteeni ja olin kokematon ja sinisilmäinen. Mitä noihin tekoihin tulee, niin fyysistä läheisyyttä, oma-aloitteista yhteydenottoa, tunnustuksia tunteista, minun näyttämistä kavereilleen jne. Ap

Vierailija
25/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on aina riskinsä.

Vierailija
26/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon, että on tavannut toista naista samaan aikaan kuulin muualta, en edes siis häneltä itseltään. 😞 Ap

"Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen mua ennen"

Et ole eka etkä vika tuossa asemassa.

Tiedän, että tätä tapahtuu paljon... Sattuu, kun itsellä ehti jo tunteita tulla peliin ja todella oletin toisesta samaa, kun niin antoi olettaa. 😞 Ap

Sinä oletit asioita? 

Vierailija
27/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon, että on tavannut toista naista samaan aikaan kuulin muualta, en edes siis häneltä itseltään. 😞 Ap

Tiedän, että tätä tapahtuu paljon... Sattuu, kun itsellä ehti jo tunteita tulla peliin ja todella oletin toisesta samaa, kun niin antoi olettaa. 😞 Ap

Sinä oletit asioita? 

Niin, sen perusteella mitä minulle teki ja sanoi. Jos sanoo, että on tunteita, niin oletan että tarkoittaa sitä? Ap

Vierailija
28/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustaudun vähän sillä että tämä oli ensimmäinen vakava tapailusuhteeni ja olin kokematon ja sinisilmäinen. Mitä noihin tekoihin tulee, niin fyysistä läheisyyttä, oma-aloitteista yhteydenottoa, tunnustuksia tunteista, minun näyttämistä kavereilleen jne. Ap

Ei ollut tarkoitus nolata tai syytellä sinua, sillä lukemattomat naiset menevät halpaan ja joutuvat vedätetyksi, myös ne, joilla on enemmänkin kokemusta miehistä. Mutta kyllä pitää olla tarkkana, jos nimenomaan haluaa vakavaa, sitoutunutta suhdetta.

Tapasitteko usein julkisilla paikoilla? Tuliko hän tapaamaan sinun kavereitasi tai sukulaisiasi?

Vierailija
29/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletit asioita? 

Niin, sen perusteella mitä minulle teki ja sanoi. Jos sanoo, että on tunteita, niin oletan että tarkoittaa sitä? Ap

Mitä sinä miehellä teet sillä naisethan nykyään voimaantuvat ja toitottaa kuinka pärjäävät ilman miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan