Poikaystävän nenä
Joo eli olen jostain kummansyystä muodostanut itselleni ongelman poikaystäväni nenästä.
hänellä on leveä nenä ja todella ISOT sieraimet jotka siis näkyvät koko ajan. Tai siis silloin "siankärsämäisesti" ulkonevat. Onko mitään keinoa millä pystyisin olemaan kiinnittämättä nenään niin paljon huomiota? Olemme seurustelleet nyt 4kk.
olen myös miettinyt jo, että voinko tosissaan ottaa hänestä miehen itselleni ja hankkia hänen kanssaan lapsia, mitä jos lapsille tulee hänen nenägeeninsä?
Apuna kiitos! P.s Tämä ei ole vitsi!
Kommentit (48)
Omg...Voiko näin pinnallisia ihmisiä olla olemassa? :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:04"]
Saiskohan siihen työnnettyä töpselin?
[/quote]
Älä vttuile. Mun mielestä ulkonäköstä ei saa irvailla halventavasti. Saanu varmaan kokea kovia ja pskaa niskaan ihan tarpeeksi ilman sun muka hauskoja vinoilujakin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 17:58"]
Miten oot alkanu seurustella sen kanssa? :D
[/quote]
Hyvä, että hänkin saa ettei tarvi huorissa juosta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:08"]
jätä se SIKA
[/quote]
Älä jätä. Voi olla ihan hyvä jätkä silti. Pinnallinen nirppanokkaisuus on iha pyllystä. Multa sympatiat ainakin hänelle.
Aviomiehelläni on valtava juutalaisnenä, siis sellainen koukkunokka. (Hän on amerikanjuutalainen.) Meillä ei ole vielä lapsia ja välillä ohikiitävän epävarmuuden hetken ajattelen, että entä jos me saadaan vaikka tytär, jolle tulee yhtä suuri nenä? Nopeasti kuitenkin päädyn ajattelemaan: Mieheni on isosta nokasta huolimatta oikein komea ja omaa monta erittäin kaunista kasvojen piirrettä, jotka samoin voisivat periytyä jälkeläisille. Itse olen nätti (en väitä olevani mikään veret seisauttava kaunotar, mutta sellainen söötti) ja piirteiltäni sopusuhtainen. Vaikka tulisi kuinka iso nenä, ovat tulevat lapsemme varmasti ainakin omiin silmiini kauneimpia mahdollisia - ja onhan valtavalla nenällä varustettu miehenikin monen muunkin kuin itseni mielestä komea ilmestys.
Että älä stressaa!
Et taida olla tosissaan ihastunut saati rakastunut jos ulkoinen yksityiskohta noin pahasti häiritsee.
Missä kohtaa ap edes väittää, että rakastaisi tätä miestä..?
Nyt haloo teille kommentoijillekin..
Ja ap, mielestäni et ansaitse tuota miestä koska olet niin kovin pinnallinen!
Olet oksettavan pinnallinen. Toisaalta ymmärrän miten joku piirre voi haitata esteettistä silmää, mutta olet jo aloittanut seurustelemaan tyypin kanssa!
Daa.. Ei koskaan käyty treffeillä......
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:38"]
Daa.. Ei koskaan käyty treffeillä......
[/quote]
Anna ny sille sitä pilperoo daa daa täällä puhun venäjää
Pidän jutun otsikosta.
En pidä kärsäkkäistä, mutta eiväthän he voi mitään kärsilleen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:04"]
Saiskohan siihen työnnettyä töpselin?
[/quote]
Älä vttuile. Mun mielestä ulkonäköstä ei saa irvailla halventavasti. Saanu varmaan kokea kovia ja pskaa niskaan ihan tarpeeksi ilman sun muka hauskoja vinoilujakin.
[/quote]Niin, ja sähkökin on nykysin niin kallista, että ei pidä vitsailla töpseleistä!
taidan tietää sun poikaystävän http://www.mtv.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/putous/henkilot?1029674
Röh röh. Hehe possun näköinen mies hehe hehe. tosi hauskaa. On varmaan persoonallisen näköinen ilmestys. Onko maatilalla töissä?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 17:40"]
"siankärsämäisesti" [/quote]
JSSAP