Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän nenä

Vierailija
01.09.2014 |

Joo eli olen jostain kummansyystä muodostanut itselleni ongelman poikaystäväni nenästä.

hänellä on leveä nenä ja todella ISOT sieraimet jotka siis näkyvät koko ajan. Tai siis silloin "siankärsämäisesti" ulkonevat. Onko mitään keinoa millä pystyisin olemaan kiinnittämättä nenään niin paljon huomiota? Olemme seurustelleet nyt 4kk.

olen myös miettinyt jo, että voinko tosissaan ottaa hänestä miehen itselleni ja hankkia hänen kanssaan lapsia, mitä jos lapsille tulee hänen nenägeeninsä?

Apuna kiitos! P.s Tämä ei ole vitsi!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo..

Vierailija
2/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:25"]

Taidan tietää sun poikaystäväsi. :8) Nenä voi periytyä vaikkapa tyttölapsellenne, totta kai sitä kannattaa miettiä. Voi myös olla periytymättä. Eihän se miehellä niin silmiinpistävä ole, mutta jos kymmenvuotias tyttö näyttää Timo Soinilta, niin siinä on vitsit vähissä.

[/quote]

Taidat olla aloittaja? Mä taidan tuntea sinut. :) Pese kädet kun tulet töihin, haisee anukselta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää se mies sitten. Löytyy varmasti nainen joka ei välitä nenästä. Mun miehellä on iso nenä, jota pidän erittäin komeana ja äidin puolella on sukua italiassa, missä kaikilla on isot nenät. Elämässä pääfokus olisi hyvä olla jossain muualla kuin tässä ulkonäön pyörittämisessä, jokaisen kannattaisi olla itseensä tyytyväinen vaikka olisikin sitten vaikka iso arpi keskellä kasvoja. Tai monta. 

Timo Soinin näköinen tytär tuskin on kamala asia monellekaan äidille. Pääasia että on terve ja onnellinen, tämän jokainen äiti tietää. Äidinrakkaus ei katso ulkonäköä eikä onni katso ulkonäköä. Hyvä lähtökohta onneen on rakastava perhe, josta saadaan se terve itsetunto, mitä kaikila ei sitten olekaan..

Vierailija
4/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:25"]

Taidan tietää sun poikaystäväsi. :8) Nenä voi periytyä vaikkapa tyttölapsellenne, totta kai sitä kannattaa miettiä. Voi myös olla periytymättä. Eihän se miehellä niin silmiinpistävä ole, mutta jos kymmenvuotias tyttö näyttää Timo Soinilta, niin siinä on vitsit vähissä.

[/quote]

Taidat olla aloittaja? Mä taidan tuntea sinut. :) Pese kädet kun tulet töihin, haisee anukselta. ;)

[/quote]

Täälläkin on aamuisin haisteltu, että taas apn kädet haisevat perseeltä. 

Vierailija
5/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei sinänsä ole sama asia mutta verrattavissa.. Kun olin vasta päätynyt yhteen mieheni kanssa, huomasin että tämän tapa syödä oli melko vastenmielinen. Olen aika neuroottinen muutenkin niin kiinnitin asiaan huomiota ajatellen että tämä varmaan häiritsee mua myöhemminkin. Mutta että antaa olla, ei voi olla liian paha asia. Nyt 4v myöhemmin en kestä edes istua samassa pöydässä syömässä,häiritsee paljon enemmän nykyään.

eli ei siitä välttämättä pääse yli.

Vierailija
6/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse yli, pahenee vain. Ap taitaa olla tosi epätoivoinen kun on 4 kk yrittänyt jaksaa katsoa. Norminainen tajuaisi toisten treffien jälkeen, ettei pysty.

Vierailija
7/48 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelmat..... Mitä näiden ihmisten päässä liikkuu..?

Vierailija
8/48 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:26"]Aviomiehelläni on valtava juutalaisnenä, siis sellainen koukkunokka. (Hän on amerikanjuutalainen.) Meillä ei ole vielä lapsia ja välillä ohikiitävän epävarmuuden hetken ajattelen, että entä jos me saadaan vaikka tytär, jolle tulee yhtä suuri nenä? Nopeasti kuitenkin päädyn ajattelemaan: Mieheni on isosta nokasta huolimatta oikein komea ja omaa monta erittäin kaunista kasvojen piirrettä, jotka samoin voisivat periytyä jälkeläisille. Itse olen nätti (en väitä olevani mikään veret seisauttava kaunotar, mutta sellainen söötti) ja piirteiltäni sopusuhtainen. Vaikka tulisi kuinka iso nenä, ovat tulevat lapsemme varmasti ainakin omiin silmiini kauneimpia mahdollisia - ja onhan valtavalla nenällä varustettu miehenikin monen muunkin kuin itseni mielestä komea ilmestys.

Että älä stressaa!
[/quote]Anoppi kehu et juutalaisilla suorat nenät. Nyt meni pasmat sekasin!

Vierailija
9/48 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 17:40"]Joo eli olen jostain kummansyystä muodostanut itselleni ongelman poikaystäväni nenästä.

hänellä on leveä nenä ja todella ISOT sieraimet jotka siis näkyvät koko ajan. Tai siis silloin "siankärsämäisesti" ulkonevat. Onko mitään keinoa millä pystyisin olemaan kiinnittämättä nenään niin paljon huomiota? Olemme seurustelleet nyt 4kk.

olen myös miettinyt jo, että voinko tosissaan ottaa hänestä miehen itselleni ja hankkia hänen kanssaan lapsia, mitä jos lapsille tulee hänen nenägeeninsä?

Apuna kiitos! P.s Tämä ei ole vitsi! Jos oikeasti pidät hänestä. Mieti.. Ihmisiä halvaantuu, palovammoja tulee kasvoihin, syöpä voi tulla. Ei ikinä tiedä. Ajattele nenää persoonallisena.

Vierailija
10/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsi aikanaan poikakaverin leuattomuus. Leukaa ei ollut käytännössä ollenkaan. 6v se häiritsi ja sitten erottiin. Seuraavaksi katsoin, että miehellä ei ole häiritseviä piirteitä

Vierailija
11/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut ei siitä oikein pääse yli vaan alkaa häiritä enemmän ja enemmän.

Vierailija
12/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oot pinnallinen ja sussahan ei ole mitään virheitä.

Vierailija
13/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot alkanu seurustella sen kanssa? :D

Vierailija
14/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan siihen työnnettyä töpselin?

Vierailija
15/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alkuhuumassa kaikki haittaa vähemmän...
t. Vinohampaisen vaimo :)

Vierailija
16/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte seurustellu vasta sen verran vähän aikaa et voit vielä lopettaa suhteen pinnalisesta syystä ennen ku kehität isompaa tunnesidettä. Myöhemmin sua ärsyttää se kärsä ihan yhtä paljon, ellei enemmänkin, mut et enää kehtaa jättää miestä sen takii.

Vierailija
17/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkujaan ryhdyit miehen kanssa, jos naamataulu inhottaa.

Vierailija
18/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:25"]Taidan tietää sun poikaystäväsi. :8) Nenä voi periytyä vaikkapa tyttölapsellenne, totta kai sitä kannattaa miettiä. Voi myös olla periytymättä. Eihän se miehellä niin silmiinpistävä ole, mutta jos kymmenvuotias tyttö näyttää Timo Soinilta, niin siinä on vitsit vähissä.
[/quote]

Niin suomessahan ei ole kuin yksi possu kärsäinen mies. Tottakai se on siis tuttusi
(ei ap)

Vierailija
20/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ongelma aikuisella ihmisellä. Minulla on ruma nenä ja hampaat, lapsillani kauniit nenät ja hampaat :)
Mieheni kanssa olen jo niin kauan ollut että kai tuo nuo pienet virheet sietää - itselleni ne ovat hirveitä asioita mutta tiedä sitten liioittelenko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi