Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat naiset kiusaavat nuoria opiskelijatyttöjä

Vierailija
01.09.2014 |

Mikä helvetti siinä on?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti ja hoitoalalla näihin törmää jatkuvasti. Samoin ravintolamaailmassa. Aina on joku kateellinen ja katkeroitunut joka saa elämänsä ainoat kiksit sinun kiusaamisesta ja esim nolaamisesta asiakkaiden edessä. Ja aina kyseessä ei lle just vanha nainen vaan voi olla vasta vähän yli 40v. Narsismi ei katso ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorten naisten asenne näkyy läpi. He suhtautuvat itseään iäkkäämpiin naisiin käpyinä ja fossiileina joilla elämä kaikilla osaalueilla on ohi. 

Vierailija
4/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 07:58"]Koska nuorten naisten asenne näkyy läpi. He suhtautuvat itseään iäkkäämpiin naisiin käpyinä ja fossiileina joilla elämä kaikilla osaalueilla on ohi. 
[/quote]

Jaa, usein tämä on kohdistunut nätteihin mutta sopivan ujoihin nuoriin naisiin. Suurimmalla osalla heistä ei ole mitään fossiileja vastaan.

Vierailija
5/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Minun työpaikallani on niitä opiskelijapoikia, ja niitten omien juttujen perusteella ei tulisi mieleenkään niitä ahdistella eikä puhella härskejä. Ei kyllä kuulu muutenkaan tapoihini. Itselläni myös kokemusta siitä, että nuorilla on jotain ihmeellisiä käsityksiä vanhemmista ihmisistä ja näitten taidoista.

Vierailija
6/48 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:11"]

Kun toimistokohteeseen laitettiin siivojaksi nuori, kaunis ja tunnollinen tyttönen, työpaikan eukot valittivat jatkuvasti siivoojasta. Kun tilalle vaihdettiin viisikymppinen, rupsahtanut mamma tantat olivat tyytyväisiä, vaikka työnjälki oli huonompaa. - Siivousalan esimies

[/quote]

Kotisiivouksessa ylipainoinen työparitantta vain haukkui kaikki opiskelijat ja nuoret, jotka laitettiin hänen avuksi kohteisiin. Haukkui myön minun työni, vaikka yritin olla huolellinen ja nopea.

Vierailija
7/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat naiset ei jaksa nuoria pyrkyreitä.

teillä naisilla on tosi kova kilpailu yhteisössä jatkuvasti.

nuoret ei jaksa vanhojen akkojen napinaa ja vanhat nuorten naisten

vääntöä paikasta. miehet on ihan eri maata noissa.

Vierailija
8/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus!

Vierailija
9/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset ovat usein kärttyisiä, ja etsivät kohdetta johon purkaa negatiivisuus. Joku pirtsakka tyttönen on hyvä kohde kun eivät kehtaa sanoa mitään takaisin.

Vierailija
10/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelllisuus ainakin minun kohdallani. Vastavalmistunut nuori nainen pelottaa vanhaa käpyä, jonka taidotkin ovat jo museo-osastolta. Minä olen aina suhtautunut kaikenlaiseen pottuiluun, kyttäämiseen ja ivaan asiallisesti, mutta vältellen näiden ihmisten seuraa.

Vierailija
11/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:27"]Vanhat naiset ovat usein kärttyisiä, ja etsivät kohdetta johon purkaa negatiivisuus. Joku pirtsakka tyttönen on hyvä kohde kun eivät kehtaa sanoa mitään takaisin.
[/quote]

Niinpä. Heitä vituttaa että työharjoitteluun tulee kaunis nuori nainen jolla on vielä kaikki kiva edessä. Sitten opiskelijapoikia ahdistelevat ja jatkuvaa härskiä läppää.. Luulevat olevansa seksikkäitäkin. Voin sanoa ettei siitä monikaan nuorimies nauti!

Vierailija
12/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:27"]

Vanhat naiset ovat usein kärttyisiä, ja etsivät kohdetta johon purkaa negatiivisuus. Joku pirtsakka tyttönen on hyvä kohde kun eivät kehtaa sanoa mitään takaisin.

[/quote]

Vanhana naisena ja kauniin tyttären äitinä en voi tätä ymmärtää. Olen huomannut, että ne joilla on itsellään lapsina tyttäriä kestävät nuoria ja nättejä paremmin, ehkä näkevät heissä oman lapsensa?

Kaikkein pahimpi ovat lapsettomat ja saamattomat ja paxut. :)

Vierailija
13/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa en oo kyllä ikinä tommoseen törmänny. Ihan asiallisia mua kohtaan on vanhemmat naiset aina olleet, ei mua oo kukaan kiusannut ja esim. uudella työpaikalla ystävällisesti auttoivat alkuun, no problems. Oisko vähän kiinni siitä omastaki käyttäytymisestä? Muakin ottaa aivoon ikäiseni nuoret kikattavat naiset, joiden pääpuheenaihe on minäitse, mun rakennekynnet, mun hiustenvärjäys, mun biletys, mun sitä ja tätä.

Enemmän kiusanhenkiä on nuo vanhat yli 40-v äijät, jotka luulee, että nuoret naiset on kiinnostuneita niistä. Ja se ällöttävä tuijotus, kas kun eivät persauksille taputtele. Hyi että!

Vierailija
14/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset pyrkii aina kiusaamaan nuorempiaan. 50 ja siitä vanhemmat yrittää saada riidan mun ikäisten kanssa eli noin 40 vuotiaiden kanssa. Ne hakee sitä määräilemällä ja haukkumalla tyhmäksi ja sellaiseksi jotka ei osaa mitään. Ne on ihan sairaan ärsyttäviä hyvin usein. Mä osaan aistia sen ketkä hakee riitaa puhumatta sanaakaan niitten kanssa. Kaikkein pahimman kohtelun kokee parikymppiset ja teinit. Säälittää ne kaikki jotka ei kykene pitämään puoliaan ja nähty on miten ne itkettää niitä jatkuvasti. 

Vierailija
15/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaako joku olevansa tällainen kiusaaja?

Vierailija
16/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen itse jo vanha nainen, lähes 50 ja en ole kyllä koskaan ketään kiusannut, en nuorta enkä vanhaa, en naista enkä miestä. Ja minusta sekä nuorissa että vanhemmissa on sekä kivoja että ärsyttäviä tyyppejä. Nuorista kivoja on ne, jotka tekevät työnsä huolellisesti, kysyvät neuvoa jos eivät osaa ja tulevat ajoissa töihin. Ärsyttäviä on ne, jotka jatkuvasti myöhästelevät, työt viivästyy, huulipunan laittoon menee aikaa enemmän kuin töiden tekemiseen ja kun eivät osaa, antavat vain töiden olla tekemättä, hutiloivat ja tekevät koko ajan virheitä. Vanhemissa taas ärsyttää jatkuva valittaminen ja muiden syytteleminen omista huonoista valinnoista.

En osaa olla kenellekään kateellinen, koska ajattelen, että jos on kateellinen vaikka nuoruudesta, niin sitten pitää olla valmis ottamaan vastaan kaikki se muukin mitä siihen kuuluu. Eli esim. vuokrakämppä, ei tietoa työpaikasta, epävarmuus, tiukka taloudellinen tilanne, parisuhdeongelmat. Paljon mieluummin elän omaa elämääni, taloudellisesti vakaata elämää, nautin omakotiasumisesta ja mökkeilystä ja matkustelusta ja yleensäkin kaikesta mitä rahalla saa. Parisuhde on vakaa ja onnellinen, ihana perhe, aikaa harrastaa ja rentoutua, mielenkiintoinen ja suht hyväpalkkainen työ. Ei yhdestä asiasta kannata olla kateellinen!

Itse koin kyllä nuorena enemmänkin, että muut nuoret naiset ottivat minut kilpailijana, enkä sitä olisi jaksanut. Kaikesta olisi pitänyt kilpailla; miehistä, ulkonäöstä, rahasta, työpaikasta.

Vierailija
17/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä viiskymppisellä on elämässään? Ei saa enää lapsia joten miehetkään ei ole sulle kivoja koko ajan.

Vierailija
18/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:28"]

Kateelllisuus ainakin minun kohdallani. Vastavalmistunut nuori nainen pelottaa vanhaa käpyä, jonka taidotkin ovat jo museo-osastolta. Minä olen aina suhtautunut kaikenlaiseen pottuiluun, kyttäämiseen ja ivaan asiallisesti, mutta vältellen näiden ihmisten seuraa.

[/quote]

Hmm, vanhat kävyt eivät tietenkään tiedä työstään mitään, toisin kuin sinä, vastavalmistunut. Mistähän pottuilu johtuisi?

Vierailija
19/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kassatyössä ja voin vahvistaa tämän ilmiön, eli nuoria, reippaita naisia kiusataan sekä työyhteisön sisäisesti että asiakkaiden taholta, ja tekijöinä 99% keski-ikäiset naiset. Mikä ihme siinä on, että tuon ikäluokan daami kuvittelee, että yleiset säännöt ja jopa lait eivät koske häntä?? Monesti tulistuivat ihan asiallisista pyynnöistä tai huomautuksista, esim. koira tuotiin elintarvikeliikkeeseen kerta toisensa perään, kielloista huolimatta. Myyjiltä tivattiin ihan omituisia asioita ja jos niihin osasi vastata, sitten "testattiin" lisää ja oikein hakemalla haettiin lisäsyitä raivostua!

t. ex-kassa, silloin parikymppinen

Vierailija
20/48 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin oon huomannut. Kiukkuiset vanhat akat on pahimpia esimiehiä/työkavereita nuorelle ja kauniille naiselle. Varsinkin tahtomattaan lapsettomat ja paksut kuten joku mainitsi..Nuori kaunis äiti,joka on vielä lapsentekoiässä ärsyttää sellaisia suunnattomasti. Enkä ole ainut, olen kuullut tästä samasta asiasta monilta naisilta, eli turha vanhojen kiukuttelijoiden tulla sanomaan että minussa on vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi