Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa takuuvarma keino laihduttaa on vähentää syömistä

Vierailija
01.09.2014 |

niin laihduin 15 kg 8 kk:ssa- vain nutrelettia ja hedelmiä, kasviksia, maitotuotteita, vitamiineja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisiän painoindeksini on ollut 17-19. Sain syödä ihan mitä vaan ja vaikka kuinka paljon, paino ei noussut (paitsi raskausaikana). Synnytyksen jälkeen parissa kuukaudessa paino tippui 43-45 kiloon. Liikuntaa en harrastanut koskaan, lasten kanssa tuli tietysti liikuttua.

Nyt olen 48v ja vuoden aikana olen saanut kiloja itseeni niin että painan 53kg. Syön nykyään erittäin vähän, ihan toisin kuin ennen mutta paino ei tipu, nousee vaan. Jos haluaisin painoa alas niin pitäisi aloittaa liikuntaharrastus. Kaikki ihmiset ovat erilaisia ja painon nousu ja lasku on yksilöllistä.

Vierailija
2/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs liikunnan lisääminen, eli kalorien kuluttaminen? Eikös se ole ihan yhtä varma keino laihduttaa?

Liikunnan lisääminen ei sitten tarkoita sitä, että aletaan syömään vastaavasti enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun korkean sykkeen liikuntaa 5-7 kertaa viikossa. Ei mitään vaikutusta painoon.

Vierailija
4/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, koitappa lisätä pari tuntia liikuntaa päivääsi, tai alota kunnon fyysinen työ.

huomaat todella nopeasti miten luihut atk-sormesi saavat kauniin värin ja terhakkaan

olemuksen.

Vierailija
5/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin liikunta auttaa enemmän kuin syömisten vähentäminen. Olen 26v., lukioiässä oli toisinpäin.

Vierailija
6/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 13:35"]

Mä liikun korkean sykkeen liikuntaa 5-7 kertaa viikossa. Ei mitään vaikutusta painoon.

[/quote]

liikut vaan liian vähäsen, neiti hyvä.

liikunta polttaa mutta siinä pitää osata turhaa ruokaakin vähentää samalla.

ilman liikuntaa, sinustakin tulee hyytelöä.

Vierailija
7/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syömisen vähentäminen laihduttaa. On eri tapoja toteuttaa se.

Vierailija
8/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin avain onnistuneeseen laihdutukseen käy sen ruuan kautta. Vähentäminen ja järkeistäminen. Kasviksia, vettä, leipä pois tai minimiin, hiilihydraatteja kohtuudella. En laihdu jos en tee tätä vaikka juoksen 4 kertaa viikossa ja poltan viikkotasolla yli 2000 kaloria. Ja painaahan se lihaskin. Liikunta lisää itselläni nälkää ja herkästi syön liikaa vaikka todellisuudessa tunnin juoksulenkki tarkoittaa päivässä vain purkin maitorahkaa lisukkeineen, tai pari palaa leipää ylimääräistä.

Vierailija
9/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa takuuvarma keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.

Tämä voi tapahtua joko lisäämällä kulutusta tai vähentämällä syömistä!

Vierailija
10/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 13:40"]

ap, koitappa lisätä pari tuntia liikuntaa päivääsi, tai alota kunnon fyysinen työ.

huomaat todella nopeasti miten luihut atk-sormesi saavat kauniin värin ja terhakkaan

olemuksen.

[/quote]

Nimimerkillä "100 kg mutta terhakkaat sormet"?

Vierailija
11/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 13:35"]

[/quote]

liikut vaan liian vähäsen, neiti hyvä.

liikunta polttaa mutta siinä pitää osata turhaa ruokaakin vähentää samalla.

ilman liikuntaa, sinustakin tulee hyytelöä.
[/quote]

Liikun liian vähän. Ihanko tosi? No en usko.