Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan joutunut soittamaan hätäkeskukseen?

Vierailija
31.08.2014 |

Mistä syystä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, silloin kun juoppo on joko kaatunut pahasti tai sammunut pakkasella.

Vierailija
2/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden juopuneen vanhan herran takia minäkin. Jäin odottamaan poliisia ja siihen meni 45 minuuttia, uskomattoman pitkä aika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juoposta, naapurin häiriköstä ja pyörästä joka oli joen päällä.

Vierailija
4/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuton nuori kadulla sekä ulosajo moottoritiellä -  nämä ainakin muistan. Poliisille olen soittanut sammuneista - aikanaan oli se eri puhelinnumero.

Vierailija
5/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.

Vierailija
6/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Paras kaverini sai henkisalpauksen ja menin ihan paniikkiin. Kuitenkin osasin shokissa toimia ja sain soitettua apua.
t. 13v

Vierailija
7/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:57"]

Yhden juopuneen vanhan herran takia minäkin. Jäin odottamaan poliisia ja siihen meni 45 minuuttia, uskomattoman pitkä aika!

[/quote]

Ei ole nämät juopuneet kiireellisyys listalla ensimmäisenä.

Vierailija
8/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa työn puolesta ja muutaman kerran omaisille, eri syistä, pari kertaa on kysessä ollut onnettomuus, kaatuminen, yleensä sairaus.

Vierailija
9/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai slaagin vilkaistuaan jääkaappiin. Vanukkaat olivat lopussa.

Vierailija
10/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies makasi autotiellä. Asui maaseudulla ja oli lähtenyt kävelylle. Syksy oli jo kylmä ja asfaltti jäätävä. Mies oli kaatunut ja maannut siinä ties kuinka kauan. Hän oli hypoterminen ja disorientoitunut. Onneksi nähtiin ajoissa, eikä ajettu yli. Ambulanssin tuloon meni yli puoli tuntia. En tiedä kuinka hänen kävi.

Vierailija
11/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Joku arviolta 13v tyttö kaatui talvella jäällä pyörällä, meni tajuttomaksi ja sai aika rajusti haavoja vatsaansa, jalkakin sillä taisi katketa. Tuli tajuihinsa jo kun ambulanssihenkilökunta elvytti, luojan kiitos.

Vierailija
12/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 2kk ikäiselle lapselle ku meni ihan siniseksi (vetasi niin pahasti maitoa henkeen), miehelle kun hänen selkänsä kramppasi niin pahasti, ettei päässyt ylös lattialta, itselle loppuraskaudesta RAJUN pahoinvoinnin vuoksi (ohjeistivat soittamaan ambulanssin), itselle ja tytölle rajun noroviruksen vuoksi.

Vierailija
13/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieltä suistuminen, appiukon sairaskohtaus, faija ei ollut päässyt sängystä ylös pariin päivään.

Vierailija
14/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmistä saa lokeroida juopoksi. Heelposti voi luulla sairaskohtauksen saanutta vain juopoksi.

Vierailija
15/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 myös kolaritilanteessa. Onneksi ei käynyt kenellekään kuinkaan!

Vierailija
16/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:02"]Olen. Joku arviolta 13v tyttö kaatui talvella jäällä pyörällä, meni tajuttomaksi ja sai aika rajusti haavoja vatsaansa, jalkakin sillä taisi katketa. Tuli tajuihinsa jo kun ambulanssihenkilökunta elvytti, luojan kiitos.
[/quote]
Kamalaa :( Nuo haavat vatsanseudulle voivat olla todella vaarallisia!

Vierailija
17/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka miten monta kertaa... en edes muista miten monta kertaa. Poliisin ja ambulanssin asioissa olen soittanut, en koskaan palokunnan asiaa.

Vierailija
18/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelle kun oli yrittänyt itsemurhaa lääkeyliannostuksella.

Vierailija
19/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 10v tyttö sai ihan järkyttävän vatsakipukohtauksen, itki ja kiljui. Testit osoittivat umpisuolta, ja tyttäreni leikattiin kolmen tunnin sisässä.

Vierailija
20/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla mieheni sai sairaskohtauksen yöllä, toisella kertaa talomme katolle kaatui puu myrskyssä.