Lue keskustelun säännöt.
Vesirokosta
28.08.2006 |
Kuinkas pitkään lapsenne ovat joutuneet olemaan pois hoidosta/koulusta vesirokon takia? Meillä nyt 4- ja 6-vuotiaat taudin kourissa (onneksi yhtäaikaa)...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla