Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin ihastunut Travallen haalareihin. Ihanan pirtsakoita värejä! Muita?

Vierailija
10.09.2006 |

Mitähän muuten maksaa Travallen talvihaalari (noin) ? Ihan tavallinen, ei siis se Remu. Olisko kellään myydä;)?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Travallen tehtaanmyymälässä oli just viime vuoden malliston talvihaalarit (sii Travalle, ei Remu) hintaan 16¿. Ite tykkään Remuista ja niitä meillä on taas monta kaapissa talven varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi