Lue keskustelun säännöt.
Olen jotenkin ihastunut Travallen haalareihin. Ihanan pirtsakoita värejä! Muita?
10.09.2006 |
Mitähän muuten maksaa Travallen talvihaalari (noin) ? Ihan tavallinen, ei siis se Remu. Olisko kellään myydä;)?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tampereella Travallen tehtaanmyymälässä oli just viime vuoden malliston talvihaalarit (sii Travalle, ei Remu) hintaan 16¿. Ite tykkään Remuista ja niitä meillä on taas monta kaapissa talven varalle.