Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean halvat huonekalut, miksi huono asia?

Vierailija
12.08.2021 |

Ei kiinnosta maksaa jostain työpöydästä 300 euroa kun Ikeasta saa 30 eurolla!

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa kasata itse niitä ikean tuotteita :)

Vierailija
2/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla on ollut Ikean keittiö 20v, hitaammin kulahtanut kuin meidän Puustelli.

Toisella perheellä Ektorp sohva 20v täysin hyvässä kunnossa

Meillä monen kaapin korihyllyt Ikeasta, napakat ja toimivat. Hinta murto-osan muista

Lipastot on aika rimpulaa ja notkuu muutaman vuodrn käytön jälkeen mutta on paljon todella hyviä tuotteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean sohvat on ihan parhaita.

Vierailija
4/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kolmesataa euroa ole kuin pikkusumma, ei ehkä edes riitä laadukkaaseen pöytään. Huonekalut ostetaan, minä ainakin ostan, seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi ainakin eteenpäin. Niiden pitää olla toimivia ja kestäviä materiaaleja. En minä ainakaan jaksa niitä romuja jotka hajoavat ja kokoajan pitää hakea uutta ja kuljettaa vanhaa pois.

Itse ostin kalliin sähköpöydän ja laatikoston. Eihän sitä tiedä vaikka kestäisi omassa käytössä loppuelämän. Ikävä ostaa kotikäyttöön tarkoitettuja huteria ja heikkolaatuisia tuotteita.

Vierailija
5/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta Ikean tuotteista. Aloin ostaa niitä köyhänä opiskelijana, mutta nyt rikkaana juppina en ole kokenut tarvetta vaihtaa. Ikean tuotteista pystyy luomaan jopa persoonallisen sisustuksen, jos jättää ne tylsimmät kaapit ja laatikostot ostamatta.

Vierailija
6/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolella kasaa niin monet Ikean tuotteista on ihan ok. Saranat kun oli parempia niin ei ovet heti roikkuisi.

Se hyvä puoli näissä Ikean mööbeleissä on, että kun niihin kyllästyy, niin ne voi kuskata kaatopaikalle ilman tunnontuskia. Kunnon puusepäntyötä ei taas raaski heittää tunkiolle ihan noin vaan...

Vierailija
7/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ylimääräistä liimaa ja pikkupikku nauloja niin kestävät äidiltä tyttärelle.

Vierailija
8/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöytä maksaa 30 eiroa niin paljonkohan tekijä saa, kun vielä on kuljetukset ja kauppa ottamassa omansa? Epäilyttävää.

Vierailija
9/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

boomerit on vaan kateellisia kun niiden nuoruudessa ei ollut noin helppoa ostaa halpoja hienoja huonekaluja. piti sinnitellä kirppisroskalla tai lahjoituksilla

Vierailija
10/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää pahvihuonekaluista.

Vierailija
11/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli Ikean pahvipöytä. Kesti älyttömän hyvin vaikka oli täynnä painavaa tavaraa. Sitten kun ostin uuden pöydän, tuo pahvipöytä oli helppo sahata pieniin osiin että sain sen kuljetettua jäteasemalle pikkuautolla.

Vierailija
12/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella markalla saa kolmen markan lelun.

Vierailija
13/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikealla on ihan hyvää tavaraa, kun ei osta sitä halvinta.

Edullista on kumminkin ja monet kalusteet/kodintavarat mätsäävät hyvin yhteen.

Vierailija
14/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on virolainen sohva! Laadukas kangaspäällinen ja tukeva runko aitoa koivua.

Maksoi saman kuin Ikean löperöt.

Vierailija
15/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kolmesataa euroa ole kuin pikkusumma, ei ehkä edes riitä laadukkaaseen pöytään. Huonekalut ostetaan, minä ainakin ostan, seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi ainakin eteenpäin. Niiden pitää olla toimivia ja kestäviä materiaaleja. En minä ainakaan jaksa niitä romuja jotka hajoavat ja kokoajan pitää hakea uutta ja kuljettaa vanhaa pois.

Itse ostin kalliin sähköpöydän ja laatikoston. Eihän sitä tiedä vaikka kestäisi omassa käytössä loppuelämän. Ikävä ostaa kotikäyttöön tarkoitettuja huteria ja heikkolaatuisia tuotteita.

Tietysti ostetaan kymmeniksi vuosiksi eteenpäin, mutta kyse olikin siitä, mistä ne ostetaan. Nehän voi ostaa Ikeasta ja silti pitää kymmeniä vuosia.

Mun kirjahyllyt, vaatekaappi ja keittiönpöytä on ostettu Ikeasta vuonna 2004. Ei mitään valittamista kunnossa, vaikka olen muuttanutkin niiden kanssa jo kolme kertaa tänä aikana. Tuskin tarvitsee tässä elämässä uusia ostaa, Ikeasta tai muualtakaan.

Vierailija
16/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HInta-laatu-suhde ylivoimainen Ikealla. Ei mulla muuta.

Vierailija
17/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanhimmat ikeat on yli 20 vuotta käytössä olleita. En nyt sanois että ovat huonoja.

Vierailija
18/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää enemmän rahaa sijoituksiin. Ei kulutustavaraan katsos kannata kauheasti rahaa kiinni laittaa. Jos haluaa aitoa puuta niin ostaa sitten käytettynä.

Vierailija
19/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa melamiini on nimenomaan sitä, halpaa.Ikea-kultti on juuri sitä, ihmeellinen aivopesukultti. 

itse ostan vain puusta tehtyjä kierrätettyjä huonekaluja, jotka kestää vuosikymmenestä toiseen. Teidän pahvista tehdyt ikealaiset ei kestä edes kolmea vuotta. 

Vierailija
20/127 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Ikeassakin saa vaikka kuinka laadukasta kampetta, joika tietty maksaa enemmän kuin se halvin vaihtoehto. Silti sen laadukkaankin huonekalun hinta on usein alhainen verrattuna muiden liikkeiden tuotteiden hintoihin.

Kotonamme pääosa huonekaluista on ostettu Ikeasta. Kyllä se ykkösvaihtoehto on aina. Ruotsalaiset osaavat nämäkin hommat - ja monet muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi