Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ruokapöytä artekin ja eamesin tuolien kanssa?

Vierailija
31.08.2014 |

Mikä teillä on? Noissa tuoleissa istumakorkeus on niin matala. Kahdeksalle hengelle pitäis olla paikat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yhdistää Artekia ja Eamesit samaan pöytään? Minusta pelkkien Eamesien kanssa sopii esim. tällainen kuin tuossa toisessa kuvassa:

http://www.basilgreenpencil.com/2014/03/interior-design-trend-eclectic-dining.html

Tämä voisi myös olla hyvä:

http://www.fritzhansen.com/en/essay-cm12-table-solid-wood

Vierailija
2/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:02"]

Miten voi yhdistää Artekia ja Eamesit samaan pöytään? 

Siten, että yhdistää vaan. Oli noissa sinun linkeissäsikin melkoisia sillisalaatteja pöytien ympärillä, ja ihan hyvältä useimmat yhdistelmistä näyttivät.

Ap:lle, minä kun en pidä muovista sisustamisessa, niin meillä ei noita Eamseja ole, vaikka niitä kauniina pidänkin. (Kyllä minä vielä lapsille sellaiset RAR-keinut ostan... :)) Mutta meillä on Artekin valkolevyinen ovaali pöytä (H99), ja sen ympärillä muutama eri värinen Jacobsenin Seiska. Pöydän päällä 3 eri kokoista Tom Dixonin Mirror Ballia. Toimii erinomaisen hyvin, että tee ihan mielesi mukaan ja hyvä tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku millä on tarina. Ite entisöity perintöpöytä, vanha ovi tms. Noilla tusina design tuoleilla ei ole mitään sielua. Jos pöydällä sitten olisi.

Vierailija
4/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on muutama kymmenen vuotta vanha artekin ruokapöytä. Pikkusen patinaa puuosissa, muuten kuin uusi. Siinä on ihan tarpeeksi tarinaa minulle :)

Ymmärrän kyllä edellisen vastaajan pointin. Itse teetetty kunnollinen, iso, ehkä jatkettava ruokapöytä olisi kyllä tosi kiva. Mutta en tiedä, sopisiko siihen nämä artekin tuolit.