Oletko hyväntuulinen vai vituttaako sunnuntai aamuna
Jos on hyvä mieli niin miksi ja jos vituttaa niin miksi vituttaa???
Kommentit (37)
Olen hyväntuulinen. Ihan jo perusluonteeltani. Asiat ovat hyvin, nautin elämästäni.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:03"]
Vituttaa vaimo makaa vieressä alasti ja panettaa niin perkeleesti, mutta ei heru vaikka kuinka yritän lämmitellä.
Kannatasko kokeilla esim. jalkojen hieromista ja hellää silittelyä sen sijaan kun mätkiä sillä kyrvälläs sitä naista otsaan???
[/quote] No mä harrastan juurikin tuota hellää silittelyä, mutta siitäkin vain hermostuu...
Hyvä mieli :) kiva päivä tulossa :) mukavaa sunnuntaita myös muille :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:03"] Vituttaa vaimo makaa vieressä alasti ja panettaa niin perkeleesti, mutta ei heru vaikka kuinka yritän lämmitellä. Kannatasko kokeilla esim. jalkojen hieromista ja hellää silittelyä sen sijaan kun mätkiä sillä kyrvälläs sitä naista otsaan??? [/quote] No mä harrastan juurikin tuota hellää silittelyä, mutta siitäkin vain hermostuu...
[/quote]
No vedä kätees sitten
Inhoan pirtsakoita aamuihmisiä. Hyi saatana miten ovat ärsyttäviä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:03"] Vituttaa vaimo makaa vieressä alasti ja panettaa niin perkeleesti, mutta ei heru vaikka kuinka yritän lämmitellä. Kannatasko kokeilla esim. jalkojen hieromista ja hellää silittelyä sen sijaan kun mätkiä sillä kyrvälläs sitä naista otsaan??? [/quote] No mä harrastan juurikin tuota hellää silittelyä, mutta siitäkin vain hermostuu...
[/quote]
No vedä kätees sitten
[/quote] No niin teenkin, mutta kyllä parisuhteessa olisi joskus mukavaa harrastaa kiireetöntä seksiä aamuisin...
Lähinnä epämääräisen ikävä olo. Kuukauden päästä loppuu työt, eilen sain tietää. Pitää alkaa etsimään uutta työtä. Mahaan koskee ja stressaa. Vituttaa ennemmin kuin onnellinen. Olen pätkätöitä tehnyt. Suurin onni olisi uusi pätkä. Vakitöitä en tod usko saavani. En muuten ollut kertaakaan saikulla tuon vuoden aikana ja tein kaikki vuorot + kaikki lisäjutut mitä pyydettiin. Mieltä lämmittää, että eivät ois tahtoneet lopettaa työtä multa. Kaikki ovat ystäviä tuolla, pomotkin. Niin koen asian. Harmi tää huono taloustilanne ja määräaikasen se pitää lähteä. Juu varmaan tuonne myöhemmin taas pääsee. En vain voi jäädä kotiin enää. Ei pää kestä. Olin tosi kauan lasten kanssa kotiäitinä ja se yksinäisyys oli kamalaa. Minusta on tullut tosi työorientoitunut viime vuosina. Jotakin työtä siis pitää keksiä.
Oikein kiva fiilis on tähän asti ollut, aurinko paistaa eikä ole kiire mihinkään. Lapsetkin leikkivät tosi kiltisti yhdessä. Iltaa kohti saattaa alkaa tuleva työviikko vähän jo stressata, mutta lähituntien pitäisi olla pelkkää iloa ja rauhaa.
Ehkä pitäisikin saman tien poistua av:lta ennen kuin joku trolli alkaa ärsyttää.
No ehkä enemmän hyvällä mielellä olen vaikkei tää nyt kovin huippupäivä ole.. Eilen olin ihan hirveän flunssainen, aivan järkyttävän kamala olo.. Tänään ei enää yhtä kamala, joskin flunssainen päivä tässä on silti edessä, mutta tänään pystyy ehkä vähän tekemäänkin jotain.. Siksi ihan hyvä mieli, koska oishan se voinut tänäänkin olla yhtä kamala olo..
Kiva fiilis, lähdetään reissuun illalla. Muu perhe vielä nukkuu, itse juuri heräsin ja pian nousen keittämään teetä. :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:18"]
Oikein kiva fiilis on tähän asti ollut, aurinko paistaa eikä ole kiire mihinkään. Lapsetkin leikkivät tosi kiltisti yhdessä. Iltaa kohti saattaa alkaa tuleva työviikko vähän jo stressata, mutta lähituntien pitäisi olla pelkkää iloa ja rauhaa.
Ehkä pitäisikin saman tien poistua av:lta ennen kuin joku trolli alkaa ärsyttää.
Tee se, suosittelen :)
Ihan hyvällä mielellä:). Hidasta heräilyä. Näyttää tulevan hyvä ulkoilusää.
Minua vituttaa 24/7, joten ei mitään normaalista poikkeavaa näin sunnuntaiaamuisin.
Ei nyt suorainesesti vituta mutta ärsyttää.. olen kipeä (ei kuitenkaan kuumetta) ja appiukko perheineen tulossa kylään...minä joudun kuitenkin siivoamaan kun ei mies saa persettään ajoissa ylös. Onneksi huomenna vielä vapaa.
Ihan ok mieli, mut keho laittaa vastaan.
Eilen oli kiva päivä ja tällekin päivälle kivoja suunnitelmia. Yö tärisytti kuumeessa, nyt sattuu mahaan ja lihassäryt hidastaa tahtia.
Tätäkö tää on JO NYT, terv. nainen 26 vuotta.
Ei vituta. Väsyttää vain. Mulla on pieni vauva ja väsyttää koko ajan. Esikoisen kohdalla kestin yöheräilyä paremmin.
Nukuin hyvin, joten ei vituta. Unen määrä vaikuttaa nykyään eniten mielialoihin.