Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulet turtana jo toista päivää (pyöräily)

Vierailija
30.08.2014 |

Pyöräilin pitkästä aikaa töihin ja taas on häppärit kipeänä. En uskalla mennä gynelle. Olen 17v :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! <3

Vierailija
2/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän satulan päälle saa silikonisia pehmusteita. Myydään ihan urheiluosastoilla tavarataloissa. Suosittelen. Ei puudu persus eikä muut ruumiinosat. Toinen vaihtoehto on pehmustetut pyöräilyhousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satula on väärän mallinen ja/tai väärällä korkeudella. Ajan paljon pyörällä eikä koskaann ole paikat puutuneet tai kipeytyneet.

Vierailija
4/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:10"]Satula on väärän mallinen ja/tai väärällä korkeudella. Ajan paljon pyörällä eikä koskaann ole paikat puutuneet tai kipeytyneet.
[/quote] pienet häpyhuulet tulee aika pahasti isojen välistä :/ ap

Vierailija
5/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän satulassa kuuluu istua istuinluilla, ei sukupuolielimen päällä. Joko satulasi on vääränlainen, eli liian pehmeä tai leveä tai sitten pyöräilyasentosi on väärä. Paras satula on ihme kyllä kapea ja kova, en olisi tuota itsekään uskonut, ennenkuin kokeilen.

Liian pitkä runko voi tosiaan saada aikaan sen, kurotat eteenpäin ja kaikki paino on toosalla. Valtaosa marketti-ym halppispyöristä on runkokooltaan sopivia vain pitkille, yli 170cm, naisille. Itse olen lyhyt ja jouduin tilauttamaan itselleni lyhytrunkoisen pyörän ulkomailta kun edes pyöräliikkeessä ei ollut sellaista hyllyssä suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan